۴۸۷۲۱۵
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

انیمیشن جدید میازاکی در دست ساخت است

ژانر انیمیشن سهم بزرگی در باکس آفیس هر ساله سینما داردو معمولا منقدان هم نمرات و بازخوردهای خوبی نسبت به اینگونه فیلم‌ها دارند. در آمریکا بیشترین سهم را استودیوهایی همانند دیزنی، پیکسار و دریم ورکس می‌برند.

وب سایت سینما گیمفا: ژانر انیمیشن سهم بزرگی در باکس آفیس هر ساله سینما داردو معمولا منقدان هم نمرات و بازخوردهای خوبی نسبت به اینگونه فیلم‌ها دارند. در آمریکا بیشترین سهم را استودیوهایی همانند دیزنی، پیکسار و دریم ورکس می‌برند. اما در کشور ژاپن که سابقه انیمیشنی طولانی دارد، معمولا آثار یک نفر هست که علاوه بر اینکه فیلم‌هایش در کشور خودش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، علاقه‌مندان و منتقدان به انیمیشن، از دیگر کشور‌ها آثار او را دوست دارند و از او تعریف می‌کنند. او کسی نیست جز هایائو میازاکی. او مدتی بود که اعلام بازنشستگی کرده‌بود، اما اخباری جدید از خبرگزاری هالیود ریپورتر منتشر شده که می‌گوید او در حال ساخت یک عنوان جدید است.
انیمیشن جدید میازاکی در دست ساخت است

این استاد افسانه‌ای ۷۵ ساله انیمیشن در مصاحبه با رادیو ژاپن خبر از بازگشت خود برای ساخت آخرین فیلم سینمایی خود که برخلاف انیمیشن‌های قبلی، به روش کامپیوتری می‌سازد، صحبت کرد.

من برای هر اثر خود ۵ سال زمان صرف می‌کنم تا آن را نمایش دهم. اما در اثر جدیدم به خاطر اینکه از روش‌های کامپیوتری استفاده می‌کنم، احتمالا زمان کمتری برای تولید آن صرف خواهم‌کرد. در ضمن من اصلا قصد بازگشت به این عرصه را نداشتم. اما مدتی بود که روی یک فیلم انیمیشنی کوتاه به نام Boro the Caterpillar «بورو کاترپیلار» کار می‌کردم و قرار است مدتی دیگر این فیلم کوتاه پخش شود. راستش را بخواهید من اصلا از نتیجه این کار راضی نشدم به همین دلیل وسوسه شدم که این فیلم را به یک فیلم بلند تبدیل کنم تا راضی شوم

این انیماتور با سابقه ژاپنی و شرق آسیا از آمادگی خود برای مرگ گفته و ابراز امیدواری کرده که تا پایان ساخت این فیلم جدید مشکلی برای او پیش نیاید. به احتمال زیاد این فیلم قبل از سال ۲۰۲۰ در ژاپن اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکم از مردم خوزستان هم حمایت میکردی بد نبود

    • نازنین

      انیمه های میازاکی پر از پیام های فلسفی و بشردوستانه و واقعا تماشایی هستند, حالا که فکر رفتنه خداکنه راهش تداوم داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج