۴۹۰۳۰۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

طارمی، کاپیتان احتمالی پرسپولیس در بازی با نفت

در صورت نرسیدن سیدجلال حسینی به بازی با نفت، به احتمال فراوان مهاجم گلزن پرسپولیس روز یکشنبه بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

وبسایت نود: در صورت نرسیدن سیدجلال حسینی به بازی با نفت، به احتمال فراوان مهاجم گلزن پرسپولیس روز یکشنبه بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

تیم پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید به مصاف نفت تهران برود. برانکو این روزها با بحران محرومیت و مصدومیت بازیکنان خود روبرو است. این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در بازی سخت مقابل نفت جدا از چهار بازیکن محروم خود، یک یا دو بازیکن دیگر را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. ضمن اینکه رامین رضاییان نیز هنوز بخشیده نشده و به احتمال فراوان در این دیدار غایب خواهد بود.

سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه پرسپولیس که کاپیتان اول سرخپوشان نیز محسوب می‌شود، وضعیت مشخصی برای بازی نفت ندارد. از آنجایی که مصدومیت سیدجلال جدی به نظر می‌رسد، می‌توان گفت رهبر خط دفاعی پرسپولیس شانس زیادی برای بازی کردن مقابل نفت نخواهد داشت. این در شرایطی است که حسین ماهینی، دیگر مدافع باتجربه پرسپولیس که کاپیتان دوم سرخپوشان نیز محسوب می‌شود، به دلیل سه اخطاره بودن در بازی با نفت غایب خواهد بود.

در صورتی که سیدجلال به بازی مقابل نفت برسد، طبق روال همیشگی این بازیکن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو خواهد بست اما در صورت غیبت او در بازی روز یکشنبه، برانکو باید از میان دیگر بازیکنان تیمش یک نفر را به عنوان کاپیتان انتخاب کند که باتوجه به سابقه بازیکنان در پوشیدن لباس پرسپولیس، مهدی طارمی گزینه اصلی کاپیتانی پرسپولیس در بازی با نفت خواهد بود.

در میان بازیکنانی که روز یکشنبه برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت، مهدی طارمی، محسن مسلمان و علی علیپور سه بازیکنی هستند که بیشترین سابقه را در پوشیدن لباس پرسپولیس دارند که در این بین، سابقه طارمی از دو هم تیمی دیگر خود بیشتر است و اگر معیار برانکو برای انتخاب کاپیتان تیمش این مساله باشد، باید گفت مهدی طارمی گزینه اصلی بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس خواهد بود.

شماره ۹ گلزن سرخپوشان، در حال حاضر سومین فصل حضور خود در این تیم را سپری می‌کند. او در فصل ۹۴-۹۳ به پرسپولیس آمد و دو فصل کامل را در لباس پرسپولیس سپری کرد و فصل جاری نیز سومین سال حضور او در این تیم است. ضمن اینکه طارمی در این مدت عملکرد بسیار خوبی هم در پرسپولیس داشته و موفق به کسب بهترین گلزن این باشگاه در تاریخ لیگ برتر شده است. این در حالی است که محسن مسلمان سه فصل پیش به مدت یک نیم فصل و به صورت قرضی در پرسپولیس بازی کرد و بعد از یک فصل دوری، سپس از ابتدای فصل گذشته دوباره به پرسپولیس آمد که در مجموع مدت زمان حضور او در جمع سرخپوشان با احتساب فصل جاری، دو فصل و نیم می‌شود. علیپور هم وضعیتی مشابه با مسلمان دارد. او فصل ۹۴-۹۳ در نیم فصل دوم به پرسپولیس آمد و با احتساب فصل جاری دو سال و نیم است که در پرسپولیس حضور دارد.

طارمی این روزها شرایط خوبی دارد و با دوگلی که در بازی با الوحده به ثمر رساند و نقش مهمی که در پیروزی بزرگ پرسپولیس در ابوظبی ایفا کرد، این آمادگی را دارد که در صورت نرسیدن سیدجلال حسینی به بازی روز یکشنبه، برای نخستین بار از مدت زمان حضور خود در پرسپولیس، بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو ببندد. اتفاقی که اگر رخ بدهد بدون تردید یکی از بزرگترین افتخاراتی خواهد بود که طارمی به آن رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعان اینجا مهد کودک شده دیگه بچه مچه پچه همه دارن کاپیتان این لنگی سرا میشن :۳ نفر

    • بدون نام

      آخه یکی نیست بگه ، آقای گل لیگ بچه مچس؟ استقلالی ها هر جا میرم باید حتمن یه چیزی بپرونن دیگه فکر نمیکنن چی میگن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج