جاباما
۴۸۶۵۰۶
۵۵ نظر
۵۰۰۶
۵۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: بعضی فکر می‌کنند فقط باید مشت گره کرد

رئیس جمهور طی سخنانی در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات ۹۶ با بیان اینکه هنر دیپلماسی باز کردن پیچ های سخت است، گفت: بعضی ها فکر می کنند که باید مشت گره کرد و داد زد. البته بعضی وقت ها باید مشت گره کرد و فریاد زد و شعار داد. اما همواره نمی شود که همه چیز را با مشت حل کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور طی سخنانی در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات ۹۶ با بیان اینکه هنر دیپلماسی باز کردن پیچ های سخت است، گفت: بعضی ها فکر می کنند که باید مشت گره کرد و داد زد. البته بعضی وقت ها باید مشت گره کرد و فریاد زد و شعار داد. اما همواره نمی شود که همه چیز را با مشت حل کرد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات ۹۶ با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در جنگ‌ها، دفاع مقدس و عملیات‌های مختلف هر وقت با رمز «یا فاطمه‌الزهرا» عملیات را آغاز می‌کردیم شاهد پیروزی‌های درخشان بودیم؛ این خانه، خانه نور، هدایت و رحمت برای همیشه و برای همه آنهایی است که طالب حق و حقیقت هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: در ایامی که به نام «فاطمه اطهر» است و پایان سال و آغاز سال نیز نزدیک به نَفَسِ آن حضرت است، با عطر نام فاطمه‌الزهرا و پیروی از راه او، پدرش، همسرش و فرزندانش بتوانیم وظایف سنگینی را که به دوش داریم، به انجام برسانیم.

روحانی ادامه داد: از شما مدیران و مسئولان که بار سنگین خدمت به مردم را به دوش دارید، تشکر می‌کنم؛ بخصوص در هفته‌های اخیر که مسائلی مانند سیل و بارندگی‌های شدید داشتیم، البته اینها رحمت الهی است و باید در این مقطع کمک به مردم و دستگیری از آنها توسط مسئولین هلال‌احمر، امدادهای ضروری، مردم در صحنه، مسئولان، پلیس و خدمتگزاران مردم مورد تقدیر قرار داد.

رئیس‌جمهور گفت: بعضی حوادث را نیز در برخی استان‌ها داشتیم مانند مسئله محیط‌زیست و ریزگردها که به تبع آن مشکلات دیگری به وجود آمده است، اما مردم، فهیم، صبور و قدردان هستند و مسئولان نیز پرتلاش مشکلات را حل کرده و می‌کنند.

ظلم ما باعث قهر طبیعت شده است

وی تصریح کرد: پریروز در اهواز گفتم مشکلاتی که در طول ۵۰-۴۰ سال گذشته بوجود آمده، ظرف یک یا دو سال حل نخواهد شد.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه متأسفانه برخی از ما با طبیعت جنگیدیم، خاطرنشان کرد: طبیعت صبور است، اما صبر طبیعت هم زمان دارد. وقتی ما به طبیعت ظلم می‌کنیم، زمین را آلوده کرده، حق‌آبه تالاب‌ها را نمی‌دهیم و از سوی دیگر همسایگان ما هم در این مسیر با ما همکاری نمی‌کنند، نتیجه‌اش قهر طبیعت است. ظلم ما باعث قهر طبیعت شده است.

روحانی گفت: اساس حل کار، توبه است، توبه یعنی بازگشت به طبع صحیح و طبیعت سالم. توبه یعنی بازگشت به قانون و نظم که اول باید تصمیم بگیریم، توبه کنیم؛ بعد عمل صالح انجام دهیم.

رئیس جمهور گفت: ما ماشین فرسوده و آلوده و وسایل گرم کننده خانه‌ها را داریم، هوا را آلوده می‌کنیم و با هوای سالم و طبیعت می‌جنگیم، بعد با کمی سرما همه این دودها به سمت ریه‌های ما بر میگردد. در این شرایط چه کار باید کنیم؟

مسئله امنیت پایه اصلی برای هر مملکتی به حساب می آید

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های مهم ما، مسئله محیط زیست است که باید به آن اهمیت بدهیم و برنامه ریزی داشته باشیم و حتما هم باید موفق شویم و در این راه باید گام به گام جلو برویم. این به عنوان تشکر اول من از شما که در این ایام زحمات زیادی را بر دوش داشتید و مخصوصا ایام نوروز که پیش روی داریم و مسافرت ها زیاد می‌شود، شما زحمات زیادی را برای اسکان مردم و روان سازی جاده‌ها خواهید داشت.

روحانی خاطر نشان کرد: امسال کمی غم و غصه و نگرانی بیشتر بود، امیدواریم که در عید نوروز جبران شود؛ خوب است که با مردم قدری با مهربانی برخورد کنیم. بگذاریم این حوادث و غم و غصه‌هایی که بود جبران شود؛ حوادثی چون موضوع قطار، ساختمان پلاسکو، از دست دادن عزیزانمان و همه این ها دست به دست هم داد تا عید نوروز که سرآغاز طبیعت و شروع دوباره زندگی است فرصت خوبی باشد تا مردم لبخند بزنند و باید بگذاریم که همه در کنار هم باشند تا جبران غمها و غصه‌های گذشته شود و مردم با نشاط بیشتر وارد سال جدید شوند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئله امنیت مسئله مهمی است و پایه اصلی برای هر مملکتی به حساب می‌آید اظهار کرد: امنیت، آب، غذا، مسئله سلامت اینها همه در مرحله اول هستند و مسائل دیگر همچون مسائل سیاسی، مشارکت مردم در انتخابات و دیگر مسائل، تا زمانی که آن دسته از مسائلی که در درجه اول هستند نباشد، نخواهند بود.

بزرگترین سرمایه ما سرمایه اجتماعی است

رئیس جمهور افزود: تا زمانی که امنیت نباشد کسی به فکر رقابت انتخاباتی نخواهد بود، چرا که اینها فرامادی است و مسائل درجه اول، مسائل پایه‌ای هستند که باید انجام بگیرد. خداوند نعمت امنیت را بر ما ارزانی داشته و لطف خداوند شامل حال ما شده است و من اینجا از همه نیروهای امنیتی، مرزبانی، انتظامی، نیروهای مسلح، از همه این عزیزان تشکر می‌کنم که کارهای بزرگی انجام دادند. ولی اساس این مسئله به وحدت، انسجام و سرمایه‌های اجتماعی برمی‌گردد که باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

روحانی تصریح کرد: اگر ۱۰ برابر این میزان ما نیروی امنیتی و نظامی درست کنیم و سلاح‌هایمان ۱۰۰برابر شود اما خدای نکرده میان اقوام و مردم ما شکاف و اختلاف باشد و اعتمادها از بین برود امنیت نخواهیم داشت. مگر در امریکا آن همه ابزار امنیتی وجود ندارد؟ آیا توانستند امنیت خودشان را حفظ کنند؟ این همه حوادثی که آنها در ماهها و سالهای اخیر پشت سرگذاشتند و یا در منطقه ما در آنجاهایی که امنیت وجود ندارد آنها این همه تجهیزات و اسلحه ندارند؟

رئیس جمهور افزود: بنابراین وقتی وحدت از بین برود، شکاف‌ها بروز پیدا می‌کند و امنیت از بین می‌رود، اختلافها شروع می‌شود، کینه توزی‌ها شروع می‌شود و این گناه بزرگی است که آنهایی که در سخنشان، قلمشان، بذر کینه و اختلاف را می‌کارند، رقابت مشکلی ندارد و خوب هم هست اما اختلاف و نزاع بین ادیان، مذاهب و قومیت‌ها بزرگترین گناه است؛ یعنی ایجاد اختلاف و شکاف یکی از بزرگترین گناهان است.

روحانی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ما سرمایه اجتماعی است تصریح کرد: در بخش سیاسی چه سیاست داخلی و چه سیاست خارجی، اتکای ما به سرمایه اجتماعی و اعتماد است؛ اینکه مردم به حکومت و مسئولین اعتماد نداشته باشند، اینها خوب نیست. برخی نمی‌دانند و وقتی میخواهند از دولت انتقاد کنند کل اعتماد عمومی را زیر سوال می‌برند که این خیانت به کشور و نظام محسوب می‌شود.

نباید بگذاریم کینه و اختلافی ایجاد شود

رئیس جمهور ادامه داد: همه ما با هم برابریم و کشتی نشینان یک کشتی هستیم؛ همه عضو یک جامعه هستیم، در یک خانواده هستیم، چرا مذهب بخواهد بین ما اختلاف ایجاد کند، همه ما مسلمانیم، همه مطیع خدائیم. مسائل سیاسی برای رقابت خوب است. انتقاد برای پیدا کردن راه حل، رفع نقص‌ها و نصیحت‌ها و دلسوزی‌ها خوب است، اما نباید بگذاریم کینه و اختلافی ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: این که چنین مسئله‌ای به ذهن ما بیاید که برای اینکه پیروز شویم، جناح مقابل اصلاً نباشد، مگر می‌شود؟ این مسئله مثل کودکی می‌ماند که درسش را نخوانده و دعا می‌کند که معلمش به کلاس نیاید چرا که درسش را حاضر نکرده است. برخی هم این چنین اند چون درسشان را آماده نکرده اند می‌گویند که رقیب ما نباشد تا ما یکه تاز میدان باشیم. مگر می‌توان بدون رقابت زندگی کرد؟

روحانی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، روی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشته‌اند. اقتصاد همواره مهم بوده و امروز هم چنین است. دشمن در زمان تحریم فشار را روی اقتصاد گذاشت تا مردم به زانو در بیایند.

رئیس جمهور ادامه داد: من خوشحالم که خدمت ملت ایران اعلام کنم که دولت نسبت به قول‌هایی که به مردم داده شرمنده نبوده است.

وی تصریح کرد: ما برای امسال برای رشد پنج درصد برنامه ریزی کردیم، برخی از ما انتقاد کردند که چرا این قول را دادید. محاسبات ما برای رشد پنج درصد بود و به حمد الله امروز که در پایان سال هستیم، آن برنامه برای رشد پنج درصد در مجموع سال بالای ۶ درصد خواهد بود.

رئیس جمهور عنوان کرد: سال ۹۴، رشد اقتصادی بسیار پائین و حدود ۱.۸درصد بود اما امسال رشد اقتصادی بالای ۶ درصد را داریم. به مردم قول دادیم که تورم را در سال ۹۵ تک رقمی کنیم. برنامه ما این بود که در نیمه دوم این اتفاق رخ دهد و باز هم شرمنده مردم نشدیم و ما از خرداد، تورم را بعد از سالیان دراز تک رقمی کردیم. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا این تورم تک رقمی بماند و دو رقمی نشود.

امروز نه تنها نیازی به خرید گندم نداریم بلکه صادر می کنیم

روحانی با بیان اینکه ما سال گذشته به مردم وعده دادیم که درسال ۹۵ نیازی به خرید گندم از خارج نداشته باشیم اظهار داشت: خداوند کمک کرد و این وعده را برای ما محقق ساخت و امروز نه تنها نیازی به خرید گندم نداریم بلکه صادر می کنیم و می فروشیم.

وی ادامه داد: در زمینه رشد صادرات غیرنفتی اقداماتی در حال انجام است و در زمینه حمل و نقل و نوسازی ناوگان هوایی، کار سختی انجام شد که بعد از ۳۸ سال توانستیم با شرکتهای اصلی سازنده هواپیما به قرارداد برسیم و در عین حال، منابع مالی آن را نیز تهیه کردیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: به محض اینکه اولین هواپیمای نو وارد کشور می‌شود، نوشته‌هایی می‌نویسند که من نمیدانم چه ذهنیتی دارند، البته فکر می‌کنم که اینها از نو شدن بدشان می‌آید.

وی افزود: ما سالانه چهار میلیارد دلار از پول مردم را به جیب شرکت‌های خارجی و عمدتا شرکت‌های منطقه می ریزیم. می‌توانیم همین پول را به شرکت های هوایی خودمان بدهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای قدرت را در محدوده خاصی تعریف می کنند، گفت: یکی از ابزارهای قدرت، قدرت ناوگان هوایی است. همه کشورها و شرکتهای بزرگ دنیا هواپیماهای نو دارند و هواپیمایی ۳۰-۴۰ ساله هم با آرمی که مربوط به ایران می‌شود، آنجا حضور دارد. آیا این قدرت ماست و واقعا خوب است؟

مردم باید احساس کنند که حقوقشان مورد احترام است

روحانی با بیان اینکه هنر دیپلماسی باز کردن پیچ های سخت است، اظهار داشت: بعضی ها فکر می کنند که باید مشت گره کرد و داد زد. البته بعضی وقت ها باید مشت گره کرد و فریاد زد و شعار داد. اما همواره نمی شود که همه چیز را با مشت حل کرد پس خدا برای چه به ما عقل داده است؟ ما پیشرفت خوبی در حمل و نقل و ناوگان هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه همه ما عضو خانواده‌ای به نام دولت هستیم خاطر نشان کرد: ما وعده‌هایی به مردم داده‌ایم تا خدمات و کارهایی به آنها ارائه دهیم. ما باید مردم را برای رأی دادن شان تشویق کنیم. مردم اگر ببینند که رأیشان ما به ‌ازایی ندارد، در دور بعد سخت تر پای صندوق های رأی می آیند البته مردم همواره حضور پیدا می کنند اما باید با کار و تلاش و آبادانی بیشتر، تشویقشان کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به منشور حقوق شهروندی اظهار داشت: از همه مسئولین، استانداران، فرمانداران و بخشداران می‌خواهم که حقوق شهروندی را پایه اصلی برای اعمال، رفتارها و تعاملشان با مردم قرار دهند. مردم باید احساس کنند که حقوقشان مورد احترام است.

رئیس‌جمهور گفت: وحدت با احترام درست می‌شود، باید به مذاهب، ادیان، زبان‌ها، لهجه‌ها، چهره‌ها و بزرگانمان احترام بگذاریم؛ اگر احترام نکنیم، وحدت درست نمی‌شود و انشقاق و تفرقه در کشور به وجود می‌آید.

روحانی با اشاره به اینکه قبول کنیم در جامعه یک‌جور فکر و تفکر وجود ندارد، تصریح کرد: دولت زمانی می‌تواند عدالت را اجرا کند که اول مخالف خود را به رسمیت بشناسد، فکر می‌کنید در یک کشور اگر مخالف نباشد، جزو افتخارات است؛ دولتی وظایفی نسبت به مخالفان خود دارد، منتقد که جای خود دارد.

مردم منتظرند ببینند که حقوق شهروندی چگونه اجرا می شود

وی با بیان اینکه حقوق شهروندی منتشر شده و به همه دستگاه‌های کشور ابلاغ گردیده است، خاطرنشان کرد: مردم منتظرند که ببینند که این حقوق چگونه و کی اجرا می‌شود، این حقوق به نفع نظام، معنویت، انسجام و وحدت است، مردم با آن احساس نشاط می‌کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه افتخار ما این است که بعد از برجام توانستیم از سانتریفیوژ IR۸ را که ۲۰ برابر سانتریفیوژهای فعلی فعالیت می‌کند، استفاده کنیم گفت: در حال حاضر گاز به آن تزریق شده و کار می‌کند، ما در امور هسته‌ای به تجارت جهانی رسیده‌ایم و با دنیا معامله می‌کنیم.

روحانی افزود: چیزی که از دید سازمان‌های بین‌المللی برای ما جرم بود، امروز انجام می‌دهیم؛ آب سنگین تولید می‌کنیم، محموله اول آب سنگین را به آمریکا و محموله دوم را به روسیه فروختیم.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: اصلاً فرض کنیم برجام کاری نکرده و تحریم‌ها را از بین نبرده است، اما قطعنامه‌های فصل هفتم شورای امنیت را بدون اینکه حتی یک ساعت آن را اجرا کنیم، برای اولین بار در تاریخ سیاسی ایران لغو کرده است؛ هیچ کشوری نبوده که او را به فصل ۷ منشور سازمان ملل بکشانند و قطعنامه علیه او تصویب کنند؛ مگر اینکه یا آن کشور را سرنگون کرده یا جنگ بر او تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه قطعنامه باید توسط همان نهادی که تصویب شده و به دست خود او لغو شود، افزود: برخی فکر می‌کنند منقلی وجود دارد و می‌توان برجام را در آن انداخت و سوزاند اما آقا رهبری کردند و ملت به صحنه آمد تا همه دست به دست هم این افتخار را به وجود بیاورند.

روحانی گفت: سیاست خارجی ما تلاشش بر این بود که کشورهای غربی بفهمند ما کشوری هستیم که باید با آن همکاری کنند.

برجام برد ـ برد است

رئیس‌جمهور افزود: کسانی که با برجام بد هستند مثل اسرائیل و آمریکایی‌ها، می‌گویند سر طرف مقابل کلاه رفته است؛ البته این غلط است چون از اول گفته بودیم که این قرارداد برد ـ برد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۹۶ گفت: شما یک انتخابات خوب را در پایان سال گذشته و آغاز همین سال در دو مرحله انجام دادید، انصافاً جناح‌ها، احزاب و مردم خیلی خوب صبوری کردند.

روحانی افزود: در بعضی از حوزه‌های انتخابیه، تبلیغ از یک کاندیدا توسط یک جناح فقط ۴۸ ساعت قبل از انتخابات انجام شد چون کسی را نداشتند اما مردم هوشیاری به خرج دادند؛ وقتی همه به صحنه بیایند، کار را پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: انتخابات با صبر مردم انجام شد، ملت به خیابان نیامدند و انتخاباتی باامنیت و شکوه حداکثری و رقابت سالم شکل گرفت.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیش‌بینی امروز ما برگزاری یک انتخابات باشکوه در سال ۹۶ است، عنوان کرد: باید ملت را تشویق کنیم، نه تنها با زبان که با عمل همه باید پای صندوق بیایند، مردم باید احساس کنند اگر یک نفر پای صندوق نیاید، اهمال کرده است؛ بدانند که انتخابات برای عظمت و شکوه ایران چقدر مهم است.

مراقب باشیم که از امکانات عمومی و دولتی به نفع جناح یا فردی استفاده نشود

روحانی با اشاره به اینکه همه ما مراقب باشیم که از امکانات عمومی و دولتی به نفع جناح یا فردی استفاده نشود، چرا که این امر حرام است، گفت: تمام اموال و امکانات دولت نه فقط قوه اجرایه، بلکه قوه مقننه، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و همه شرکت‌ها و دستگاه‌هایی که از اموال عمومی استفاده می‌کنند، تریبون‌های عمومی، روزنامه‌های عمومی، روزنامه و سایت‌هایی که از بیت‌المال اداره می‌شوند، باید بدانند که در انتخابات نباید برای یک فرد یا جناح خاص استفاده شوند.

وی گفت: مسئول آن وزارت کشور، فرمانداران، استانداران و ستاد انتخابات است؛ من نمی‌پذیرم که بگوییم شورای نگهبان مسئول این امر است، زیرا شورا نظارت می‌کند، ما باید این مسئله را بررسی کنیم و اگر یک نیروی نظامی، امنیتی و یا مسلح از این امکانات استفاده کرد، داد بزنیم. اگر کسی می‌خواهد از جیب مبارک خرج کند، بسم‌الله؛ اما از بیت‌المال استفاده نشود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نباید اجازه داد انتخابات قطبی شود، گفت: ما تجربه داریم، دیدیم انتخابات قطبی شد و برای ما گرفتاری درست کرد. وقتی انتخابات قطبی شود، احساسات و شعاری خواهد شد. نباید انتخابات رقابت جناح‌ها یا احزاب باشد، بلکه به معنی واقعی کلمه، باید رقابت بین برنامه‌ها باشد.

روحانی تصریح کرد: به هر حال در انتخابات یک نفر برنده و یک نفر بازنده است، این‌گونه نباشد که بازنده تا پایان چهار سال با چشم کینه به برنده نگاه کند یا برنده تمام چهار سال با تمام کینه به بازنده نگاه کند، مردم به هرکس رأی دهند، روی چشم ماست.

انتخابات نظام اسلامی را تضمین می‌کند

وی با بیان اینکه انتخابات نظام اسلامی را تضمین می‌کند و بزرگترین قدرت در برابر دشمنان است، یادآور شد: امید ملت با انتخابات از نو زنده می‌شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه انتخابات امانت الهی است، خاطرنشان کرد: با انتخابات سرنوشت آینده مملکت، امنیت کشور و زندگی فرزندانمان را به یک فرد امانت می‌دهیم، یک گوهر گرانبها را می‌خواهیم به یک فرد صالح واگذار کنیم بنابراین باید تلاش کنیم تا طبق فرمایش رهبری، رأی مردم را حق‌الناس دانسته و آن را رعایت کنیم.

روحانی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با جهاد شما شاهد برگزاری یک انتخابات خوب، باشکوه، سالم، رقابتی، قانونی و خیره‌کننده برای دشمنان و نیز امیدوارکننده برای دوستدارانمان در عالم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی،رییس جمهوری که با عقل حرف میزنه نه مثله بعضیا که فقط شعار تو خالی میدن

    • بدون نام

      درود بر روحانی مرد بزرگ و دوراندیش ، انشاالله با روحانی تا 1400

    • بدون نام

      خیلی از پیچهای سخت که قرار بود باز بشه توسط عده ایی ناشی باچرخش برعکس محکم ومحکمتر شده
      بالاخره معلوم شد که هواپیما هم اجاره ایی هست ولی نگفتید هزینه اجاره اش چقدره

    • کارگر جوان جویای کار

      درود بر روحانی اعتدالگر، درسته رکود هست تورم هست، فقر هست،اما ازدوره قبل اوضاع خیلی بهتره بازارها تازه داره به آرامش میرسه البته اگه کاسبان تحریم وتندروهای افراطی بگذارند عالی تراز این هم میشه، پیش به سوی ایرانی آباد با جوان های بانشاط و سالم وبه دوراز افراط وتندروهای بی مورد وپرهزینه

      پاسخ ها

      • فرشید

        !شما مطمئنی داری تو ایران زندگی میکنی
        بازارها داره به آرامش میرسه ؟یا داره خاک میخوره رکود کل کشورو گرفته

    • امیر

      کار مثبتی نکردی که تو زندگی ماها احساس شه هنوزم ماها بیکاریم، خانواده‌ها دچار فقر هستن و ... ولی همینکه هنوز طرفدار داری ماهم امیدواریم دوباره رای بیاری اقلن دل طرفدارات شاد بشه:)

    • بدون نام

      کاسبان تحریم و کاسبان جنگ برن به فکر یه دروغ بسیار بزرگ باشن تا سال ۹۶ مردم بهشون رای بدن

    • علی

      خواهشا حرف های انتخاباتیتون رو بزارید کنار گزارش عملکرد بدید.
      بفرمایید چرا آمار تورم عددی پایین اومد اما در عمل ما مردم حسش نمیکنیم؟
      چرا بانک ها همه اوضاعشون وخیمه؟
      چرا این همه دزدی و اختلاس؟
      چرا عدم رسیدگی به مشکلات زیست محیطی؟
      این سوالای ما از هر رئیس جمهوریه نه فقط شما به اصولگرا و اصلاح طلب کاری نداریم. کارنامتون خوب نیست جناب رئیس جمهور.

    • بدون نام

      شما نمیخواد مشت گره کنی به فکر جیب ملت باش که از بی پولی شپش زده بی پولی انسان رو از دین و ایمان و وجدان خدا دور میکنه و به هر راهی می‌کشونه اگر مردم به بیراهه رفتن و برن در چهار سال گناهشان به گردن شما است

    • بدون نام

      احسنت. آقای. رئیس جمهور

    • بدون نام

      هه
      مشت گره کردن بهتر از این است که حرف زد ولی عمل نکرد....

    • دربدر

      من پول ندارم بیکارم گرسنه ام این حرف ها برای من نان نمیشود ...

    • علی

      آقای روحانی
      شما درست می فرمایید
      خب خسته نباشید

    • بدون نام

      روحانی بیچاره که بودیم در دوران تو آواره هم شدیم

    • بدون نام

      امیدوارم دیگر رای نیاری از همه طرف بلا نازل شد

      پاسخ ها

      • ي

        احسنت باريكلا

      • بدون نام

        فکر کردین جلیلی جنگ طلب بید اوضاعتون بهتر میشه؟

      • بدون نام

        کی گفت جلیلی بیاد ؟ چرا فکر میکنی ما میگیم روحانی خوب نیست حتما طرفدار یه جناح دیگه هستیم ؟ اینقدر که خودتون رو تو جناح بازی غرق کردین

    • کاوه

      چی همین که به انتخابات نزدیک میشی حرف های خوب میزنی شعارهای چهار سال پیش یادمان نرفته آقای روحانی مردم بیچاره تر شده اند

    • بدون نام

      هر کس از روحانی حمایت کنه بدان وضع مالیش خوبه نیاز نداره سیر از گرسنه خبر نداره جان ابول

    • بدون نام

      دکتر روحانی عزیز همینکه افتضاحات اون هشت سال مدیریت جهانی آقایان دلواپس را جمع کردی از تو ممنونیم ، انشاالله با رای بالاتر نتیجه زحمات 4 سال گذشته شما رو ببینیم

      پاسخ ها

      • ي

        دقيقن از چاله در آمديم افتاديم تو چاه ،همون چاله بهتر بود .

    • حسین

      جوان جویای کار پدر پولدار داری بیکاری خوبه ؟از همه دورها بدتر شد بدتراز ایم فکر نکنیم دیگه بشه ولی قبلا حقوق یکما را میبردی بازار اخر باید یه وانت کرایه کنی کرایه وانتم بدی.خداخیرت بده الان راحت همون پول که نیست اکر باشه مبری دوتا کیسه پلاستیک بهت میدن کمی هم بدهکار میشی برمیگردی کی میگه بدتر شده. اگر ما رییس جمهور نخواهیم کی را باید ببینم کدومتون کاری برا مردم کردید

    • بدون نام

      سلام درود برهمه دست اندرکاران
      انتخابات شرکت خواهیم کرد چون عاشقانه ایران دوست داریم برای سلامتی رهبرمون دعا میکنیم پرچم ما سه رنگ وخداوند همیشه در قلب ایران ماهست درود فراوان بر همگی شما

    • یاغی ایرانی

      به جملات زیر دقت کنید:
      به دنبال این هستم تا با رونق تولید فشار را از روی کارگران بردارم
      فارغ التحصیل بیکار نباید وجود داشته باشد
      دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند
      عزت را به پاسپورت ایرانی بر میگردانم
      ان چنان رونق اقتصادی ایجاد بکنم و ان چنان مردم را از دزامد سرشار بکنم که دیگه به این چهل و پنج هزار تومان نیاز نداشته باشند
      وزارت امور بانوان را تشکیل خواهم داد
      برای حل مشکل اقتصادی برنامه 100 روزه دارم و .............
      حالا بعد از سه سال و نیم از این دولت کدام یک از وعده ها عملی شده؟اصلا دولت تابه حال کاری برای مردم انجام داده به جز فقط حرف زدن و شعاردادن و برگزاری همایش های مزخرف که در تمامی دولت های اخیر مرسوم بوده؟جالب اینجاست که باوجود این هنوز هم عده ای کورکورانه و متعصبانه از این دولت دفاع می کنند و فکر می کنند چون احمدی نژاد بد بوده پس روحانی خوبه به نظر من هیچ کدوشون خوب نبودن و هردوتاشون افتضاح بودن
      احمدی نژاد اقتصاد مملکت را نابود کرد و روحانی هم بدترش کرد

    • یک ایرانی

      توجه. فوری
      شعار برجام برجام تمام شد حالا نوبت حقوق شهروندی است

      درامد سیستم اسنپ و تپسی کجا می رود؟ چه کسی استفاده میکند؟
      شغل رانندگان زحمت کش تاکسی که سالیان طولانی مشغول به کار هستند
      ۲-رانندگان آژانس و آژانس داران تهران و شمیرانات و شهر ری که حدود ۳۰۰هزار نفر با احتساب خانواده های آنها یک میلیون پانصد هزار نفر با مشکل روبرو هستند
      و ترافیک سنگین تهران از یک طرف و افزایش آلاینده ها از
      طرفی دیگر(حقوق شهروندی یعنی این) قانون به چند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز قبول دارم که با اومدن اسنپ و تاپسی درآمد تاکسیرانی ها کمتر شده اما تکنولوژی داره به سرعت پیش میره و هرکی نخواد اونو با خودش وفق بده باید تاوان بده شاید این دوتا برنامه رونق زندگی خیلی از راننده های تاکسی تلفنی رو کمتر کرده باشه ولی از طرف دیگه این سیستم خیلی از جوونا و افراد دیگه رو وارد کار کرده تو عصری داریم زندگی میکنیم که تکنولوژی به سرعت داره پیشرفت میکنه
        شما هم نمیتونی جلوی این برنامه هارو بگیری چون به نفع مردمه و مردم حامی اون هستند پس باید از این فرصت استفاده کنی

    • علی

      بله حق باشماست.اما هر کاری را هم نمی توان با لبخند و اعتماد بیجا به دشمن حل کرد!!!

    • حسین شاهین

      آقای روحانی ، این تورم تک رقمی که شما ادعا می کنید ، مردم این ادعا را به مسخره گرفته اند ، آقای رئیس جمهور شما کجای کار هستید ، آیا می دانید قیمت اجناس در این چند ماهه چقدر رشد داشته ، آیا اطلاع از بازار میوه دارید و می دانید الان قیمت یک کیلو پرتقال و سیب در بازار چقدر است ، سایر موارد از مواد پروئینی تا مواد لبنی ، تا آب و برق و گاز همین طور ، لطفا به مردم آدرس تورم تک رقمی را بدهید ، تا مردم اجناس خود را از آنجا تهیه کنند

    • علی محمد

      آقای شعار تاکی ؟ آیا زانو زدن در مقابل دشمن خوبست ؟ شما دست آورد های چندین ساله رو نابود کردید تا دشمن به شما محل بگذارد ؟

    • شکیبه

      چقدر تا کی حرف حرف حرف کی بایستی عمل کنید زمان ازدست رفت .

    • بدون نام

      نخیر جناب روحانی علاوه بر مشت....شعار هم هست
      هر دوباهم...
      عمل باید باشه که نه فقط واسه شما هر دولتی اومده و بیاد رأس کار به فکر جیب خودشو .خاندانش

    • بدون نام

      واقعا بعضیها چقدر کند ذهن هستند یادشون رفته که چه وضعیتی داشتیم در اون هشت سال مدیریت دولت قبل ، تورم 45 درصدی و افتضاحات اقتصادی نتیجه عملکرد مدیریت جهانی احمدی نژاده ، که این دولت داره بار اون افتضاحات رو بدوش میکشه ، روحانی انشاالله تا 1400 رئیس جمهور باقی خواهد ماند تا کور شود هر آنکه نتواند دید بخصوص کاسبان تحریم که اینجا هم کامنتهاشون رو می بینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودت جزء کاسبان تحریمی و حزب باد

    • حامی

      آقا یا خانوم محترمی که فرمودی هواپیماها اجاره ای هستن.
      بله. درست فرمودید. منتها اجاره به شرط تملیک.
      هیچ جای دنیا هیچ کشوری نمیاد پول کل هواپیمای به اون گرونی رو یه جا بده.

    • بدون نام

      دوست عزیز هواپیماها اجاره ب ب شرط تملک هستن یعنی در آخر برای ایران خواهند شد...

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی رئیس جمهوره نمونه... دوستانی ک راضی نیستند بدونن ک ازاین بهتر توی کشور ما قابل اجرا نیست اصلا بااین شرایط کشوره ما، هنوز یک سال نشده از رفع تحریم ها. بد نیست ک برید و یه سری ب کارنامه رئسای جمهوره قبلی هم بزنید و قیاس کنید... منکه صحل انگاری و کم کاری از اقای روحانی ندیدم دراین مدت و از معدود کسانیست ک اکثر اوقات حرف مردم و حق آنهارو محترم میشماره. رئیس جمهوره خوش رو روشن فکر و خوش ذات و مهربان. دوستت داریم دکتر روحانی انشاالله با کمک خداوند 4سال آینده هم باشماییم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سهل انگاری دوست عزیز

    • mafia

      بعضی ها هم فک میکنن فقط باید تعظیم کرد و التماس

    • بدون نام

      دوست عزیزی ک داری میگی هرکس طرفداری میکنه وضع مالیش خوبه ، یعنی تو زمان آقای احمدی نژاد وضع مالیتون خوب بود؟! حالا الان توی این دولت ک تحریم هام رفع شده و تورم هم کمتر... پس دگ حرفه چیه؟!! آهان، حتما شما منظورتون اون 40 تومن یارانه ک داد رو منظورتونه!

    • بدون نام

      ای ول روحانی.

    • بدون نام

      البته ک برای کسانی ک حقشون هست و ارزشش رو دارن باید سر تعظیم فرود آورد... ولی نه همه این دولت یازدهم بود ک فشار بار سنگین تحریم هارو از روی کمره مردم بلند کرد و برداشت. وگرنه آمریکا با دولت قبل حتی مذاکره لفظی هم سر یک میز گفته بود ک نمیکرد... و تاثیرش هم الان نباید ببینید ک انتظار دارید توی دراز مدت، مثل اینکه اقتصاد کشور ک داره برمیگرده پول دوباره به کشورمون داره سرازیر میشه مالیات قشری ک تا سقف 2 میلیون حقوق دارن برداشته شده، ناوگان هوایی نوسازی شده، و 4تا سرمایه گذاره خارجی هم داریم میبینیم تو کشور بلاخره ک این خودش ایجاد موقعیت شغلی میشه برای مردم و جوونا در آینده. خلاصه ک با نظر شخصی حرف نزنیم و کل رو ببینیم و قبل و بعد و موقعیت کشور و و بعد نظربدیم عادلانه. مگه ما کی وضعمون خوب بوده! ولی بهتر میشه ک بشه و داره میشه بااین آقا... " درود دکتر روحانی "

    • مریم

      تمام حرفاتون درست بازدیدکنندگان عزیز. ولی یه چیز رو فراموش کردین. روحانی درسته که ریس جمهور کشورمونه. ولی در عمل فقط 5 درصد از کشور در اختیار ایشونه. حالا با این 5 درصد میخواهید برای شما به اندازه 95 درصد دیگه هم کارکنه

    • علی

      به همه جا اشاره كردجزبه مسائل دردآور خوزستان،اون حرفی كه مردم دراعتراضشون مبنی براینكه خوزستان مارو فرزندناتنی ایران حساب میكنندعین واقعیت هست..ولی به آقایون سهل انگار دولت وخودروحانی میگویم كه ازعواقب خطرناك وبسیاروخیم چنین برخوردهایی با مردم این دیارمقاوم بپرهیزندوعدالت را رعایت كنندچراكه تبعات آن غیرقابل جبران خواهدبود

    • بدون نام

      بعضیا فکر می کنند فقط باید امید واهی داد.

    • بدون نام

      بجای مشت گره کرده باید دست دوستی و بجای فریاد باید آرام و بامنطق سخن گفت چرا اینقدر و کند یاد میگیریم؟ازقدرت وحدت و منطق غافل نشویم

    • بدون نام

      واقعا که

    • بدون نام

      باو گند زدی تو مملکت خداکنه انتخابات96کاندید نشه

    • حامد

      سلام بازهم وقت انتخابات شد
      وشعارهای زیباوفریبنده
      الان توشهرماعده ای هستندڪه به قران بایارانه زندڱی میڪنندفڪراینهاباشید
      .....
      توروخدافڪرمردم باشید
      حرف تاعمل خیلی راهه
      لطفابه شعارهای زیبااین دوره رای ندید

    • علیرضا

      روحانی خودش خندش نمیگیره از این دروغ های که میگه . فقط شعار فقط شعار. عجب رویی هم داره ها.هیچ کاری برای مردم نکرد پر رو پر رو میاد میگه دولت به وعده هاش عمل کرد.

    • محمود بادنوا

      جناب آقای رییس جمهور همین مشتهای گره کرده انقلاب را به پیروزی رساند اگر شما فکر میکنید باید در برابر شما فقط تعظیم و تمجید کرد سخت در اشتباه هستید
      مدیریت اشتباه اقتصادی شما خانواده های زیادی را به خاک سیاه نشانده
      کلید تدبیر و امید جز وعده ای پوشالی برای ملت صبور ایران چیزی نبوده
      جای شعار بیهوده و فرار رو به جلو و تبلیغات انتخاباتی کمی به فکر مشکلات مردم باشید این بهترین تبلیغات برای دوره بعد ریاست جمهوری میباشد

    • بدون نام

      ان شاء الله که زودتری بری از دستت راحت بشیم ..

    • بهار

      ان شاء الله بری که از دستت راحت شیم..که هیچی جز بدبختی نیستی

    • کاوه

      دوستان بیکاری بیداد می کنه خدا شاهد پیرمرد ۵۵ساله میشناسم میره دستشوی مردم را میشوره بخاطر یک لقمه نان آیا این جای افتخار است به پلاک مسافرکش ها تهران نگاه کنید پر شده از ۲۶و۴۱و۲۷و۶۱وغیره این یعنی بیکاری این یعنی ترافیک این یعنی شهرستانهای بدبخت که از سر ناچاری صبح تا شب بخاطر یک لقمه نان تو این آلودگی زجر میکشند ولله اگه اینجوری پیش بریم فاسدترین کشور دنیا میشیم هر خانه ای که در آن فقر باشد ایمان از پنجره آن خانه خارج میشود. امام علی

    • عادل

      شما که مشت ات رو باز کردی به کجا رسیدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج