جاباما
۴۸۷۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ثبت نام ۱۵ کاندیدای انتخابات مجلس در روز اول

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در نخستین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس،‌ ۱۵ نفر ثبت نام کردند.

خبرگزاری تسنیم: علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در نخستین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ ۱۵ نفر ثبت نام کردند

وی گفت: از این ۱۵ نفر،‌ ۴ نفر در وزارت کشور و ۱۱ نفر در ۴ حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان ثبت نام کردند.

پور علی مطلق، همچنین در خصوص ۴ نفری که ثبت نام از آنان امروز در وزارت کشور انجام شد گفت: از این ۴ نفر،‌ یک نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، یک نفر برای حوزه انتخابیه اهر و هریس و ۲ نفر برای حوزه ‌انتخابیه مراغه و عجب شیر ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از ثبت نام شدگان یک نفر دارای مدارج تحصیلی حوزوی و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند،‌ گفت: از بین ثبت نام شدگان،‌ مسن ترین فرد؛‌ متولد سال 1335 و دارای 60 سال سن است که برای حوزه انتخابیه اصفهان و جوان ترین فرد،‌ متولد سال 1359 است که از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر ثبت نام کرده است.

گفتنی است ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان می رساند، از امروز شروع شده و تا 14/12/95 به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخبار سیاسی برای چی نظزخواهی بعدش سانسور اگه راست میگی سانسور نکن . ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج