۴۸۸۹۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سایه برد آسیایی استقلال روی ضعف آبی پوشان

تیم فوتبال استقلال اگرچه توانست مقابل التعاون عربستان به پیروزی برسد اما این تیم هنوز نقاط ضعفی دارد و کادر فنی باید هرچه زودتر این ضعف‌ها را برطرف کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کرد و به صدر جدول گروه صعود کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان در دیدار برابر التعاون یک بار دیگر مزد استفاده و اعتمادش به جوانان را گرفت. او حتی محسن کریمی جوان را که گفته می‌شد با کادر فنی اختلاف دارد، درون زمین قرار داد که این بازیکن هم توانست یک گل حیاتی برای آبی پوشان به ثمر برساند تا استقلال بازهم پیروزی سه گُله را در لیگ قهرمانان تجربه کرد.

استقلال که این روزها به یک تیم خوب و هجومی تبدیل شده و همه منتظرند چه در بازیهای داخلی و چه لیگ قهرمانان با سه گل به پیروزی برسد، در هفته دوم لیگ قهرمانان هم این روند را تکرار کرد و با سه گل التعاون را شکست داد؛ بردی که هرچند شیرین بود اما نباید پرده ای باشد روی مشکلات و نقاط ضعف استقلال.

یکی از مشکلات استقلال که در مسابقات قبل هم تکرار شده بود، به خط دروازه بر می گشت. مهدی رحمتی برابر التعاون هم درون دروازه اشتباهاتی داشت که اگر مهاجمان حریف حرفه‌ای تر بودند می‌توانستند به راحتی دروازه استقلال را باز کنند.

کاپیتان استقلال یکی از دروازه‌بان های خوب کشور است اما باید نقطه ضعف بزرگش را که خروج از دروازه روی ضربات ارسالی حریف است، برطرف کند. رحمتی شب گذشته یک بار برای گرفتن یک توپ، تنها دو قدم از دروازه بیرون آمد اما آنقدر در تصمیمش تردید داشت که دوباره به دروازه بازگشت و اگر آن توپ مستقیم به اوت نمی‌رفت چه بسا ضربه سر مهاجم التعاون می‌توانست کار را برای استقلال سخت کند.

استقلال، دو هفته دیگر باید در سومین دیدار آسیایی خود مقابل لکوموتیو ازبکستان به میدان برود و لازم است تا شروع آن مسابقه، این مشکل خود را رفع کند چرا که لوکوموتیو از مهاجمان قدبلند و سرزن سود می‌برد و یک اشتباه از سوی رحمتی و خط دفاع می‌تواند استقلال را در تهران از کسب امتیاز محروم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهانه ی الکی نیار...استقلال از همه نظر کامل شده...

    • آرشا

      تنها نقطه ضعف سید مهدی خروج روی ارسالهاست

    • علی امیری

      مشکل خروج از دروازه رحمتی سالهاست که سوژه منتقدین بهترین گلر ایران قرار گرفته ، حالا ورزشی نویس محترم برترین ها از این موضوع بعنوان مشکلات در سایه قرار گرفته استقلال یاد میکند.
      لطفا در نوشتن مطالب جانب بیطرفی را رعایت نمایئد، جوانان باانگیزه استقلال با دانش و تعصب علیمنصور روزبه روز فوتبال زیباتری رو به نمایش میگذارند ... لابّد نویسنده محترم کینه و بغض سه گله شدن تیمش توسط استقلال رو میخواسته نشون بده ...

    • بدون نام

      آخ جون پس باید منتظر باشیم تا بالاخره شانستقلال محک جدیش رو بخوره خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج