جاباما
۴۸۷۶۲۱
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

برنامه‌های محرمانه مراسم درگذشت ملکه انگلیس فاش شد

۱۲ روز عزای عمومی برای مرگ ملکه انگلیس!

یک روزنامه انگلیسی در حالی که هنوز ملکه بریتانیا زنده است، نوشت برنامه‌هایی سرّی برای برگزاری مراسم درگذشت ملکه ترتیب داده شده‌اند که شامل ۱۲ روز عزای عمومی در سراسر این کشور است.

خبرگزاری فارس: مسئولان بریتانیایی در حال آمادگی برای مراسم درگذشت الیزابت دوم ملکه این کشور در زمان وقوع این اتفاق، هستند.

به نوشته روزنامه دیلی استار، برنامه‌های سرّی برای برگزاری مراسم درگذشت ملکه بریتانیا، که تابستان گذشته تولد نود سالگی خود را جشن گرفت، ترتیب داده شده‌اند.

طرحی با نام رمز «عملیات پل لندن» برای برگزاری مراسم درگذشت ملکه بریتانیا برنامه‌ریزی شده است و بر اساس آن ۱۲ روز عزای عمومی اعلام خواهد شد که از طریق کاخ باکینگهام اعلام می‌شود و سایتی برای انتشار لحظه به لحظه اخبار در حداقل ۲۴ ساعت اول درگذشت ملکه، برنامه‌ریزی شده است.

تمام کانال‌های عادی شبکه بی‌بی‌سی برنامه‌هایشان را قطع و مرگ ملکه را حداقل برای ۲۴ ساعت اول پوشش می‌دهند. همچنین تمام برنامه‌های کمدی این کانال حذف می شوند و ویدیوهای از پیش آماده شده با مرگ ملکه از بی‌بی‌سی پخش خواهند شد.

همچنین قرار است صدها نفر برای عزاداری در خیابان مقابل کاخ باکینگهام به صف شده و برای ادای احترام به ملکه مرحوم، دسته گل تقدیم کنند.

از سوی دیگر جسد ملکه در سالن اصلی وست‌مینیستر با احترام خوابانده می‌شود تا زمان دفن که برای خاندان سلطنتی بریتانیا معمولا ۳ روز است،‌ فرا رسد البته این زمان ممکن است برای الیزابت دوم بیشتر هم باشد.

در همین زمان، وزرای دولت و نمایندگان پارلمان با پادشاه جدید بیعت می‌کنند و جاستین ولبی اسقف اعظم کانتربری مراسم مذهبی مرگ وی را برگزار می‌کند.

بعد از اعلام مرگ ملکه، شورای جانشینی پرنس چارلز پسر ارشد الیزابت دوم را به عنوان پادشاه بریتانیا معرفی می‌کند ولی تاج‌گذاری جانشین چند ماه پس از مرگ ملکه انجام خواهد گرفت.

اما از آنجایی که چارلز وجهه مناسبی در بریتانیا ندارد، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که پسر ارشد وی ویلیام جانشین ملکه شود البته این احتمال ضعیف است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      اینها همشون که گفتید برنامه های الیزابت اول بود با یکم تغییرات

    • علی

      درسته که ملکه انگلیس هیچ تاثیر در انگلیس به جز دادن لقب سر به افراد رو نداره ولی عجیبه که قبل از مردنش این قدر به فکر مردنش هستن.

    • بدون نام

      سلام این مطلب مانند آش نخورده ودهن سوخته هست بگذار بمیرد بعدا فکر عزا عمومی باشین

    • احمد

      شما گفتید اطلاعات سری هست پس شما از کجا فهمیدید

    • سلی

      خوشبحالشون کاش منم شهروند انگلیس بودم از بس بها میدن به مردمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج