جاباما
۴۸۶۷۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ارشاد در تعیین قیمت بلیط سینماها دخالت نمی‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قیمت بلیط و فرایند اداره سینما عمدتا توسط صنف انجام می‌شود و ما کمتر در این حوزه دخالت می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قیمت بلیط و فرایند اداره سینما عمدتا توسط صنف انجام می‌شود و ما کمتر در این حوزه دخالت می‌کنیم.
ارشاد در تعیین قیمت بلیط سینماها دخالت نمی‌کند
وزارت ارشاد در تعیین قیمت بلیط و اداره سینماها دخالت نمی‌کندسیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با ما درباره گران شدن بلیط سینما اظهار داشت: قیمت بلیط و فرایند اداره سینما عمدتا توسط صنف انجام می‌شود و ما کمتر در این حوزه دخالت می‌کنیم.

وی با تاکید بر تعادل بین اقتصاد تولید و فروش در سینما افزود: فرایند هزینه‌های تولید و همچنین بازار در سینما و شناسایی مخاطبان، موضوعی است که در جرگه صنف و اتحادیه مربوط به خانه سینما می‌گنجد، اما باید بین اقتصاد تولید و فروش، تعادلی ایجاد شود که تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان بتوانند در بازار سینما به حیات خود ادامه دهند.

صالحی امیری در پایان ضمن تکیه بر اهمیت مخاطبان و تهیه کنندگان عرصه فیلم خاطر نشان کرد: قطعا ملاحظه مخاطبان و تهیه کنندگان در درجه اول قرار دارند و در این راستا سیاست گذاری‌های درستی اعمال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج