۴۸۸۹۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان، استقلال فصل بعد را ترسیم کرد

علیرضا منصوریان هم همان فکری را می‌کند که هواداران استقلال می‌کنند‌؛ این تیم جوان او می‌تواند تا چند سال برای دفاع از نام استقلال بجنگد.

خبرورزشی: منصوریان امسال آزمونی ناکام اما نتیجه‌بخش را در استقلال پشت ‌سر گذاشت تا برای تابستان آینده برنامه خود را ببندد. وقتی در نیم‌فصل او جپاروف و آندو را خرید، در ثبت قراردادشان ناکام ماند اما خیلی زود فهمید دست تقدیر چه شانسی را برایش رقم زده. اگر منصوریان این دو بازیکن را داشت، جوان‌هایی چون برزای و اسماعیلی را نیمکت‌نشین می‌کرد و شانس درخشش آنها را در استقلال می‌گرفت. این دقیقاً نقطه عطفی بود برای منصوریان تا از همین حالا برای تابستان آینده تمام برنامه‌هایش را بچیند.

خریدهای زیادی نداریم

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و شروع نقل و انتقالات تابستانی، در حالی که تمام تیم‌های لیگ برتر درگیر خریدهای خود هستند، منصوریان و استقلال بیشتر تماشاچی خواهند بود. البته برای حفظ جوان‌های خود مجبورند سریعاً با آنها پای میز مذاکره بنشینند ولی برای خرید جدید، آنها زیاد به آب و آتش نمی‌زنند. سرمربی استقلال در این‌باره به خبرورزشی می‌گوید: «ما برای فصل بعد خریدهای زیادی نخواهیم داشت. استقلال احتمالاً دو و یا نهایتاً سه خرید در نقل و انتقالات خواهد داشت. ما احتمالاً یکی از کم‌کارترین نقل و انتقالات خود را در تابستان آینده سپری می‌کنیم. این هم دلیل دارد.»

منصوریان دلایل خود را این‌گونه توضیح می‌دهد: «می‌خواهم با همین جوان‌هایی که داریم، ادامه دهیم. همین جوان‌ها فوق‌‌العاده هستند و این را همه فهمیده‌اند. خدا را شکر به اعتماد من هم جواب مثبت دادند و قطعاً با آنها به کارمان ادامه می‌دهیم.»

حق این جوان‌هاست

در روزهای سخت منصوریان در استقلال، این جوان‌ها همه‌جوره پشت او درآمدند‌؛ از مصاحبه در رسانه‌ها بگیرید تا بازی در زمین. نورافکن، برزای، اسماعیلی، محسن کریمی، سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی و... از جمله بازیکنانی بودند که در حساس‌ترین بازی‌ها به درد استقلال و منصوریان خوردند. حالا سرمربی استقلال هم چنین حرف‌هایی می‌زند: «حق این جوان‌‌هاست که در استقلال بازی کنند. حق آنهاست که در آینده استقلال باشند و بتوانند برای باشگاه افتخار‌آفرینی کنند. همین جوان‌ها در روزهای سخت به من و استقلال کمک کردند. باعث شدند دل هواداران شاد شود. به همین دلیل آنها فصل بعد هم جزو مهره‌های اصلی تیم خواهند بود. وقتی این بازیکنان را داریم، طبیعتاً نیاز به خرید خاصی نخواهیم داشتم. همان‌طور که گفتم، تنها دو یا سه بازیکن به تیم اضافه می‌شوند تا بتوانیم نقاط ضعفی را که داریم، از بین ببریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج