۴۹۳۰۳۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

افشارزاده: موانع برداشته شود، کاندیدا می‌شوم

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: آیین‌نامه انتخاباتی هیئت اجرایی در دوره قبل، خلاف قانون بود اما برای ما اسفناک بود که انتخابات را دوباره عقب بیندازیم.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: آیین‌نامه انتخاباتی هیئت اجرایی در دوره قبل، خلاف قانون بود اما برای ما اسفناک بود که انتخابات را دوباره عقب بیندازیم.

بهرام افشارزاده دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در خصوص محدودیت‌های به وجود آمده برای انتخابات دوره گذشته کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: وقتی این مسائل پیش آمد و تعدادی اسم برای ریاست کمیته ملی المپیک مطرح شد، هیئت اجرایی یک آیین نامه نوشت و در آن اعلام کرد،‌ افرادی که از طریق فدراسیون‌های ملی به مجمع معرفی می‌شوند؛ باید حداقل 6 ماه در آن فدراسیون حضور داشته باشند. در این صورت می‌توانند در انتخابات نامزد شوند که این خلاف بود. بلافاصله بحث یاد شده را به کمیته بین‌الملی المپیک گزارش دادیم.

وی در گفتگو با رادیو ایران ادامه داد: در روز انتخابات نامه‌ای به دست ما رسید که اعلام کرد چنین موضوعی خلاف است و هیچ آیین‌نامه‌ای نمی‌تواند اساسنامه کمیته ملی المپیک را لغو کند. اگر می‌خواستیم در آن روز انتخابات را به تعویق بیاندازیم، واقعا اتفاق اسفناکی برای ما بود. در آن زمان اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد همه اعتراض می‌کردند که این برنامه‌ریزی شده است. متاسفانه در آن زمان هاشمی‌طبا به دلیل وجود این آیین نامه نتوانست در انتخابات شرکت کند. او از فدراسیون ژیمناستیک به واسطی پیگیری‌های من برای این کار اقدام کرده بود. اگر آن زمان بحث نامه‌ای که به دست ما رسیده بود را مطرح می‌کرد؛ مجمع به تعویق می‌افتاد و هاشمی‌طبا می‌توانست در انتخابات شرکت کند. ۳-۴ بار این انتخابات به تعویق افتاده بود.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در خصوص نگرانی‌های پیش آمده برای انتخابات پیش‌رو، یادآور شد: به نظرم تا دی ماه 96 باید صبر کنیم. وزیر جدید به این مسائل آشنایی دارد و نباید بد بینانه قضاوت کرد. انتخابات گذشته فضای خاصی داشت. البته در گذشته‌های دور هم این مشکلات وجود داشت و رسانه‌ها کمتر به آن می‌پرداختند. در دل خودمان غم و غصه می‌خوردیم ولی بروز نمی‌دادیم اما امروز فضا شفاف شده است. رسانه‌ها موارد را رصد و وزارت ورزش آگاهانه مسائل را پیگیری می‌کنند. همچنین کمیته ملی هم سخت در حال تلاش است فکر می‌کنم و البته امیدوارم در انتخابات آینده مشکلاتی پیش نیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند برای دبیرکلی کمیته ملی المپیک نامزد شود، گفت: اگر تعدادی از مسائل از جلویم برداشته شود، می‌توانم در انتخابات شرکت کنم. انتخابات باید در آرامش برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آقای افشارزاده ، دیگه بسته . بابا دیگه بشین تو خونه ، بازنشستگی ۱۵ میلیونیتو بگیر و از طریق رسانه ها ورزشو دنبال کن . جوانان کار بلد بیکار زیاد هستن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج