جاباما
۴۸۹۲۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طلسم شکنی پرسپولیس در آسیا

سرخپوشان تهرانی موفق شدند در نخستین بازی بیرون از خانه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شدند الوحده امارات را مغلوب کنند.

وبسایت نود: سرخپوشان تهرانی موفق شدند در نخستین بازی بیرون از خانه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شدند الوحده امارات را مغلوب کنند.

تیم پرسپولیس امشب در حالی موفق شد در نخستین بازی خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الوحده امارات را در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی با نتیجه ۳-۲ مغلوب کند که پیش از این بازی، سرخپوشان در سه دیدار آخر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان آسیا، حتی موفق به زدن گل نیز نشده بودند.

آخرین حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، مربوط به دو فصل پیش می‌شود. فصلی که سرخپوشان مرحله گروهی را با سرمربیگری حمید درخشان شروع کرده و با سرمربیگری برانکو خاتمه دادند. فصلی که حسین عبدی نیز در یک بازی مقابل النصر عربستان در تهران، به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت پرسپولیس نشست.

در آن فصل، پرسپولیس در نخستین دیدار خارج از خانه خود موفق شد بنیادکار ازبکستان را با تک گل محمد نوری از روی نقطه پنالتی مغلوب کند اما بعد از آن سرخپوشان در تمامی دیدارهای بیرون از خانه خود در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی، شکست خوردند و رکورد منفی سه باخت پیاپی بیرون از خانه در لیگ قهرمانان را ثبت کردند.

پرسپولیس در آن بازی‌ها، ابتدا در عربستان به سه گل مغلوب النصر شد، سپس در دوحه قطر با سه گل برابر لخویا شکست خورد و بعد از اینکه به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در مصاف با الهلال عربستان، در حالی که در بازی رفت با یک گل به برتری رسیده بود، در بازی برگشت در شهر ریاض باز هم با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد تا سه شکست مشابه سه بر صفر در دیدارهای خارج از خانه در کارنامه آماری خود ثبت کرده باشد.

پرسپولیس امشب اما در فصل جدید لیگ قهرمانان، در نخستین بازی بیرون از خانه خود، موفق شد الوحده امارات را در یک بازی دراماتیک و با دو گل دقایق پایانی مهدی طارمی با نتیجه ۳-۲ مغلوب کند تا رکورد گل نزدن و شکست در سه دیدار آخر بیرون از خانه را با هم شکسته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ﻛﺎﺭﻧﺎﻣﺸﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﻮﻱ ﻫﺴﺖ, ﺑﺎﺯﻡ ﻛﻪ ﺩﺳﺖ اﺯﻋﺎﺩﺗﺶ ﺑﺮﻧﺪاﺷﺘﻦ ﻭﻫﻨﻮﺯﻡ ﺩاﺭﻡ 3 ﺗﺎﻣﻴﺨﻮﺭﻥ!!!!!! ﻭاﺟﺐ ﺷﺪﻳﺎﺭاﻧﺸﻮﻧﻮ ﻗﻂﻊ ﻛﻨﻦ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج