جاباما
۴۸۶۶۳۲
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

بازیگر کهنه‌کار از فیلم «لوگان» می‌گوید

خداحافظی پاتریک استوارت با دنیای «اکس من»

فیلم «لوگان»(Logan) به کارگردانی جیمز منگولد بنا بود آخرین حضور هیو جکمن در نقش ولوورین باشد. اما به نظر می‌رسد پاتریک استوارت،‌ که نقش پروفسور چارلز اکزیور کهنسال را در این مجموعه فیلم ایفا می‌کرده است هم دیگر قرار نیست بعد از «لوگان» به این نقش بازگردد.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلم «لوگان»(Logan) به کارگردانی جیمز منگولد بنا بود آخرین حضور هیو جکمن در نقش ولوورین باشد. اما به نظر می‌رسد پاتریک استوارت،‌ که نقش پروفسور چارلز اکزیور کهنسال را در این مجموعه فیلم ایفا می‌کرده است هم دیگر قرار نیست بعد از «لوگان» به این نقش بازگردد.
خداحافظی پاتریک استوارت با دنیای «اکس من»

پاتریک استوارت،‌ بازیگر با سابقه‌ی هالیوودی که طرفداران سریال سفر ستاره‌ای (یا پیشتازان فضا) او را با نقش ژان لوک پیکارد می‌شناختند،‌ به تازگی اعلام کرده است که فیلم لوگان آخرین حضورش در نقش پروفسور چارلز اکزیویر خواهد بود و او دیگر به این کاراکتر بر نخواهد گشت. این بازیگر کهنه‌کار در آخرین فیلم فرانچایز اکس من بار دیگر در نقش پروفسور اکزیویر ظاهر شده،‌ و هیو جکمن نیز مثل همیشه کاراکتر محبوب ولوورین را بازی کرده است. اما به نظر می‌رسد این فیلم علاوه بر این که آخرین حضور هیو جکمن در نقش ولوورین خواهد بود، خداحافظی پاتریک استوارت با دنیای اکس من هم به حساب می‌آید.
استوارت از اولین فیلم این مجموعه که در سال ۲۰۰۰ اکران شد تا به امروز نقش کهنسالی‌های چارلز اکزیویر را در این مجموعه فیلم‌ها بازی کرده است. این بازیگر ۷۶ ساله در گفت و گویی که در برنامه‌ی شب گذشته‌ی گراهام نورتون داشت گفت: «هفته‌ی پیش ما فیلم را در یکی از اکران‌هایی که در برلین داشت دیدیم. و وقتی فیلم به صحنه‌های پایانی بسیار احساسی‌اش رسید،‌ متوجه شدم که هیو دارد اشکش را از گوشه‌ی چشمش پاک می‌کند. و بعد اشک خودم هم در آمد. و وقتی که تیتراژ بالا آمد، او دست مرا گرفته بود و من دیگر نتوانستم خودم را نگه دارم. اشک ریختم و گریه کردم. همینطور که به تیتراژ نگاه می‌کردم متوجه شدم که اگر این فیلم پایان کار ما بود،‌ خداحافظی‌مان را با این دنیا به بهترین و زیباترین شیوه‌ی ممکن رقم زده است. پس چرا باید بخواهم بار دیگر به این نقش برگردم وقتی در این فیلم به این خوبی همه چیز به اتمام رسید؟»

هیو جکمن، ستاره‌ی استرالیایی لوگان در پاسخ به این سؤال که آیا دلش برای بازی در نقش ولوورین تنگ خواهد شد یا نه گفت که «می‌‌تواند با آن کنار بیاید.». با این حال به شوخی گفت که اگر بازیگری مثل دنیل دی لوئیس جایگزین او شود و به خاطر بازی در این نقش اسکار بگیرد، «کمی ناراحت» خواهد شد.

لوگان از ۱۷ ام مارس به سینماها می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج