۴۸۹۱۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آخرین «اشارات نظر» در تالار وحدت

نشست خبری تازه ترین کنسرت میلاد درخشانی در حالی برگزار شد که این نوازنده و خواننده از شرایط حضور یک گروه حرفه ای در عرصه موسیقی و اجراهای زنده سخن گفت.

خبرگزاری مهر: نشست خبری تازه ترین کنسرت میلاد درخشانی در حالی برگزار شد که این نوازنده و خواننده از شرایط حضور یک گروه حرفه ای در عرصه موسیقی و اجراهای زنده سخن گفت.

میلاد درخشانی نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان سه شنبه ۱۰ اسفندماه در تازه ترین نشست رسانه ای خود که در تالار حافظ تهران برگزار شد با اشاره به جزییات کنسرت ۲۰ اسفندماه گروهش توضیح داد: این کنسرت در دو بخش با کلام و بی کلام با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان با اجرای بخش هایی از آلبوم «اشارات نظر» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
آخرین «اشارات نظر» در تالار وحدت

وی ادامه داد: این کنسرت در واقع شبیه برنامه ای است که چندی پیش در جریان برگزاری بخش تلفیقی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی اجرا کردیم. این در حالی است که تلاش داریم تا با اضافه کردن قطعات جدید از آلبوم جدید فضای کنسرت را مقداری تغییر دهیم. این کنسرت در واقع آخرین کنسرت آلبوم «اشارات نظر» خواهد بود و ما در سال جدید وارد پروسه تازه ای از فعالیت های خودمان با تولید آلبوم ها و اجراهای جدیدی خواهیم شد.

درخشانی گفت: بسیار خوشحالم که در این اجرا افتخار حضور و همراهی تعدادی از نوازندگان موسیقی کشورمان را دارم که تمامی آنها از نوازندگان حرفه ای هستند. در مورد محتوای قطعات هم باید بگویم من همواره تلاش کردم تا ۱۵ قطعه را برای هر کنسرتی آمده کنم اما روشی که برای اجراهای زنده در نظر دارم مطابق با حال و هوای اجراهاست که در آن زمان تصمیم می گیرم چه قطعی اجرا شود یا نشود. به هر حال تجربه نشان داده که انرژی مخاطب در جریان برگزاری یک کنسرت کمک بسیار زیادی به گروه اجرایی می کند. حتی در مواردی هم پیش آمده که به ابتکار همان گروه اجرایی فضا به سمت بداهه نوازی نیز پیش می رود که هم برای ما و هم برای مخاطب جذاب تر است.

خواننده و آهنگساز آلبوم «اشارات نظر» در معرفی گروه اجرایی این کنسرت بیان کرد: پدرام درخشانی نوازنده سنتور، رضا تاج بخش نوازنده گیتاربیس، ژبین کلهر نوازنده کمانچه، مصطفی شعبانی نوازنده کلارینت، صالح کیوان نوازنده درامز، امیرعلی رحمانی نوازنده پرکاشن و محمد شریعت نوازنده کیبورد هنرمندانی هستند که من را در اجرای این کنسرت یاری می کنند البته من تا به امروز این فرصت را نداشتم که بتوانم در کنار رضا تاج بخش اجرای زنده ای را داشته باشم اما برنامه ریزی ها به گونه ای انجام گرفت تا بتوانیم در این اجرا از وی استفاده کنیم که البته با توجه به تخصص او در نوازندگی پیانو و حضورش در این کنسرت به عنوان نوازنده گیتاربیس از جهاتی می تواند جالب توجه باشد.

درخشانی در بخش دیگری از این نشست رسانه ای به حضور منسجم یک گروه موسیقی حرفه ای برای اجراهای زنده در کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط کاری و دلایل اقتصادی موجود نمی توانیم یک گروه ثابت از موزیسین ها و نوازندگان حرفه ای موسیقی داشته باشیم، بنابراین فضا به گونه ای برنامه ریزی می شود که ما شاهد حضور یک نوازنده در چند گروه هستیم که این فرآیند منطبق با شرایط اجرای استاندارد گروه های حرفه ای در دنیا نیست اما باید بپذیریم که این شرایط در کشور ما وجود دارد و تا زمانی که فکری به حال آن نکنیم فضا به همان گونه باقی خواهد ماند البته من طی سال های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا با هنرمندانی در اجراهای زنده کار کنم که دغدغه موسیقایی دارند. چرا که اگر این اتفاق در یک فضای موسیقایی انجام نپذیرد ما شاهد یک اجرای معمولی و دم دستی خواهیم بود که مورد رضایت مخاطب هم نیست.

وی در پایان این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند تولید آلبوم جدید خود که این بار هم در فضای باکلام به مخاطبان ارائه خواهد شد به موضوع برگزاری کنسرت در تالار وحدت و شائبه هایی که در این مورد وجود دارد اشاره کرد و گفت: تالار وحدت هم مانند دیگر تالارهای اجرای موسیقی فضای مناسبی برای یک اجرای زنده است که ما در این پروسه زمانی تصمیم گرفتیم کنسرت «اشارات نظر» را در این مجموعه برگزار کنیم و فکر می کنم تصمیم عجیبی هم گرفتیم چرا که بر این باورم که این اعتبار و درجه از موسیقی را برخوردار هستیم که می تواند شایسته اجرا در تالار وحدت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج