۴۸۶۷۶۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe

MyCanoe نوعی قایق قابل حمل و تاشو است که همانند صندلی تاشو فضای خیلی کمی را اشغال می کند. حمل و نگهداری از این قایق راحت است و می توان به راحتی در محیط بیرون از خانه از آن استفاده کرد.

وبسایت کلیک : قایق رانی یکی از بهترین روش ها برای لذت بردن از محیط بیرون از خانه تنها و یا همراه با دوستان است. با پدال زدن در آب به صورت آهسته می توان به کاوش محیط پرداخت. با این حال به دلیل اندازه قایق استفاده از آن و بردن آن سخت است.
قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe
به منظور استفاده از قایق برای افرادی که فضای کمی دارند MyCanoe نوعی قایق تاشو و سبک وزن ایجاد شد که مانند اریگامی جمع می شود. در کمتر از ۱۰ دقیقه این قایق تاشو باز می شود و اندازه آن به ۱۴٫۵ فوت می رسد، این قایق دو صندلی دارد.

این قایق هنگامی که بسته است به کوچکی یک کیسه خواب است و تنها ۶ پوند وزن دارد.
قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe
تفکرات زیادی برای طراحی قایق پارویی و متعلقات آن به کار بسته شده است. یک کمک ساختار به کف قایق اضافه کردند تا مطمئن شوند که در طول روز مستحکم می ماند. هر MyCanoe از پلی پروپیلن دریایی ساخته نشده است.
بلکه با استفاده از تابش اشعه فرابنفش طی ۱۵ سال قایق توانایی آن را خواهد داشت که ۲۰۰۰۰ تا بخورد.حتی با وجود قایق رانی روزانه و قسمت های تاخورده این قایق بیش از ۲۰ سال می تواند سالم بماند. اگر در اثر بدشانسی یک سوراخ در قایق ایجاد شود، MyCanoe لوازم تعمیر رایگان را در اختیار فرد قرار می دهد.
قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe
دو نفر با حداکثر بار ۴۴۰ پوند می توانند از MyCanoe استفاده کنند. حتی اگر تحت شرایطی افرادی بخواهند کشتی را واژگون کنند می توان به وسیله این قایق روی سطح آب معلق ماند. در شرایط اضطراری MyCanoe ایمن ترین مکان برای معلق ماندن روی سطح آب است.
قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe

در انتهای روز بستن MyCanoe تنها ۵ دقیقه طول می کشد. این قایق ۵۲ پوندی تا می خورد و به قدری کوچک می شود که طول آن دو فیت و عرض آن هم به ۳ فیت می رسد. چنین بسته بندی های کوچکی به راحتی می تواند در اغلب ماشین های کوچک، زیر تخت و یا درون کمد جا بگیرند.
قایق قابل حمل و تاشوی Mycanoe

تجهیزات جانبی اضافی نیز اغلب در صورت نیاز برای تنظیم قایق در دسترس هستند. به عنوان مثال وقتی فردی بخواهد از داخل قایق ماهیگیری کند نیاز به یک تثبیت کننده دارد. گیره ها در کناره های قایق نیز برای راحت سوارشدن است.
با وجود تثبیت کننده مقدار بار ماکزیمم که قایق تحمل می کند از ۴۴۰ پوند به ۷۵۰ پوند می رسد. نوعی جای پارو وجود دارد که به وسیله آن می توان MyCanoe را به یک قایق پارویی مناسب تبدیل کرد.

MyCanoe در کیک استارتر موجود می باشد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. در ابتدا می شد آن را با ۸۴۰ دلار خرید ولی هنگامی که دسترسی به آن سخت شد قیمت آن به ۹۶۰ دلار رسید. پدال و جای پارو ۷۰ دلار و یک جفت تثبیت کننده ۲۳۰ دلار به قیمت آن می افزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج