جاباما
۴۸۷۴۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آماده سازی بیش از یک هزار واگن قطار برای نوروز

«محمد رجبی» مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه نوروز و در رابطه با وضعیت حمل و نقل ریلی گفت: یک هزار و ۶ دستگاه واگن مسافری، پشتیبانی و ذخیره با یک میلیون صندلی برای ارائه سرویس در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ آماده شده است.

ایرنا:«محمد رجبی» مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه نوروز و در رابطه با وضعیت حمل و نقل ریلی گفت: یک هزار و ۶ دستگاه واگن مسافری، پشتیبانی و ذخیره با یک میلیون صندلی برای ارائه سرویس در ایام تعطیلات نوروز ۹۶ آماده شده است.
«محمد رجبی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: برای تعطیلات نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در مجموع ۸۶۰ واگن مسافری با واگن های پشتیبانی از جمله رستوران آماده شده و ۱۴۶ واگن نیز برای استفاده های احتمالی به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه شرکت رجا اکنون ۵۱ تا ۵۲ درصد بازار حمل و نقل ریلی کشور را در اختیار دارد، گفت: ستاد نوروزی شرکت رجا از دی ماه امسال برنامه ریزی های خود را آغاز کرده تا در این ایام بتواند بدون هیچ مشکلی به هموطنان خدمت رسانی کند.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا یادآورشد: از یک میلیون صندلی ریلی در ایام نوروز ۹۶، تاکنون بلیت ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار صندلی به فروش رفته و انتظار داریم تا یک تا دو هفته دیگر بلیت های بیشتری توسط هموطنان ما به صورت اینترنتی و حضوری خریداری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج