۴۸۶۷۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ال‌جی G۶ را در کنار G۵ ببینید

تا این لحظه عکس‌ها و تصاویر مختلفی از گوشی ال‌جی G۶‌ لو رفته و تقریبا می‌دانیم که این گوشی جدید چه شکلی است. امروز هم تصویر جدیدی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که G۶ را در کنار G۵‌ نشان می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: تا این لحظه عکس‌ها و تصاویر مختلفی از گوشی ال‌جی G۶‌ لو رفته و تقریبا می‌دانیم که این گوشی جدید چه شکلی است. امروز هم تصویر جدیدی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که G۶ را در کنار G۵‌ نشان می‌دهد.
ال‌جی G6 را در کنار G5 ببینید

این تصویر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo قرار گرفته است. در حالی که گوشی G۵ از صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی بهره می‌برد، ال‌جی صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی روی G۶ قرار داده. ال‌جی لبه‌های گوشی جدید خودش را باریک‌تر کرده تا صفحه نمایش بزرگ‌تری را روی این محصول قرار دهد. صفحه نمایشی که با اسم Full Vision شناخته می‌شود.

ال‌جی G6 را در کنار G5 ببینید

مورد بعدی که با نگاه به عکس لو رفته از G۶ متوجه آن می‌شوید، لبه‌های گرد است. ال‌جی G۶ در مقایسه با G۵ از لبه‌های گردتری بهره می‌برد و ظاهر زیباتری به گوشی بخشیده‌اند. البته گفته شده که این تغییر ظاهر روی رابط کاربری گوشی هم تاثیرگذار بوده و ال‌جی یکسری قابلیت‌های جدید به پرچم‌دار بعدی خودش اضافه کرده و حتی رابط کاربری آن هم با تغییراتی مواجه شده است.

انتظار داریم که گوشی ال‌جی G۶ در تاریخ ۸ اسفند ماه در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ رسما رونمایی شود. با توجه به فروش نا امیدکننده‌ی ال‌جی G۵، ال‌جی امید زیادی به گوشی جدید خودش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج