۴۹۱۶۰۷
۲ نظر
۵۰۲۷
۲ نظر
۵۰۲۷
پ

۱۳ سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

چین کشور عجیبی است و با ورود به آن چیزهایی خواهید دید که ممکن است هیچ گاه در هیچ جای دیگری شاهد آن ها نبوده و نباشید. به عبارت دیگر چینی ها همواره چیز غیر منتظره و عجیبی در آستین خواهند داشت که شما را غافلگیر کنند و با دیدن آن ها ممکن است برای مدتی دهانتان از تعجب باز بماند.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: چین کشور عجیبی است و با ورود به آن چیزهایی خواهید دید که ممکن است هیچ گاه در هیچ جای دیگری شاهد آن ها نبوده و نباشید. به عبارت دیگر چینی ها همواره چیز غیر منتظره و عجیبی در آستین خواهند داشت که شما را غافلگیر کنند و با دیدن آن ها ممکن است برای مدتی دهانتان از تعجب باز بماند. این کشور پر است از جاذبه های طبیعی و توریستی که از دیدن آن ها سیر نخواهید شد. دیوار چین، شهر ممنوعه، معبد کنفوسیوس و کوه تای تنها چند مورد از جاذبه های گردشگری این کشور زیبا به شمار می آیند. این جاذبه ها چنان زیاد هستند که برای دیدن همه آن ها باید یک تور چند ماهه فشرده را بگذرانید.

البته مردم این کشور باستانی سنت های جالب و البته عجیبی نیز دارند که ممکن است شما چیزی در مورد آن ها نشنیده باشید. در ادامه متن با ما همراه باشید تا شما را با ۱۳ مورد از چیزهای عجیبی که در این کشور زیبا وجود دارد آگاه کنیم.

فروش عمده کوسه و کروکودیل در فروشگاه والمارت (Walmart)

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

اگر چه مردم تنها بخش هایی از بدن این جانوران دریایی را می خورند اما در بسیاری از فروشگاه های مواد گوشتی در چین می توانید شاهد فروش این جانوران به شکل سالم باشید در حالی که دهان آن ها باز شده است.

استفاده از غازها به جای سگ های پلیس

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در نقاط خاصی از کشور چین، پلیس این کشور از غازها به عنوان جانشینی برای سگ های آموزش دیده استفاده می کند. آن ها ادعا می کنند که این پرندگان دید بسیار عالی داشته و رفتار تهاجمی فوق العاده ای نیز دارند.

فروش خرچنگ های زنده در درون دستگاه های خودکار

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در برخی از شهرهای چین دستگاه های خاصی در ایستگاه های مترو نصب شده اند که خرچنگ های زنده را که در یک جعبه پلاستیکی قرار گرفته اند و در دمای ثابت ۵ درجه سانتیگراد نگهداری می شوند به مشتریان عرضه می کنند.

ترافیک سنگین و روشی جالب برای فرار از آن

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در کشور چین اگر در ترافیک سنگین گیر افتاده باشید می توانید با یک سرویس خدماتی تماس گرفته و از آن ها بخواهید دو نفر را به محل اعزام کنند. یکی از این افراد از خودرو شما مراقبت کرده و دیگری با استفاده از موتور سیکلت شما را به مقصدتان خواهد رساند.

تی باکس: نسخه ی چینی استارباکس (Starbucks)

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

تی باکس یک مرکز خدماتی زنجیره ای است که از رستوران های آمریکایی استارباکس تقلید کرده و مردم می توانند در آن ها انواع چای های سرد و گرم بنوشند.

کشیدن شبکه های توری دورادور ساختمان شرکت ها برای جلوگیری از خودکشی کردن کارمندان

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در برخی از شرکت های چینی دورادور ساختمان شرکت و در روبروی محل استراحت کارمندان تورهایی نصب شده است که از خودکشی آن ها جلوگیری می کند.

ازدواج ارواح

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

برخی از چینی ها جنازه ها را می دزدند و به قیمت هزاران دلار به خانواده هایی می فروشند که قصد دارند یک مراسم عروسی برای بستگان جوان درگذشته ی خود ترتیب دهند.

قوطی ها هوا

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

به خاطر آلودگی هوایی شدید در بیشتر شهرهای چین، برخی از فروشگاه های چینی قوطی هایی حاوی هوای تازه می فروشند که بوهای معطر مختلفی دارند.

پرورش سوسک حمام

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در کشور چین سوسک های حمام پرورش داده شده و در داروسازی از آن ها استفاده می شود. این کسب و کار بسیار پردرآمد است و یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که یک فرد امروزی چینی می تواند از آن درآمد هنگفتی به دست آورد.

شهرهای ارواح

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

بازار ساخت خانه های کم هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن باعث شده است که در تمامی نقاط این کشور مجموعه آپارتمان ها و فروشگاه های متحدالشکلی وجود داشته باشند که به شهر ارواح شبیه هستند.

جنگل سنگی ۲۷۰ میلیون ساله

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

در کشور چین سازه های سنگی عظیمی وجود دارد که قدمت آن ها به بیش از ۲۷۰ میلیون سال پیش رسیده و در فهرست میراث تاریخی یونسکو قرار گرفته اند.

سر باز زدن برخی از شهروندان از نقل مکان کردن به ساختمان های جدید

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

خانه های میخی (Nail Houses) خانه هایی هستند که ساکنان آن ها از مکان زندگی خود دست نکشیده اند و کارگران مجبور شده اند به خانه ی ان ها دست نزنند.

مردمی که در انظار عمومی پیژامه می پوشند

13 سنت عجیبی که تنها در چین می بینید

برخلاف دیگر کشورها، مردم چین عادت دارند که در هنگام گشت و گذار در شهر نیز پیژامه های خود را به تن داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      پیژامه باحال بود،حالا ما شال و کلاه کن تا بریم نونوایی

    • بدون نام

      کلا مردم راحتی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج