جاباما
۴۸۹۲۷۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تقلب سروش از روی دست کی‌روش

هافبک خلاق سرخپوشان در دیدار امشب تیمش مقابل الوحده امارات، همانند سرمربی تیم ملی از مچ بندی با طرح پرچم کشورمان استفاده کرد.

وبسایت نود: هافبک خلاق سرخپوشان در دیدار امشب تیمش مقابل الوحده امارات، همانند سرمربی تیم ملی از مچ بندی با طرح پرچم کشورمان استفاده کرد.

سروش رفیعی، هافبک خلاق و طراح پرسپولیس که در بازی امشب این تیم مقابل الوحده در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار سرخپوشان بود و پاس گل سوم پرسپولیس را نیز به زیبایی برای طارمی ارسال کرد، در طول زمان حضور خود در زمین، مچ بندی سه رنگ با طرح پرچم کشورمان به مچ دست راست خود بسته بود.

این حرکت جالب سروش در بازی امشب، تداعی کننده کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال بود که پیش از این و در جام ملت‌های آسیا، همواره مچ بندی سه رنگ از پرچم کشورمان به دست داشت.

برعکس گمانه‌زنی‌ها و نگرانی‌ها در خصوص دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی، بالاخره مشخص شد که هشت سرخپوش از تیم برانکو در لیست جدید تیم ملی حضور دارند و کی‌روش برخلاف تصور نام هشت پرسپولیسی را که قطعاً سروش رفیعی یکی از آنها خواهد بود را در لیست جدید خود گذاشته است.

به همین دلیل شاید بتوان حرکت امشب سروش رفیعی که کپی برداری از حرکت نمادین کی‌روش در گذشته بود را به نوعی تشکر هافبک شماره ۷ پرسپولیس از سرمربی تیم ملی دانست.

تقلب سروش از روی دست کی‌روش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی نادری

      بیرانوند دیگه باید بره رو نیمکت اون شجاعت رو دیگه نداره . ابرومون رو برده لر باید شجاع و با غیرت باشه وبا کله بره برا توپ .خیلی ناامید شدیم از ش

    • بدون نام

      روح بزرگ کیروش باعث موفقیت ایران شده سروشم کیروش پیشنهاد کرد برپرسپولیس ولی درعوض برانکو جای تشکر دشمنی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج