۴۸۹۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رمضانی: با چاقو از پشت به عباس‌زاده حمله کردند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت که با چاقو از پشت به محمد عباس‌زاده حمله کردند که مدیر سایت ما آن هوادار را هل داد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالحمید رمضانی در خصوص اتفاقات روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران گفت: چند سال در خوزستان کار کردم و مردم این استان را می‌شناسم. خوزستان هواداران خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. آنجا جان آدم در خطر است. نمی‌دانم چرا مسئولان هیئت فوتبال اهواز و مسئولان باشگاه استقلال اهواز چاره‌ای نمی‌اندیشند. روز گذشته خدا به ما رحم کرد و می‌توانست یکی از خونین‌ترین شب‌های فوتبال ایران باشد. چند نفر از هواداران استقلال اهواز که آنها را نمی‌شناختم، ابتدا به بابک داوری کمک‌داور مسابقه شدیدترین اهانت‌ها و از حدود دقیقه ۵۰ به محمد عباس‌زاده و مرتضی غلامعلی‌تبار بازیکنان نساجی فحاشی کردند.

وی افزود: بازیکن هم کاسه صبری دارد و تا حدی می‌تواند تحمل کند. این فحاشی‌ها تا انتهای بازی ادامه داشت. هر توپی که به ضرر آنها می‌شد و بازیکن ما توپ را می‌گرفت، به ما فحاشی می‌کردند. پایان بازی و زمانی که به سمت تونل می‌رفتیم، به کمک‌داور مسابقه، کمیته داوران و نیز دپارتمان داوری با رکیک‌ترین الفاظ فحاشی کردند. دیدم که عده‌ای تماشاگران داخل زمین آمدند اما دریغ از نیروی انتظامی. در همه جای کشور، نیروی انتظامی مخصوص ورزشگاه‌ها داریم که آموزش دیده‌اند. چند نفر از نیروی انتظامی وارد ورزشگاه شدند و مشخص بود که از کلانتری محله آمده بودند. کسی از یگان ویژه و یگان امداد نیامده بود که جلوگیری از اغتشاشات از عهده آنها خارج بود. حتی در دهانه تونل که نیروی انتظامی می‌ایستد که کسی جز عوامل فنی و بازیکنان وارد رختکن نشوند، کسی آنجا نبود. حتی زمانی که وارد رختکن ما شدند، جلوی چشم نیروی انتظامی وارد رختکن شدند و شروع به کتک‌کاری با بازیکنان ما کردند.

مدیرعامل نساجی با بیان اینکه این ماجرا با پادرمیانی یکی از قدیمی‌ترین هواداران استقلال اهواز ختم به خیر شد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما هر تیمی که به اهواز رفته، چنین اتفاقاتی نیز برای آن تیم رخ داده است. از مسئولان کمیته انضباطی و سازمان لیگ درخواست می‌کنم این حادثه را به دقت بررسی کنند. من خودم از طرفداران استقلال اهواز هستم اما الان حافظ منافع باشگاه نساجی‌ام و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آیم. حفظ کیان باشگاه نساجی از همه چیز برای من مهم‌تر است. فکر می‌کنم زمانی که سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دوم قطعی شد، این اتفاقات رخ داد. خدا را شکر می‌کنم که پس از شکسته شدن سر رئیس کمیته انضباطی باشگاه و نیز مربی دروازه‌بانان تیم نساجی، اتفاقات ناگوار دیگری نیفتاد. من خودم برق چاقو و شیشه شکسته را دست یکی از هواداران استقلال اهواز دیدم. همین هوادار شب قبل از مسابقه به من زنگ زده و ما را تهدید کرده بود که اگر فلان بازیکن بازی کند، ما می‌زنیم و می‌کُشیم. البته بازیکنی که آنها نام بردند، محمد عباس‌زاده نبود.

رمضانی با بیان اینکه جای تأسف است که یک هوادار برای تیم باقدمتی چون نساجی خط و نشان بکشد، تصریح کرد: همان آدم پایه‌گذار همه درگیری‌های پس از بازی بود و با حمله به رختکن نساجی، با بازیکنان درگیر شد. برای خودم متأسفم که در این فوتبال کار می‌کنم. متأسفم که اسم خودم را مدیر فوتبالی می‌گذارم و شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال هستم. در قائمشهر، نساجی مقابل تیم‌هایی چون خونه‌به‌خونه و سپیدرود به میدان رفت. تیم بابلی در قائمشهر ما را شکست داد اما خون از بینی کسی نیامد و توهینی به کسی نشد. نمی‌دانم چرا هر تیمی به اهواز می‌رود دچار تنش می‌شود.

وی اضافه کرد: ما فیلم‌ها و صداهای ضبط‌شده در رختکن خودمان را داریم که نشان‌دهنده مسائل ناشایست در فوتبال ما است. هنوز در شوک اتفاقات دیروزم. اگر مدیر سایت ما به هوش نبود، ما به جای خانه‌های‌مان باید بالای سر محمد عباس‌زاده در بیمارستان بودیم. با چاقو از پشت به عباس‌زاده حمله کردند که مدیر سایت ما آن هوادار را هل داد. اگر دخالت من و یکی از هواداران قدیمی استقلال اهواز نبود، فاجعه‌ترین شب فوتبالی ایران رقم می‌خورد. در این مدتی که در فوتبال بودم، چنین چیزی را نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام. خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت. از آقای صادقی که فردی امنیتی است، می‌خواهم که این مسائل را ریشه‌یابی کند تا دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ ندهد.

رمضانی درباره گرفتاری اعضای تیم نساجی در رختکن خاطرنشان کرد: یک ساعت و ۴۵ دقیقه داخل رختکن حبس بودیم. تا نزدیک رختکن، لب به لب آدم بود و کسی به ما اجازه ورود به رختکن را نمی‌داد. من تعجب می‌کنم چرا نیروی انتظامی دیر آمد و یگان ویژه نیامد. مسئولیت این اتفاقات بر عهده چه کسی است؟ اگر درایت آقای رودنیل ناظر بازی نبود، اتفاقات بدتری می‌افتاد. از داخل رختکن با یگان ویژه تماس گرفتیم، سرهنگ ولی‌زاده به داد ما رسید. از رختکن بیرون آمدیم و یگان ویژه ما را تا فرودگاه اسکورت کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه نساجی پیگیر قانونی اتفاقات این مسابقه خواهد بود یا خیر؟» گفت: اگر من نخواهم این اتفاقات را پیگیری کنم، قانون و فدراسیون فوتبال باید پیگیری کند. من قطعاً چنین کاری خواهم کرد چون خانواده‌های ما مورد هتک حرمت قرار گرفتند. تا کِی باید این اتفاقات بیفتد؟ ریشه این کارها باید خشکانده شود. حتی باید با مدیرعامل تیم حریف برخورد صورت گیرد. اگر مسبب اصلی ما هستیم، باید با ما هم برخورد شود و باید تنبیه شویم. اگر ناظر داوری یا نیروی انتظامی کم کاری کرده است نیز باید با فرد کوتاهی‌کننده برخورد شود. کجای دنیا بعد از بازی چاقوکشی می‌شود؟ از شخص آقای تاج تا کمیته انضباطی،‌ باید شدیدترین برخوردها را با مقصران این اتفاق داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج