۴۹۲۸۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۹
۱۱ نظر
۵۰۱۹
پ

هزینه های هتل های ۴ شهر ایران در نوروز ۹۶

هر چقدر در طول سال تهران، شلوغ و پرترافیک و با هوایی آلوده است، ایام نوروز خلوت است و جان می دهد برای یک سفر آرام و بی دغدغه و البته با هزینه ای کم.

روزنامه تماشاگران امروز - میثم فرزیان: هر چقدر در طول سال تهران، شلوغ و پرترافیک و با هوایی آلوده است، ایام نوروز خلوت است و جان می دهد برای یک سفر آرام و بی دغدغه و البته با هزینه ای کم. این گفته رییس اتحادیه هتل داران و هتل آپارتمان های تهران را دریابید که می گوید «در طول ایام عید نوروز هتل های تهران تخفیف ۴۰ درصدی را در اقامت مسافران اعمال خواهندکرد.» این به جذابیت تهران اضافه می کند.
البته هتل های شهرهای دیگر کشور نیز دست روی دست نگذاشته اند و قیمت های مناسبی را برای آن ایام در نظر گرفته اند. آنها هم تخفیف های تا ۳۰ و ۴۰ درصد را اعمال می کنند تا به جذب مشتری های بیشتر بپردازند. در گزارش پیش رو قیمت اقامت در هتل های شهرهای مختلف را بررسی کرده ایم. شهرهایی که بیشترین مسافرپذیری را در ایام نوروز دارند.

سفر به کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش در میدان جاسک کیش واقع شده است. اگر بازه زمانی را یکم تا چهارم فروردین در نظر بگیریم، هتل آرامیس دو اتاق «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» را با قیمتی معادل دو میلیون و 550 هزار تومان ارائه می کند. برای اقامت در این مدت در این اتاق «دوتخته ترنج- تویین» هتل ترنج باید چهار میلیون و 830 هزار تومان هزینه کنید. اتاق «دوتخته کلاسیک رو به دریا» نیز قیمتی برابر شش میلیون و 270 هزار تومان دارد.
هزینه های هتل های 4 شهر ایران در نوروز 96

هتل ترنج یک سوییت دارد که با عنوان «رویال ترنج رو به دریاچه» در منوی آن قید شده است. اگر بخواهید چهار شب در این سوییت در بازه زمانی یکم تا چهارم فروردین اقامت کنید باید شش میلیون و 90 هزار تومان هزینه کنید. یک اتاق شیک و باکلاس دیگر هم هست. اتاق «دوتخته کلاسیک رو به غرب- دابل» گزینه دیگری است که در برابر شما گذاشته شده. هزینه این یکی شش میلیون و 990 هزار تومان است.

هتل لوتوس کیش سه ستاره است و دو گزینه دارد. می توانید از اتاق «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی استفاده کنید. هتل آرامش کیش نیز دو گزینه دارد؛ یکی «دوتخته- تویین» و دیگری «دوتخته- دابل» که هر دو قیمتی برابر دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دارند. هتل چهار ستاره گراند کیش ۱۴ درصد تخفیف برای مهمانان نوروزی خود در نظر گرفته است. «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» این هتل برای بازه زمانی مورد نظر یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارند.

سفر به مشهد

هتل جواهر مشهد سه ستاره است. این هتل برای اقامت دو نفر در مشهد در بازهز مانی 28 تا 30 اسفندماه امسال سه گزینه پیش رویتان می گذارد. «دوتخته- دابل» قیمتی معادل 420 هزار تومان دارد.
هزینه های هتل های 4 شهر ایران در نوروز 96
اقامت در «دوتخته- تویین» هم چنین هزینه ای دارد اما «دوتخته فولبرد» قیمت بیشتری دارد و برای اقامت در این اتاق باید ۷۴۰ هزار تومان هزینه کرد. دو اتاق اول با ۱۶ درصد و اتاق سوم با هفت درصد تخفیف ارائه می شوند. هتل چهار ستاره اترک، دو اتاق «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» دارد که هر دو با قیمت ۶۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار مسافر قرار داده می شوند.

هتل «سی نور» مشهد که در مجاورت بازار معروف «رضا» واقع شده، سه گزینه پیش روی مشتری می گذارد. اتاق های «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» با قیمتی معادل 690 هزار تومان کرایه داده می شود اما «دوتخته فولبرد» 980 هزار تومان هزینه به مشتری تحمیل می کند. اما شما فرض بازه زمانی سفر به مشهد را به یکم تا چهارم فروردین تبدیل کنید. در همین هتل «سی نور» مشهد اتاق «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» با قیمت 630 هزار تومان آن هم با 34 درصد تخفیف عرضه می شوند. آن اتاق «دوتخته- فولبرد» که گفتیم در چنین بازه زمانی با قیمت 930 هزار تومان کرایه داده می شود.

برویم سراغ هتل مجلل و معروف «درویشی» که جزو پیشرفته ترین و فول امکانات ترین هتل های ایران است. این هتل، هفت گزینه پیش روی شما می گذارد. «دوتخته اکونومیم ارزان ترین آنهاست. قیمت آن با لحاظ هشت درصد تخفیف یک میلیون و ۸۴ هزار تومان است. «دوتخته فصل» با قیمت یک میلیون و ۲۶۸ هزار تومانی گزینه بعدی است.
«کویین دوتخته» با قیمت یک میلیون و ۴۵۲ هزار تومان، «سوییت دو تخته فصل» با قیمت یک میلیون و ۴۵۲ هزار تومان، «سوییت امپریال دوتخته» با قیمت یک میلیون و ۴۳۶ هزار تومان، «پنت هاوس اسپا» با قیمت سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و «دوبلکس پرزیدنتال» با قیمت سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان نیز سایر گزینه های این هتل مجلل و فوق لوکس محسوب می شوند.

سفر به اصفهان

اتاق «دوتخته- دابل» هتل «سفیر» این شهر قیمت بالایی ندارد. برای این اتاق باید 872 هزار تومان پرداخت کنید. اتاق «دوتخته- تویین» نیز همین قیمت را دارد اما «سوییت دوتخته» این هتل چهار ستاره، یک میلیون و 180 هزار تومان بیشتر هزینه ندارد. می رویم سراغ «هتل پیروزی». این هتل که امکانات متوسطی دارد قیمتش از هتل «سفیر» کمتر است. قیمت این اتاق و قیمت اتاق «دوتخته- تویین» در این هتل، هر دو 751 هزار تومان است؛ اما «سوییت سانترال دوتخته» این هتل یک میلیون و 108 هزار تومان قیمت دارد. هزینه اقامت در «سوییت رویال دوتخته» یک میلیون و 252 هزار تومان است.
هزینه های هتل های 4 شهر ایران در نوروز 96

هتل دیگری هم به نام «زهره» در اصفهان وجود دارد که قیمت هایش نسبت به این دو هتل دیگر کمتر است. «بیزنس روم دوتخته» قیمتی برابر 602 هزار تومان دارد. اتاق «دوتخته- دبل» از این هم ارزان بوده و تنها 526 هزار تومان هزینه دارد. اتاق دیگر این هتل، اسم بامزه ای دارد. اتاق «دوتخته عروس و داماد» را می توانید با 724 هزار تومان کرایه کنید. اما گزینه دیگر؛ اقامت در روزهای یکم تا چهارم فروردین به عنوان زمان پیک سفرهاست.
هتل «عباسی» اصفهان معروف ترین هتل این شهر قدیمی است. اتاق «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» این هتل با قیمتی معادل یک میلیون و 578 هزار تومان کرایه داده می شود. این هتل اتاقی دارد به نام «دوتخته چشم انداز- دابل» نیز چنین قیمتی دارد. «سوییت دوتخته» هتل «عباسی» نیز دو میلیون و 583 هزار تومان هزینه به مسافر تحمیل می کند. اتاق های «دوتخته- تویین» و «دوتخته دابل» هتل «کوثر» این شهر نیز با قیمت یک میلیون و 458 هزار تومانی از گزینه های اقامت در اصفهان به شمار می رود.

سفر به تهران

هتل پامچال سه ستاره بوده و دو گزینه ساده و معمول پیش روی تان می گذارد. «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» با قیمت یک میلیون و ۳۸۸ هزار تومان گزینه های متوسطی محسوب می شوند. هتل «شهر» تهران واقع در تهران پارس در جوار جنگل های سرخه حصار قرار دارد. این هتل سه گزینه برای ما دارد. «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» با قیمت یک میلیون و ۳۳ هزار تومانی شان ارزان ترین گزینه های هتل شهر هستند.
هزینه های هتل های 4 شهر ایران در نوروز 96

اتاق «دوتخته لوکس» نیز گزینه دیگری است که یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد. «هتل پارسیان اوین» از آن هتل های معروف تهران است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران واقع شده است. این هتل، آخرِ امکانات است و به همین تناسب، قیمت بالایی هم دارد. «دوتخته» معمولی این هتل دو میلیون و ۷۰ هزار تومان هزینه در بر دارد. «سوییت معمولی دوتخته» دو میلیون و ۳۵۸ هزار تومان هزینه به مسافرانش تحمیل می کند.
«سوییت رویال دوتخته» از این هم گران تر است. برای این نوع اتاق باید چهار میلیون و ۴۸۲ هزار تومان هزینه کرد. اما اگر بخواهید در بازه زمانی اول تا چهارم فرودین ماه به تهران سفر کنید هزینه ها کمی بالاتر می رود. شاید هتل استقلال، معروف ترین هتل تهران باشد. جایی که تیم های پرسپولیس و استقلال هم در شب بازی هایشان در این هتل اقامت می کنند.
قیمت اقامت در اتاق «دوتخته برج غربی- تویین» این هتل یک میلیون و ۴۷ هزار تومان است. اتاق «دوتخته برج غربی- دابل» نیز همین هزینه را در بر دارد. هزینه این چند شب اقامت در «دوتخته برج شرقی- تویین» یک میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واااااااااااااای چقدر گرون ترجیح میدم بمونم خونه و تلوزیون ببینم

    • Saeed

      بعد میگن چرا مردم میرن ترکیه !
      خب خدمات و قیمت رو مقایسه کنید !!!

    • بدون نام

      پول خوب میگیرن خدمات هیچی

    • بدون نام

      چ خبرههههههه؟؟؟؟؟

    • باران

      اخه بعدا میگن چرا همه میرن ترکیه! ما خودمون پارسال عید نوروز رفتیم استانبول واسه اقامت هفت روزه تو یه اتاق دو نفره فقط دو میلیون دادیم اونم تو یه هتل پنج ستاره رو به دریا! خب حالا چرا ما باید نریم ترکیه؟ چرا این همه هزینه اونم با کمترین خدمات رو ترجیح بدیم؟

    • امیر

      خخخ اسم تهرانو چرا اوردید اخه کی عیدو میاد تهران!!!!!!!!

    • بدون نام

      بعد میگن نرخ تورم تک رقمیه من سال 90 رفتم هتل 4 ستاره تو اصفهان یک دهم قیمت الان.

    • بدون نام

      انصافا هتل مجلل درویشی مشهد عالی بود..هم خدمات و هم مکان عالی

    • بدون نام

      ماشالا تو کشور ما ، هتل افتضاهن

    • کرمانشـاه شهر شیرین و فرهاد

      هتل بین المللی پارسیان کرمانشـاه و هتل جمشید کرمانشـاه کنار طاقبستان و هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشـاه خیلی عالین.هتل رسالت کرمانشـاه واقع در فردوسی کرمانشـاه شعبه دومش خیلی خیلی زیبا ساخته شده ولی شعبه اولش معمولیه.

    • امیرحیدریان

      وبا سلام*ما هرسال اگر توانستیم وعیدی پاداشی و سنوا تمان راهم دادن ومی رویم هتل ابا دان منزل بابام اینا بااجازه وعید دیدنی!*

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج