۴۸۷۲۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک اتفاق دوست‌داشتنی در لیگ اروپا

رفتار دوستانه کاسیاس و بوفون در مرحله یک شانزدهم مسابقات لیگ اروپا نکات آموزنده‌ای داشت که ستاره‌های می‌توانند از این اتفاق درس بزرگی بگیرند.

خبرگزاری فارس: عملکردی تحسین برانگیز و خوشحال کننده از سوی یک لژیونر ایرانی اما علاقمندان به لیگ قهرمانان اروپا حتماً هنوز از یادآوری دیدار زیبای منچستریونایتد - موناکو لذت می برند. رقابت شگفت انگیز آگوئرو و فالکائو مصاف یک آرژانتینی با یک کلمبیایی که گل های دیدنی منجر به پیروزی ٥-٣ سیتی و یک بازی سراسر شور و هیجان که نشان داد چرا فوتبال این همه می تواند دل میلیون ها نفر را فتح کند.

اما در میان همه اتفاقات مربوط به لیگ قهرمانان که هرکدام یک داستان مجزا است، برخورد ایکر کاسیاس و جی جی بوفون مقابل هم یک لحظه فوق العاده بود. دو دروازه بان که در دهه اخیر به تنهایی بیش از تمام گلرهای تاریخ، افتخارات تیمی و فردی کسب کرده اند. دو سوپراستار واقعی که علاوه بر هنرنمایی بی نظیر در دروازه، عملکرد رفتاری شان در خارج از زمین نیز کم حاشیه و برای جوان ترها الگوگرفتنی است.

پیش از سوت آغاز دیدار پورتو و یوونتوس، کاسیاس و بوفون برخورد دوستانه ای با هم داشتند. مثل همیشه محترمانه و توام با فروتنی.


یک اتفاق دوست‌داشتنی در لیگ اروپا

درست مثل رفتاری که رافائل نادال و راجر فدرر نسبت به هم دارند. آنها هنگام رقابت برای شکست دادن یکدیگر تمام تلاش شان را خرج می کنند اما هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنند که احترام به رقیب، نشان دهنده بزرگی خود فرد است. چند سال پیش یک بازیکن پرسپولیس وقتی در مقابل همبازی سابقش قرار گرفت و در این دیدار با هم برخوردهایی داشتند، پس از پایان بازی گفت که اصلاً او را نمی شناسد! او حتماً فکر می‌کرد با این رفتار نشان می دهد چه بازیکن بزرگی است که دیگران را نادیده می گیرد و به اصطلاح «ریز می بیند» یا اصلاً نمی بیند!

این اتفاق در مورد کریس رونالدو و لیونل مسی هم بارها افتاده است. آنقدر که هواداران این دو به هم حمله و توهین نثار همدیگر می کنند، مسی و رونالدو قطره ای از آن را پیش چشم دوربین ها به نمایش نمی گذارند. شاید با اشتیاق در مورد هم حرف نزنند اما به توانایی همدیگر احترام می گذارند.

ایکر کاسیاس و جی‌جی بوفون، دو فوق ستاره نجیب دنیای فوتبال بخش بزرگی از محبوبیت‌شان را مدیون رفتار فروتنانه خود هستند.

برخورد این دو با هم یکی از زیباترین قاب های به یادگار مانده از این هفته لیگ قهرمانان اروپا بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدمجتبی میرهادی

      به همین خیال باشندکه بتوانند استقلال را شکست دهند
      به قول معروف آش به همین خیال باش.سیاه جامگان می ره دست یک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج