۴۸۷۵۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توییتر «جان لجند» هک شد

خواننده‌ای که تاکنون به ترامپ حمله بسیار کرده و رفتار او را به باد نقد گرفته وسیله فرد ناشناسی شد تا به ترامپ تازد.

روزنامه بانی فیلم: خواننده‌ای که تاکنون به ترامپ حمله بسیار کرده و رفتار او را به باد نقد گرفته وسیله فرد ناشناسی شد تا به ترامپ تازد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ظاهرا جمعه شب اکانت توییتر جان لجند، کسی که تا به حال بارها مخالفت خود را با پرزیدنت دونالد ترامپ اعلام کرده است، هک شد.
توییتر «جان لجند» هک شد

بعد از اینکه توییت هایی در اکانت این خواننده منتشر شد و ترامپ را «رییس دروغگو» خواند، لجند پستی منتشر کرد و نوشت: «یکی همین الان اکانتم را هک کرد.» در توییتی دیگر که در اکانت او منتشر شده بود، به «بحران هایی در بولینگ گرین و سوئد» اشاره شده بود. این مسئله به صحبت های اخیر ترامپ درباره یک حمله تروریستی در سوئد که هرگز به وقوع نپیوست و صحبت های کلی ان کانوی مشاور او اشاره دارد که او هم همین کار را کرده بود و از «فاجعه بولینگ گرین» صحبت کرده بود، یک حمله ترویستی دیگر در آمریکا که هرگز اتفاق نیفتاد.

این مسئله از نزدیک ساعت هفت صبح آغاز شد و در نخستین توییت اکانت هک شده لجند نوشته شد: «سر رییس جمهور ما بیش از حد گرم بحران‌هایی در بولینگ گرین و سوئد گرم است. نمی تواند در مقابله با جرایم نفرت مرتکب شده توسط نژادپرستان برتری سفیدپوستان صحبتی کند.»

با این حال بعد از اینکه لجند گفت کسی اکانتش را هک کرده، مجموعه‌ای عجیب از توییت های دیگر هم روی اکانتش منتشر شد که یکی از آن‌ها می گفت: «من نمی توانم کنار بایستم و ساکت باشم. دونالد ترامپ، تو یک عوضی کاکاسیاه هستی و اگر تو را ببینم، لگدمالت می‌کنم چیتوی لعنتی.»

کسی که اکانت را هک کرده بود در توییت بعدی لینکی به یک اکانت شخصی داد و گفت هر کس آن را فالو کند، او هم آن‌ها را فالو خواهد کرد. اکانتی که لینک شده بود یک کاربر تایید نشده بود که به زودی با توییتی از خودش، مسئولیت هک را به عهده گرفت و نوشت: «خوش گذشت.»

با گذشت چند دقیقه، توییت‌ها از اکانت لجند حذف شدند. این خواننده این هک شدن را جمعه شب به سخره گرفت و نوشت: «برگشتم. هکر من بددهن و تا حدودی خنده دار بود. از الان به بعد سعی می کنم بامزه‌تر باشم که او حس نکند لازم است جای من چیزی بنویسد.»

او همچنین در مورد محتوای توییت های منتشرشده هم نظر داد و گفت: «من هرگز تهدید به اعمال خشونت علیه رییس جمهور نخواهم کرد. مهم نیست چقدر آرزو می‌کنم او برود.» لجند اضافه کرد: «تازه به او چیتو هم نمی گویم چون از چیتوز لذت می برم. البته واقعا او را رییس دروغگو خواندم. هکر من اکانتم را گرفت تا نسخه عصبانی‌تر جان لجند را به نمایش بگذارد.»

لجند چندی پیش در بیست و هشتمین جوایز سالانه انجمن تهیه کنندگان آمریکا، به طور مفصل به دستور اجرایی بحث برانگیز دونالد ترامپ برای جلوگیری از ورود شهروندان کشورهای ایران، سوریه، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن به آمریکا پرداخته بود.

وی گفته بود: «لس آنجلس خانه تعداد بالایی از مهاجران، افراد خلاق، رویاپردازها و آن دسته از ما است که در این زمینه کار می کنیم و این امتیاز را داریم که می توانیم نحوه بینش کشوری که دوستش داریم توسط دنیا را شکل دهیم. ما صدا و چهره آمریکا هستیم. آمریکای ما بزرگ است، آزاد است و برای تمام رویاپردازان با تمام نژادها، از تمام کشورها و تمام دین ها درهایش باز هستند. بینش ما از آمریکا کاملا در تضاد مستقیم با بینش پرزیدنت ترامپ قرار دارد. من می خواهم امشب به طور مشخص بینش او را رد کنم و بگویم که آمریکا باید بهتر از این باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج