جاباما
۴۸۷۳۶۲
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

کمپانی گوگل دست به طراحی فضای اینتر اکتیو در محیط وب زده است که کاربران به راحتی می توانند با استفاده از آن پیانو بنوازند و نیازی به داشتن اطلاعات موسیقیایی بالای فرد وجود ندارد.

وب سایت کلیک: کمپانی گوگل دست به طراحی فضای اینتر اکتیو در محیط وب زده است که کاربران به راحتی می توانند با استفاده از آن پیانو بنوازند و نیازی به داشتن اطلاعات موسیقیایی بالای فرد وجود ندارد.
با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

اگر دوست دارید که در فضای وب به راحتی و بدون هیچ دردسری پیانو بنوازید می توانید از تجربه اینتر اکتیو کمپانی گوگل با نام A.I. Duet استفاده کنید و به راحتی از پیانو زدن لذت ببرید.

در واقع A.I. Duet فضایی است که شما با کمک هوش مصنوعی می توانید بخشی از آهنگی را بنوازید و در این تجربه سهیم باشد. براساس توضیحات Yotam Mann یکی از اعضای تیم خلاقیت گوگل، در محیط A.I. Duet تعداد بسیار زیادی ملودی های آماده وجود دارد، و این محیط به شما آموزش می دهد تا بین نت هایی که در صفحه نمایش مشاهده می کنید و فاصله زمانی بین آن‌ها تناسبی برقرار کنید و بخشی از آهنگ پس زمینه نیز توسط سیستم به‌صورت خودکار نواخته می شود. در واقع کامپیوتر بخشی از نت ها را نواخته و شما بخش دیگری از کار هستید که باید نقش تکمیل کننده را بازی کنید و آهنگ را به زیبایی بنوازید.

با A.I. Duet گوگل، پیانو بنوازید

برای استفاده از A.I. Duet نیازی نیست موسیقی دان باشید و حتماً نواختن ساز بلد باشید، هوش مصنوعی بخش بزرگی از کار را انجام داده و به نواختن درست شما کمک خواهد کرد.

A.I. Duet بخشی از پروژه ای با نام Magenta است که قصد دارد تجربه هایی مشترک میان انسان و هوش مصنوعی را فراهم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج