جاباما
۴۸۷۴۲۶
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

خنثی‌ سازی عملیات تروریستی در ۲۲ بهمن

یک مقام امنیتی با مرور نقش وزارت اطلاعات در ماجرای خنثی‌سازی عملیات تروریستی در ۲۲ بهمن امسال، دستگیری عبدالمالک ریگی و استرداد مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار از آمریکا به اظهارات اخیر سردار نجات پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام امنیتی با مرور نقش وزارت اطلاعات در ماجرای خنثی‌سازی عملیات تروریستی در ۲۲ بهمن امسال، دستگیری عبدالمالک ریگی و استرداد مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار از آمریکا به اظهارات اخیر سردار نجات پاسخ داد.

یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به نقل قول‌هایی که اخیراً در برخی رسانه‌ها از سردار نجات،‌ قائم مقام سازمان اطلاعات سپاه در رابطه با برخی از کیس‌ها نقل شده است، گفت: ضمن احترام وافری که برای این برادر عزیز و سردار فرهیخته و ارجمند قائلیم برای تنویر افکار عمومی ذکر مطالبی لازم است.

وی با اشاره به جریان ورود تیمی تروریستی به قصد انجام عملیاتی ضدامنیتی در ۲۲ بهمن، گفت: تیمی تروریستی که به قصد ضدامنیتی در ۲۲ بهمن وارد کشور شده بود از آغاز تا پایان منحصراً توسط وزارت اطلاعات شناسایی و زیر ضربه رفت و عناصر آن توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

این مقام امنیتی همچنین به جریان دستگیری عبدالمالک ریگی بر فراز آسمان اشاره کرد و گفت: حضور عبدالمالک ریگی در هواپیما منحصراً توسط منبع وزارت اطلاعات، اطلاع‌رسانی شد و هواپیمای حامل وی رهگیری و با همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مجبور به فرود در بندرعباس شد و ریگی نیز دستگیر گردید.

وی در ادامه به ماجرای استرداد مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار از آمریکا پرداخت و گفت: استرداد مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار از آمریکا در جریان مذاکرات تبادل زندانیان انجام شد که مدیریت مذاکرات توسط شورای عالی امنیت ملی به وزارت اطلاعات محول شد و کلیه مراحل مذاکرات توسط نماینده وزارت اطلاعات با همراهی و همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دفتر خدمات حقوقی ریاست جمهوری انجام گرفت و موفق به آزادسازی ۱ میلیاردو ۷۱۰ میلیون دلار و همچنین آزادی چند تن از زندانیان و رفع تحریم از تعدادی از بانک‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی ایران گردید.

وی تصریح کرد: در هیچ یک از موارد سه‌گانه مذکور نهادهای دیگر به غیر از آنچه گفته شد نقشی نداشتند، افتخار سربازان گمنام امام زمان (عج) این است که با هماهنگی و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی بسیاری از اقدامات را به نتیجه رسانده که از همکاری دیگر نهادها برخوردار بوده در اطلاع‌رسانی به نقش و همکاری آنها تصریح گردیده و از آن تقدیر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      ما باید به تکلیفمون عمل کنیم.مهم نیست که چه کسی انجام داده.کار باید برای خدا باشه.این حرفا دلسردی میاره.نبلید با این حرفا تفرقه درست کرد.

    • علیرضا

      خاک پای شما سرمه چشم منه.حق یارتان

    • بدون نام

      خدا بهشون قوت بده
      دمشون گرم

    • بدون نام

      آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای کسانیکه خدمتگزار مردم ودرجهت امنیت مردم و ایران سربلند تلاش و کوشش میکنند
      ازخداوند سبحان خواستارم
      بدرود

    • نجات

      پس از این به بعد هم امنیت کشور به دولت مربوط هست.

    • سید خدا

      صلوات می فرستیم برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و تمام نیروهای نظامی و انتظامی به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) . همگی در پناه خداوند باشید.

    • بدون نام

      خدا قوت

    • بیزن نیک فر

      من خواهش می کنم اگر صحت دارد اینها را در صدا وسیما نشان بدهید تا مردم با هوشیار بیشتر مراقب مملکت شان باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج