۴۸۷۱۲۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو راه پس و پیش ندارد؟!

اگر کارلوس کی‌روش واقعا گفته باشد که شرط بازگرداندن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی عذرخواهی برانکو ایوانکوویچ است، بازی روانی را به راه انداخته است که برنده‌ای ندارد و هر دو سوی ماجرا و به ویژه تیم ملی لطمه خواهند دید.

ایران ورزشی: اگر کارلوس کی‌روش واقعا گفته باشد که شرط بازگرداندن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی عذرخواهی برانکو ایوانکوویچ است، بازی روانی را به راه انداخته است که برنده‌ای ندارد و هر دو سوی ماجرا و به ویژه تیم ملی لطمه خواهند دید. شاید «آن سوی ماجرا» بر این باور باشد که سرمربی کروات پرسپولیس از بیم پشت کردن ۷ ملی‌پوش تیمش به وی و تاثیر منفی آن بر بازی‌ها و نتایج این تیم در دو میدان داخلی و خارجی و نداشتن راه پس و پیش، مجبور بر انجام خواسته کی‌روش شود و این یک برد برای سرمربی پرتغالی و ۶۲ ساله تیم ملی تلقی شود اما وقتی در نظر می‌گیریم که تعداد و طول مدت اردوهای تیم ملی به سبب مدیریت نشدن اوضاع تیم ملی توسط فدراسیون به بن‌بست فعلی کشیده شده است، جز احساس افسوس چیزی بر دل نمی‌نشیند.

بدیهی است که ملی‌پوشان پرسپولیس با نارضایتی از دعوت نشدن احتمالی‌شان به اردوهای بعدی تیم ملی از حالا به سوی این اردوها و شخص سرمربی آن پل‌های ارتباطی زده و خواستار ترمیم مناسبات موجود شده باشند اما معلوم نیست در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع مجدد رقابت‌های انتخابی جام جهانی بیست و یکم مهر ماه آسیا چرا مناسبات و کارهای ما باید چیزی باشد که می‌بینیم و به چه سبب باید شاهد گروکشی‌هایی از این دست باشیم.

همه بازنده‌اند

حتی اگر برانکو با هدف حفظ امید و شادابی شاگردانش و از بین بردن احتمال بی‌وفایی آنها به خود و باشگاه دست به کاری بزند که کی‌روش خواسته است، کل فوتبال ایران بازنده این روند خواهد بود و اگر این کار را نکند و کی‌روش پای حرفش بماند و سرخ‌ها را در مسابقات بعدی تیم خود مورد استفاده قرار ندهد، تیم ملی متضرر خواهد شد و یک بازی بی‌معنا و مضر به کل ارکان فوتبال ایران صدمه وارد کرده و هر دو سوی هرمی را که شکل گرفته، متضرر خواهد کرد.

هم طرفی که از باشگاه‌های مخالف با اردوهای پرتعداد تیم ملی شکل گرفته و هم تیم ملی را که فارغ از سلایق فردی و جدل‌های شخصی سرمربی‌اش باید از بهترین‌های کشور شکل گیرد و الوان و بسیط و جامع باشد و از هر طیفی بهره گیرد ولی اگر از امثال سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و رامین رضاییان بی‌بهره شود و محمد انصاری، مهدی طارمی، حسین ماهینی و سروش رفیعی را هم نداشته باشد ترکیب متنوع و ابزار کامل بودن آن رنگ خواهد باخت و حتی اگر بدون آنها کسب مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ امکانپذیر باشد (که به سبب اندوخته‌ امتیازات فعلی و راه نه چندان سخت پیش‌رو مقدور نشان می‌دهد) از ایجاد ضعف‌های فنی تازه در ساختار تیم ملی جلوگیری نخواهد کرد.

تست بی‌موقع

این موضوع در صورت صحت داشتن، یک تست بی‌موقع قدرت از سوی سرمربی تیم ملی در روزها و ساعاتی است که او و شاگردانش بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارند و بر پرسپولیس هم که درگیر مقاطعی حساس از لیگ داخلی و جام باشگاه‌های آسیا است، تاثیر منفی محسوسی را خواهد گذاشت و ساده‌انگاری است که باور کنیم عوامل به راه‌اندازی و شدت‌دهنده به این بازی بی‌سرانجام به تمام نکات فوق وقوف نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای اتش بیار معرکه مگر بازی کنان پرس پولیس را کی روش انتخاب نکرده بود از تیم دیگر انتخاب میکند بهترینها را شما مطمعن هستین اگر بازی کنان پرس پولیس باشد ما برنده میدان خواهیم بود نه داداش اشتباه فکر میکنی اگر سر مربی کار بلد باشد از سنگ بازی کن میسازد

    • بی نام

      فدراسیون و رییسش که این قدر بی خاصیت هستن که یک مثل کیروش براشون تصمیم میگیره .

    • eli

      خیلی جالبه شخصی که فاز وطن پرستی و منافع ملی برداشته بود و میگفت دشمنان من مقابل تیم ملی ایستاده اند و داشت از اهرم حس وطن پرستی استفاده میکرد ماهیت ادعاهای پوچ خودش رو الان داره نشون میده ، به خاطر مقاصد شخصی تیم ملی رو تضعیف میکنه و دوباره به خاطر همون مقاصد شخصی درست قبل از بازی های حساس پرسپولیس در آسیا سعی میکنه روحیه بازیکنان نماینده کشور رو تضعیف کنه . #پدر_بیانبه_نویسی_ایران

    • بدون نام

      برعکس این کیروش که باید ازبرانکو عذرخواهی کنه
      ضمنا کیروش
      شپرسپولیسیها را دعوت نکنه فقط تا بعد بازی با قطر سرمربی ایرانه
      اینا بازیکنا خوب میدونندپس شما هم خوب بدونید
      کیروش دیگه بدرد تیم ملی نمیخورد

    • بدون نام

      نگران نباشید چند روز دیگه محمد مایلی کهن مرد متعصب پرسپولیسی یک‌بیانیه واسه کبروش مینویسه وحالیش میکنه با کی طرفه خخخ
      این جنگ تازه شروع شده اقای کیروش
      جنگ جنگ‌تا پیروزی

    • بدون نام

      کیروش اگه مرده کلا پرسپولیسی ها رو دعوت نکنه

      بیینیم کی بیش تر ضرر میکنه

    • بدون نام

      کیروش دعوت نمیکنه که نتیجه نگیره ومجبوربشن اخراجش کنند.
      که‌بااخراجش به دوخواسته مهمش میرسه.
      اول اینکه پولش راتمام وکمال ازفدراسیون میگیره
      دوم اینکه به خواسته اش یعنی سرمربی آفریقای جنوبی میرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج