جاباما
۴۸۸۸۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین بازیکن این فصل جزیره کیست؟

زلاتان، کاستا، کانته یا هری کین یا گزینه ای دیگر. درخشش ستارگان لیگ برتر برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جزیره همچنان ادامه دارد.​​​​​​​

ورزش سه: با توجه به گلزنی و درخشش زلاتان در فینال جام اتحادیه، حالا دوباره رقابت کسب عنوان بهترین بازیکن فصل جزیره گرم شده و نام های بزرگی مانند سزار آسپلیکئتا، انگولو کانته، هری کین و دیگو کاستا، از بخت های اصلی فتح این جایزه به شمار می آیند.

خبرنگاران دیلی میل، نظرات خود را درباره اسامی نامبرده ابراز کرده اند که در ادامه آنها را با هم مرور می کنیم؛

جیمی ردنپ:

دیگو کاستا: علیرغم انتخابی بحث برانگیز، لوییس سوارز نیز تا به حال فاتح این جایزه شده است. توانایی رهبری خط حمله و رقم زدن سخت ترین بعد از ظهر ممکن برای مدافعان حریف، از مشخصه های بارز سبک بازی دیگو کاستا است.

او حیوانی درنده در لباس یک هنرمند است. فارغ از احساسات، او بی شک از بخت های اصلی بهترین بازیکن فصل جاری است.

جیمی کاراگر:

زلاتان: عملا نتایج یونایتد به دست زلاتان رقم می خورد و با 35 سال سن، او بیش از هر ستاره دیگری در فصل جاری گلزنی کرده است.

کریس ساتن:

زلاتان: در زمان پیوستن زلاتان به یونایتد تردید فراوانی در مورد عملکرد او وجود داشت. اما او تاثیرگذارترین بازیکن فعلی لیگ جزیره است و علاوه بر رهبری شیاطین سرخ در زمین، الگوی مهمی برای بازیکنان جوان به شمار می آید.

زلاتان کانون حملات یونایتد در فصل جاری است و با گلزنی و نقش مهم خود، منچستر را به سمت جلو هدایت می کند. او یک بار دیگر به فوتبالدوستان، بزرگی خود را به اثبات رساند.

اولیور تود:

سزار آسپلیکوئتا: علیرغم حضور در پستی جدید، آسپلیکوئتا همچنان عاری از خطا باقی مانده است. آنتونیو کونته او را یکی از بهترین بازیکنان جهان در جناح چپ خط دفاعی می داند و مدافع اسپانیایی تنها بازیکنی است که در همه دقایق لیگ برتر به میدان رفته است.

آسپلیکوئتا از معدود بازیکنانی بود که در فصل اسفناک قبل نیز مورد تمجید همگان قرار گرفت.

مت بارلو:

هری کین: هت تریک فوق العاده او در برابر استوک، دومین سه گانه او در هشت روز اخیر و سومین در 9 بازی قبلی بود. هری کین یک ماشین گلزنی توقف ناپذیر است که با او، تاتنهام به مدهی همیشگی حضور در لیگ قهرمانان تبدیل شده است.

اگر او 2 ماه از فصل را به علت مصدومیت از دست نمی داد، شاید تاتنهام حالا به چلسی نزدیک تر بود. با زدن 17 گل در 21 بازی، هری کین مثالی بارز برای بازیکنان جوان در حال پیشرفت محسوب می شود.

لاری وایت ول:

انگولو کانته: علیرغم نادیده گرفتن شدن نمایش فوق العاده سال قبل او، حالا مقیاس بازی کانته در ابعادی بزرگتر شناخته شده است.

با جدایی کانته، لستر هنوز به دنبال یک جانشین مناسب است و نقش بی بدیل او در دو تیم لستر و چلسی در دو فصل اخیر، کانته را تبدیل به کلید قهرمانی در لیگ جزیره کرده است.

کرین گیل:

انگولو کانته: همان اندازه که زلاتان را برای اثبات شایستگی خود و هری کین را برای گلزنی های متمادی تجمید کرده ام، کانته نیز لایق احترام است.

شاید صفت مناسبی برای توصیف عملکرد فوق العاده او در خط میانی وجود ندارد و او را باید حاکم میانه میدان خطاب کرد.

کرایگ هوپ:

زلاتان: من چهار گزینه برای انتخاب بهترین بازیکن سال دارم؛ زلاتان- کاستا- هری کین و دفوئه

اگر گلزنی های زلاتان منجر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شود، اگر دفوئه با به ثمر رساندن 20 گل باعث درخشش ساندرلند شد و اگر هری کین با شکستن رکورد گلزنی لیگ برتر، تاتنهام را به جاده قهرمانی هدایت کرد، آن موقع تکلیف انتخاب بهترین بازیکن چه خواهد شد؟

پس تا این مقطع از فصل انتخاب من زلاتان است زیرا او شخصیت برنده شدن را برای یونایتد به ارمغان آورده است. مردم علاقمند بودند درخشش او در لیگ برتر را نیز مشاهده کنند. من اطمینان ندارم که زلاتان 36 ساله چیزی کمتر از زلاتان 26 ساله دارد. پس باید او را یک پدیده خطاب کرد.

مایک کیگان:

انگولو کانته: چلسی فصل جاری را با سال قبل مقایسه کنید و بعد از همین کار را در مورد لستر امسال و فصل گذشته انجام دهید.

شاید با نگاه اول، بخت و اقبال را عامل اصلی تفاوت محسوس نتایج این دو تیم در 2 سال گذشته بدانیم اما بی شک نقش مهم هافبک فرانسوی در تجدید حیات چلسی و سقوط لستر در میانه میدان انکارناپذیر بوده است.

دومینیک کینگ:

دیگو کاستا: شاید با توجه به سبک بازی و خشونت کاستا، او مورد علاقه همه نباشد، اما عملکرد مهاجم اسپانیایی در فصل جاری خیره کننده بوده است.

اگر چلسی فاتح لیگ برتر شود، علاوه بر تاثیر بی بدیل خط میانی آنها، حضور بهترین مهاجم لیگ برتر در ترکیب این تیم نیز بسیار تاثیرگذار بوده است. علیرغم درخشش زلاتان، کاستا بی شک بهترین بازیکن لیگ جزیره است.

راب دراپر:

انگولو کانته: به تاثیر مهم و در نتایج یونایتد دقت کنید. اما اگر تیم مورینیو فصل را با رتبه چهارم یا پنجم به اتمام برساند، انتخاب زلاتان به عنوان بهترین بازیکن سال کمی دشوار خواهد بود.

نامزدهای اولیه من، کاستا، کانته و داوید لویز هستند که گزینه آخر نیز نمایش خیره کننده ای نسبت به انتظارات داشته است. اما در نهایت، به علت تاثیرگذاری فراوان کانته در دو فصل اخیر، وی انتخاب نهایی من خواهد بود.

سامی موکبل:

دیگو کاستا: چه او را دوست داشته و چه از او متنفر باشید، کاستا چلسی را از تیمی نا امید به مدعی اول قهرمانی تبدیل کرده است.

اگرچه مشکلات او در ماه ژانویه باز هم کام ها را نسبت به این مهاجم گلزن تلخ کرد، اما نمی توان نقش بی بدیل او در چلسی توقف ناپذیر فصل جاری را نفی کرد.

آدام کرافتون:

دیگو کاستا: انتخاب من برای بازیکن سال دیگو کاستا است. او عطشی فوق العاده برای گلزنی دارد و کیفیت او به عنوان مهاجم فوتبال مدرن قابل ستایش است.

بدون او، کونته به اجرای سیستم 3-4-2-1 با این کیفیت و شدت تاثیرگذاری نبود و کاستای بداخلاق اما گلزن را باید رهبر نمایش فوق العاده آبی های لندن در فصل جاری دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج