۴۸۷۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مدرس هلندی پاکت بیلیارد:

فکر می‌کردم ایران مانند عراق و افغانستان است

مدرس هلندی پاکت بیلیارد گفت: پیش از اینکه به ایران سفر کنم فکر می‌کردم که این کشور مانند عراق و افغانستان است.

خبرگزاری فارس: مدرس هلندی پاکت بیلیارد گفت: پیش از اینکه به ایران سفر کنم فکر می‌کردم که این کشور مانند عراق و افغانستان است.

یوهان رویسینک، هلندی مدرس بین‌المللی پاکت بیلیارد و یکی از بهترین بازیکنان جهان درمورد سفرش به ایران و آموزش به بازیکنان ایرانی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که رشته پاکت بیلیارد با اسنوکر فرق می‌کند. بازیکنان ایرانی مشکلاتی در هنگام ضربه زدن دارند که البته چندان جدی نیست و با تمرین مداوم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بازیکنان پاکت بیلیارد ایران این است که مانند رشته اسنوکر بازی می‌کنند و کاملاً مشخص است که تمرکز بیشتر ایران بر روی رشته اسنوکر است. یکی از مهمترین کارهایی که بازیکنان بیلیاردی نباید انجام بدهند فکر کردن به اسنوکر است؛ آنها باید کاملاً اسنوکر را فراموش کنند و دیگر اسنوکر بازی نکنند.

مدرس هلندی پاکت بیلیارد افزود: 4 نفر از بازیکنانی که سن آنها بین 12 تا 13 سال است، بسیار مستعد هستند و من مطمئن هستم اگر روی آنها سرمایه‌گذاری شود، می‌توانند تا 4 سال آینده به مقام‌های جهانی برسند. بانوان ایرانی هم با توجه به نوع پوششی که دارند بسیار با استعداد هستند. آنها ضربه را به درستی اجرا می‌کنند و پوشش‌شان برای آنها مانعی به وجود نیاورده است.

رویسینک که در مدت حضورش در تهران از ورزشگاه آزادی و امکاناتش هم بازدید کرد، در این خصوص گفت: واقعاً شگفت‌زده شدم؛ ورزشگاه آزادی باورنکردنی است و هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم که در ایران همچنین ورزشگاهی با گنجایش ۱۰۰ هزار نفر وجود داشته باشد.

مدرس هلندی پاکت بیلیارد در خصوص سفرش به ایران عنوان کرد: من پیش از سفر به ایران تقریباً هیچ شناختی از ایرانی‌ها نداشتم. تنها مقصودلو را در مسابقات جام کرملین روسیه دیده بودم. باید بگویم که سطح بازیکنان ایران خیلی بالا و به نوعی بالاتر از تصور من است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستم به ایران سفر کنم. قبل از اینکه به ایران سفر کنم فکر می‌کردم احتمالاً با بازیکنانی روبرو خواهم شد که فاصله خیلی زیادی با سطح اول دنیا دارند، اما واقعیت این است که سورپرایز شدم، چراکه ایرانی‌ها سطح بالایی دارند. البته این موضوع را هم باید بگویم که من از طریق اخبار ایران را می‌شناختم.

رویسینک در پایان گفت: تصورم این بود که ایران هم کشوری مانند عراق و افغانستان است، اما حالا باید بگویم که واقعاً اینگونه نیست. ایران کشوری زیبا با مردمانی خوش اخلاق و مهربان است. خوشحالم که توانستم به ایران بیایم تا از نزدیک شرایطش را ببینم؛ حالا متوجه شدم که تصوراتم نسبت به ایران درست نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      یعنی این آقا به عراق و افغانستان سفر کرده که اینطور گفته!
      یا شناختش از عراق و افغانستان هم مثل ایران از اخبار بود!
      مردم ایران خونگرم و مهربانن ولی مردم عراق و افغانستان مثلا چجوری ان؟؟؟
      معلومه از اون پاچه خوارای حرفه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج