۴۸۸۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۶۰۰ نفر در تهران جذب بازار کار شدند

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران از جذب و به کارگیری ۱۶۸۰ نفر از متقاضیان و جوانان جویای کار در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران از جذب و به کارگیری ۱۶۸۰ نفر از متقاضیان و جوانان جویای کار در استان تهران خبر داد.

امید شنعه اظهار کرد: در راستای ایجاد فرصتهای اشتغال برای جوانان جویای کار و جذب کارجویان به بازار کار، امسال در شهرستان تهران ۷۳۵ نفر و در سطح استان تهران ۱۶۸۰ نفر متقاضی وارد بازار کار شدند.

وی گفت: این افراد بر اساس علاقمندی خود در بخش‌های تولید و خدمات به ویژه تولید محصولات کشاورزی مشغول کار شدند و به متقاضیان کار زمین‌های آماده برای کشاورزی واگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در ادامه از پیش‌بینی‌ طرح‌هایی با محور اشتغال و اجرای آنها در سال آینده خبر داد و گفت: تعدادی از طرح‌های آماده شده را به شورای عالی اشتغال ارسال کردیم که در انتظار بررسی و تصویب قرار دارد و در صورت تصویب آنها را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به قول مساعد معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری در بحث تامین منابع طرح‌های کشاورزی، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت مذکور داشتیم مقرر شد تا از پتانسیل روستاهای شهرستان تهران نظیر لواسانات و کن برای اجرای طرح‌های کشاورزی مورد نظر استفاده کنیم.

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران همچنین از اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه و تامین اعتبار طرح‌های اشتغال بنیاد خبر داد.

وی درباره پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: بیشتر منابع صندوق به شهرستانها و نقاط محروم اختصاص یافته و در تهران تسهیلات چندانی پرداخت نشده است. سقف پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیست که طبعا این رقم در تهران کارایی ندارد و جوابگوی نیاز کارآفرینان نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زخمی

      باز دروغ اخه چرا یدونه ازین جوانانی که شما ازش حرف میزنید ما نمیبینیم؟اصلا خوده من،منم یه جوونه ۲۱ساله جویایه کار هرکاری ام باشه انجام میدم لطف کنید به منم نشون بدید.
      بعدشم اخه میگید تسهیلات ولی نمیگید هفتصد تا خان و باید رد کنیم تا بدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج