جاباما
۴۸۹۰۹۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کمک ۵۰ میلیونی به خانواده شهدای آتش‌ نشان

عضو شورای اسلامی شهر تهران از ارائه تسهیلات ویژه یک بانک خصوصی به خانواده شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر تهران از ارائه تسهیلات ویژه یک بانک خصوصی به خانواده شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور به طرح حواشی خبری در خصوص احمد مسجدجامعی پرداخت و گفت: در این موضوع اسمی از مسجدجامعی نیست و تنها فردی با برادر مسجدجامعی شریک شده و تخلف آنچنانی نیست و اگر هم تخلفی شده براساس تخلفات موجود در شهر تخلفی متداول است.

دوستی خطاب به هیئت رئیسه گفت: از هیئت رئیسه و شخص شما آقای چمران خواستارم این موضوع بررسی شود که چرا بعضی اعضای شورای شهر در رسانه‌ها تخریب می‌شوند و از آنها دفاعی هم نمی‌شود.

وی ادامه داد: تهرانی‌ترین عضو شورا مسجدجامعی است و همه خانواده ایشان را می‌شناسیم که افرادی هستند که حلال و حرام حالی‌شان می‌شود.

وی در ادامه تذکر خود به موضوع نامگذاری معبری به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی پرداخت و خطاب به مجتبی شاکری رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر گفت: شما چرا اسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در کنار ۵ بزرگوار دیگر قرار دادید. طرحی که در شورا اعلام شد و ۱۹ رای برای آن جمع‌آوری شد مربوط به نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی بود، مگر شما اهل استصواب هستید.

وی همچنین در تذکر خود به موضوع بازماندگان خانواده آتش‌نشانان شهید پرداخت و گفت: با تصمیم یک بانک خصوصی، تمام خانواده بازمانده شهدای آتش‌نشان ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض دریافت می‌کنند و همه بیمه تکمیلی می‌شوند. و همچنین ۹ فرزند بازمانده از شهدای آتش‌نشان بورسیه تحصیلی شده و در این بانک استخدام می‌شوند.

محمدمهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به ضرورت عدم بهره‌برداری سیاسی از امکانات شهرداری تاکید کرد.

تندگویان گفت: هم به مجموعه شهرداری و هم به شورای شهر تذکر می‌دهم در ایامی که به انتخابات شوراها نزدیک می‌شویم عدم بهره‌برداری احزاب از امکانات شهرداری در راستای اهداف حزبی تذکر بنده است.

وی در ادامه از برپایی یک همایش حزبی در شهر آفتاب انتقاد کرد و گفت: نباید از امکانات شهرداری برای اهداف حزبی استفاده شود حتی اگر در این خصوص هزینه‌های لازم هم پرداخته شود که حتما هم پرداخت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به موضوع ریزش آب در تونل توحید پرداخت و گفت: از سال ۱۳۸۸ که تونل توحید افتتاح شد با ریزش آب در این تونل مواجه بودیم. در ابتدای سال جاری شهرداری اعلام کرد که با قراردادی ۳ میلیاردی کار آب‌بندی سقف تونل انجام می‌شود، بعد از مدتی اعلام کردند که هزینه‌ها بیشتر شده و رقم به ۶ میلیارد تومان رسید و بعد مجددا به عدد ۹ میلیارد تومان رسیدند و حالا در شرایطی که در پایان سال قرار داریم معاون فنی عمرانی شهرداری مصاحبه کرده که تا پایان سال کار آب‌بندی تونل توحید انجام می‌شود و این عدد به ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

تندگویان با انتقاد از افزایش رقم قرارداد رفع ریزش آب از تونل توحید گفت: به نظر پروژه آب‌بندی تونل توحید یک پروژه شکست‌خورده است و فقط نمی‌خواهیم به مردم بگوییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین.؟!!!!
      واقعا که...

    • بدون نام

      بازم خدارو شکر ما خیال کردیم همون موقع فراموش ممیشن

    • بدون نام

      دعاکن همینم بدن چون تا حالا که جز حرف چیزی ندیدیم هر سخن از وام وخیابون بور سیه وشهید اعلام کردن وخدا کنه این سری راست باشه چون ما به وعده شنیدن عادت کردیم تا حالا که عمل به چشم ندیدیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج