جاباما
۴۸۹۰۹۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وجود ۳۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده ها

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که هم اکنون ۳۲۰۰ نقطه حادثه خیز در سطح جاده های کشور داریم، گفت: تقاضا داریم حداقل ۶۰۰۰ دوربین ثبت تخلف را در سطح جاده های برون شهری نصب شود که امیدواریم در برنامه ششم محقق شود.

خبرگزاری تسنیم: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که هم اکنون ۳۲۰۰ نقطه حادثه خیز در سطح جاده های کشور داریم، گفت: تقاضا داریم حداقل ۶۰۰۰ دوربین ثبت تخلف را در سطح جاده های برون شهری نصب شود که امیدواریم در برنامه ششم محقق شود.

تقی مهری در مراسم بهره برداری از ۵۲۷ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های ۲۱ استان کشور اظهار کرد: در سال ۸۴ حدود ۲۷ هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دادند که این عدد به ۱۶ هزار و ۵۸۶ نفر رسیده است. سال گذشته ۷۳ درصد از کشته ها در سطح جاده های برون شهری بوده است. مابقی در داخل شهرهاست.

وی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم استفاده از فناوریهای روز در وزارت راه و شهرسازی است و جلسات ایمنی راه را آقای آخوندی به موقع تشکیل داده است.
مهری افزود: امروز با افزایش خودرو و میل سفر به صورت دستی مکانیکی نمی توان تردد را کنترل کرد. الان حدود 19 میلیون وسیله نقلیه و 12 میلیون موترسیلکت پلاک ملی شده است.
رییس پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به این که شاهد کاهش تلفات جانی در سطح جاده های کشور بوده ایم، افزود: این در صورتی بوده که سال گذشته در محور تهران-قم حدود 18 درصد از تصادفات کاهش یافته است. در محور تهران به سمت کرج و قزوین نیز شاهد کاهش حدود 15 و 18 درصدی به دلیل نصب دوربین های هوشمند بوده ایم.

مهری یادآور شد: آنچه امروز لازم است کنترل رفتار رانندگان و کنترل وسایل نقلیه است.

وی تاکید کرد: چیزی که مهم است به عنوان پیشنهاد ارائه شده این است که مدیریت سوانح ترافیکی کشور نیازمند راهبری جدید است. ما نیازمند مجموعه ای هستیم که به تمام مسائل رسیدگی کند، الان 3200 نقطه حادثه خیز در جاده ها داریم و بنا بود در برنامه پنجم توسعه این نقاط ایمن سازی شود.

رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در 10 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 335 نفر کاهش کشته های جاده ای را داشته ایم، تقاضا می کنیم در خصوص تخصیص بودجه برای جاده های درون و برون شهری توجه بیشتری صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوربین باعث ارز آوری میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج