۴۹۱۴۹
۲۱ نظر
۵۰۴۰
۲۱ نظر
۵۰۴۰
پ

واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم

با زانیار مصاحبه جالبی انجام دادیم که او در این گفت و گو به نکات جالبی اشاره کرده است.

واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم

روزنامه تماشا: زانیار خسروی خواننده جوان کشورمان و برادر کوچکتر سیروان خسروی است که محبوبیت زیادی بین علاقمندان موسیقی دارد. زانیار در اولین فیلم پیمان معادی، برای اولین بار بازی جلوی دوربین سینما را تجربه کرد و اتفاقا توانست بازی خوبی هم از خود به نمایش بگذارد.

او اردیبهشتی است و روز دوم اردیبهشت به دنیا آمده! این موضوع بهانه ای شد تا جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم برف روی کاج ها، تصمیم بگیرد اکران خصوصی ویژه ای برای فیلمش ترتیب ببیند تا از این طریق کادوی تولدی مخصوص به زانیار اهدا کرده باشد. به این بهانه با زانیار مصاحبه جالبی انجام دادیم که او در این گفت و گو به نکات جالبی اشاره کرده است.

واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم

خیلی کم پیش میآید به مناسبت تولید یک بازیگر، تهیه کننده فیلم تصمیم به برگزاری اکران خصوصی بگیرد، ماجرا چی بود؟ خودت از این اکران باخبر بودی؟

- بله، هفته پیش که از برگزاری این مراسم باخبر شدم. سه شنبه یا چهارشنبه هفته گذشته آقای ساداتیان (تهیه کننده برف روی کاج ها) با من تماس گرفتند و لطف کردند و گفتند برای روز تولد من تصمیم دارندب رای «برف روی کاج ها» یک اکران خصوصی ترتیب دهند.

می توانیم بگوییم این اکران یک نوع تبلیغ برای فیلم هم بود،درسته؟

- این اکران هم یک کادو تولد برای من محسوب می شد و هم به نوعی تبلیغ برای فیلم که به نظرم تبلیغ مناسبی هم بود. به هر حال نزدیک به ۷۰۰-۶۰۰ نفر از هواداران من برای تماشای فیلم به پردیس قلهک آمدند و در کنار هم فیلم را دیدیم. اگر این عزیزان راضی از سالن خارج شده باشند، تبلیغ خوبی برای فیلم انجام شده است.

از بازی خودت در «برف روی کاج ها» رضایت داری؟

- من نمی توانم در مورد کار خودمنظری داشته باشم و فکر می کنم آقای معادی باید از بازی ام رضایت داشته باشند که فکر می کنم ایشان خیلی راضی بودند و امیدوارم مردم هم خوششانه بیاید.

بازی در «برف روی کاج ها» برای زانیار خسروی صرفا یک تجربه به حساب می آید یا می خواهی بازیگری را ادامه دهی؟

- راستش بدم نمی آید بازیگری را ادامه دهم اما هیچ وقت خودم را بازیگر نمی دانم و حرفه اصلی ام موسیقی است. اگر دوباره چنین پیشنهادی به من شود و قرار باشد در کنار یک گروه حرفه ای - نظیر گروهی که در این فیلم با هم کار کردیم - همکاری داشته باشم، دوباره بازیگری را تجربه خواهم کرد. البته چون بازیگری دغدغه ام نیست، در هر فیلمی با هر درجه ای از کیفیت بازی نخواهم کرد و ترجیح می دهم اگر پیشنهاد خوبی در این زمینه داشتم، دوباره جلوی دوربین قرار بگیرم.

پس ما باید تو را موزیسینی بدانیم که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشی جلوی دوربین سینما هم می روی...

- بله، دقیقا.

پیگیر موضوع مجاز شدن هستی یا نه؟

- ترجیح می دهم راجع به این موضوع فعلا صحبت نکنم اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

دیروز گفت و گویی با مدیر برنامه های مهدی مقدم داشتیم که او در این گفت و گو از تو، سیروان و چند خواننده دیگر به عنوان کسانی که به مجاز شدن مقدم اعتراض کرده اید، نام برد. در این مورد چه توضیحی داری؟

- فکر نمی کنم مطرح کردن این بحث زیاد جالب باشد. من هیچ صحبتی در مورد مهدی مقدم نداشته ام. ارشاد از منزل ما خیلی دور است و اگر فرصتی داشته باشم، ترجیح می دهم کارهای مربوط به آهنگ های خودم را پیگیری کنم و یا اگر هم به ارشاد می روم، برای پیگیری کارهای خودم به آنجا مراجعه کنم. از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خود پندارد. متاسفانه خیلی از دوستان فکر می کنند خواننده شدن یا مجاز شدن یک سهمیه ای دارد و اگر کسی مجاز شود، جای کس دیگری را تنگ خواهد کرد. این در حالی است که من معتقدم نه کسی جای کسی را تنگ می کند و نه من کسی را رقیب خودم می دانم که بخواهم راجع به او صحبت یا اعتراضی داشته باشم.

پس این موضوع را تایید نمی کنی؟

- معلوم است که نه! اصلا چه دلیلی دارد که این کار را انجام داده باشم؟ مگر مجوز من را به مهدی مقدمداده اندکه بخواهم اعتراض کنم؟ مگر جواز کسب بوده که بیایم بگویم چرا جواز کسب من را داده اید به آقای مقدم؟ خب دلشان خواسته و به مهدی مقدم مجوز داده اند و باز دوست نداشته اند و به من مجوز نداده اند. اصولا معتقدم من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد اعطای مجوز به خواننده ها اظهارنظری داشته باشم. به نظر من کسی نباید دلیل ضعف شخصی و روحی، دلیل مهاجرت خودش را اعتراض من عنوان کند. اگر واقعا اینطوری بوده، بهتر است من وارد کار مهاجرت شوم و با اعتراض هایم به ارشاد باعث مهاجرت خواننده ها شوم.

پارسال صحبت هایی از سوی برخی افراد در مورد مهاجرت تو به دلیل مجاز نشدن شنیده می شد، این موضوع صحت دارد؟

- من هر حرفی داشته باشم خودم آن را مطرح می کنم و نمی دانم این کسانی که به جای ما صحبت می کنند، چه هدفی دارند! نمیخواهم بگویم دست های پشت پرده، چون موسیقی دیگر پرده ای هم ندارد که دستی پشت آن باشد! من به مسافرت های خارجی زیادی می روم اما کشورم و مردمم را دوست دارم و همینجا خواهم ماند و مجوز هر خواننده ای را هم بدهند یا ندهند، من مهاجرت نمی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      یعنی هنوز مجاز نیست ؟

    • حسین

      این برادران خسروی عالی هستن

      پاسخ ها

      • رهام

        اگه امکانش بود صد تا لایکت میکردم...

    • روزنه

      از هیچکدومتون خوشم نمیاد ولی حس میهن پرستیتو تحسین میکنم.

    • نسیم

      هر دو صدای خوبی دارن اما سیروان یه چیز دیگست

    • سعیده

      عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالین

    • ali

      هردو بهترینند سیروان و هم زانیار

    • ایس

      the music is vaery gooa

    • بهار

      هر 2برادر عالی هستن.امیدوارم همیشه ایران بمونن

    • ساناز

      فقط مهدی مقدم.سیروان و زانیار مزخرف تزین و لکه ننگ موسیقی ایران هستند.حسادت بیجا وترس از به فروش نرسیدن البومای بی سرو ته شون باعث شده تا مانع مهدی بشن اما کور خوندن

      پاسخ ها

      • یه نفر

        شما از کجا می دونی که همچین اتفاقی افتاده؟
        مدرکت کو؟

    • مهدیه

      سانازخانم من خیلی تعصب دارم توهین نکن

    • زهره

      سیروان و زانیار فوق العاده هستن ا

    • نیلوفر

      هر دو تا شون خیلی توووپن ولی می خوره سیروان از زانیار کوچیک تر باشه مگه نه؟ تازه یه چیزیبگم بخندید؟ دوستم انقدر از سیروان خوشش میاد تو خیالش باهاش چت می کنه !! واقعا خله

    • مهران

      90 درصد مردم این برادرا رو نمیشناسن اصلا ! الکی گندشون نکنین بابا.

    • زهرا

      نظر خاصی ندارم

    • سولماز

      سیروان و زانیار واقعا هنرمندن امیدوارم همیشه موفق باشن !!!

    • negin

      هردو عالین ولی سیروان ی چیزدیگس.عاشقشم

    • مهیاد

      عالین

    • بهنام

      چقدر سطح موسیقی پایین اومده که این دو تا خواننده مطرح شدند واقعا متاسفم خواننده در درجه اول باید صدا داشته باشه واقعا افتضاحند

    • محمدعلی

      این نظرات رو خوندم لبخند میزدم چون از اونموقه که این نظرات ثبت شده و الان حدودا هفت سال گذشته و الان توی اواسط سال نود و هفت زانیار حتس از برادرش بهتر میخونه و محوز گرفته...چرا مردم انقد نسبت به همه چیز هنرمندا قضاوت بیحا میکنن؟ کاش همونقد به کارتی خودشون اهمیت میدادن و خودشونو قضاوت میکردن.. متاسفانه الان تو اسران 82 ملیون قاضی برای هر مسی وجود داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج