جاباما
۴۹۲۰۲۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

چرا جابز استفاده از آیپد را برای فرزندش ممنوع کرد؟

همه‌ی ما علاقمند به دستگاه‌های هوشمند مانند آی پد هستیم و آنها را معمولا همه جا همراه خود داریم. اما به راستی آیا این وسایل مفید هستند، در اینصورت چرا استیو جابز به کودکان خود اجازه‌ی داشتن آیپد را نمی‌داد؟

وب سایت کلیک: همه‌ی ما علاقمند به دستگاه‌های هوشمند مانند آی پد هستیم و آنها را معمولا همه جا همراه خود داریم. اما به راستی آیا این وسایل مفید هستند، در اینصورت چرا استیو جابز به کودکان خود اجازه‌ی داشتن آیپد را نمی‌داد؟
چرا جابز استفاده از آیپد را برای فرزندش ممنوع کرد؟

آدام التر، استاد دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب مقاومت ناپذیر: خیزش فناوری های اعتیادآور و تجارت گرفتار نمودن ما، علت اینکه استیو جابز اجازه نمی‌داد تا فرزندانش آیپد داشته باشند را اینگونه بیان کرد که در سال ۲۰۱۰ استیو جابز در جریان کنگره اپل، از آی پد رونمایی کرد و از این دستگاه به عنوان وسیله‌ای که امکانات آموزشی را همراه دارد، نام برد.
وی در این رویداد افزود آیپد، دستگاهی که امکان وبگردی، تماشای ویدیو، و تعامل با دیگران را فراهم می‌کند و بطور کل آیپد بهترین راهکار برای انجام این امور است. دو سال پس از این سخرانی از استیو جابز پرسیدند فرزندان شما باید عاشق آی پد باشند؟ وی در جواب گفت من اجازه ندادم آنها در خانه آیپد داشته باشند و حقیقتا تصور می‌کنم که این وسیله برای فرزندانم خیلی خطرناک خواهد بود.

گفته‌ی استیو جابز به این علت بود که وی می‌دانست این دستگاه چقدر می‌تواند اعتیاد آور باشد. هنگامی که یک آی‌پد به دست بگیرید و شروع به کار کنید و یا مواقعی که آن را همراه خود به بیرون از منزل ببرید، مقاومت در برابر این پلتفرم مشکل می‌شود و به مرور شما به این اعتیاد مدرن مبتلا می‌شوید.

در نتیجه در موقعیتی که کودکان او درک کرده بودند که هدف اولیه سوءاستفاده ذاتی از آی پد نیست، باز هم مانند افراد دیگر در برابر جادوی این وسیله آسیب پذیر می‌باشند. بنابراین همه باید مواظب اعتیاد به گوشی‌های هوشمند باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج