۴۹۳۹۰۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد

بشتابید به منحصر به فردترین هتل دنیا؛ ۱۰ اتاق بی‌نظیر با منظره‌ای رو به « دیوار» و سرجمع « ۲۰ دقیقه آفتاب مستقیم در روز»؛ این هتلی در بیت‌لحم است،‌ رو به روی دیوار حائل بین فلسطین و و مناطق تحت کنترل دولت اسراییل؛ هتلی با ۱۰ اتاق تماما دکورشده با تزئینات و نقاشی‌های میلیون دلاری،‌ برای جذب توریست‌هایی که می‌توانند از اسرائیل و دولت خودگران فلسطین، اجازه ورود به شهر را بگیرند.

خبرگزاری ایسنا: بشتابید به منحصر به فردترین هتل دنیا؛ ۱۰ اتاق بی‌نظیر با منظره‌ای رو به « دیوار» و سرجمع « ۲۰ دقیقه آفتاب مستقیم در روز»؛ این هتلی در بیت‌لحم است،‌ رو به روی دیوار حائل بین فلسطین و و مناطق تحت کنترل دولت اسراییل؛ هتلی با ۱۰ اتاق تماما دکورشده با تزئینات و نقاشی‌های میلیون دلاری،‌ برای جذب توریست‌هایی که می‌توانند از اسرائیل و دولت خودگران فلسطین، اجازه ورود به شهر را بگیرند.

هتل « والدآپ» با ۱۰ اتاق و قیمت پایه شبی ۳۰ دلار آماده پذیرایی است،‌ اگر خوش‌شانس باشید و راهی به آن پیدا کنید،‌ شیرینی‌تان دیدن مجموعه‌ای از بهترین آثار هنری آلترناتیو دنیا است. «بنکسی» گرافیتی‌کار بریتانیایی،‌ که قبلا هم چند بار به فلسطین سفر کرده بود،‌ چند ماهی وقت گذاشته و شبانه دیوارها و سالن‌های هتل رو به دیوار « والدآپ» را تزیین کرده است.
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد

صاحب هتل می‌گوید هتلش بدترین چشم‌انداز دنیا را دارد که خودش باعث می‌شود وقت‌گذارانی در آن جذابیت داشته باشد؛ اما آن چیزی که هتل به شما پیشنهاد می‌دهد،‌ علاوه بر صبحانه خوردن زیر سایه یکی از بحث برانگیزترین دیوارهای دنیا،‌ حضور در بنایی است که همزمان،‌ موزه،‌ گالری و نشانه‌ای از اعتراض به یک شرایط غیرانسانی است که در نتیجه سیاست‌های اسراییلی به وجود آمده است.

کرانه غربی، دسترسی پایداری به آب آشامیدنی ندارد،‌ آب هتل از یک منبع آب تامین می‌شود که برای احتیاط از بدنه یک تانک ضدگلوله ساخته شده است،‌ تخت‌های هتل،‌ از وسایل رها شده یک پادگان متروکه فراهم شده و با این که بیشتر پنجره‌ها با تصویر دیوار بتنی روبه‌رویی بسته شده است،‌ از برخی گوشه‌ها می‌شود بلوک‌های بتنی شهرک‌های غیرقانونی اسرائیل در کرانه غربی را دید.
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد

درِ هتل از ۲۰ مارچ برای مهمان‌ها باز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از مهمان‌های هتل به ویژه در آغاز کار،‌ اسرائیلی‌هایی باشند که هیچ وقت نتوانسته‌اند دیوار حائل را از منظر شهرهای فلسطینی ببینند؛ حتی با وجود این که بازدید از این منطقه برای آن‌ها به معنی تخلف از قانون است.

بنکسی در بخش دیگری از بیانیه‌اش در مورد هتل «والدآپ» نوشته است: « امسال دقیقا ۱۰۰ سال از زمانی که بریتانیا کنترل این منطقه را به دست گرفت و ایجاد یک سرزمین به نام اسرائیل را عملی کرد، می‌گذرد،‌ نمی‌دانم چرا اما فکر می‌کنم این بهترین زمان برای ایجاد این هتل است.»
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد

بنایی که قبلا یک کارگاه مجسمه‌سازی بوده، حالا با جلیقه‌های نجات مهاجرانی که برای فرار از جنگ به دریا می‌زنند،‌ مجسمه‌های کلاسیک پوشیده‌شده با ابری به نشانه گاز اشک‌آور و جرقه‌هایی مشابه جرقه انفجار بمب، تزئین شده است.

در طبقه دوم،‌ تعدادی از کارهای اصل بنکسی دیوار اتاق‌ها را تزئین کرده است. در یک اتاق دیگر، تصویری از گروهی پلنگ که روی یک گورخر افتاده‌اند روی دیوار ثبت شده،‌ در پایین آن یک مار که اجزای داخلی شکمش بیرون کشیده شده، جای کوسن قرار گرفته است و یک قفس طاووس هم روی زمین گذاشته شده، همچنین آسانسوری که در ساختمان است، با در نیمه‌باز رها شده و جلوی آن یک بلوک سیمانی قرار گرفته که رویش عبارت « خارج از دسترس» نوشته شده است.
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد

بنکسی پس از تمام‌کردن کار تزئینات هتل،‌ در بیانیه‌ای که در مورد کارش نوشته، گفته است:« دیوار، الان مساله داغ است؛ اما من حتی بیش از این اظهارات ترامپ هم در این مورد دل‌مشغولی داشتم.»

با این که پیش‌بینی می‌شود به خاطر شهرت بنکسی تمام اتاق‌های این هتل پر شود،‌ او در بیانیه‌اش نوشته است که این هتل یک مجموعه درمانی سه‌طبقه برای آنچه تعصب خوانده، است که جای پارک های محدودی دارد.
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
بدمنظره ترین هتل دنیا افتتاح شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج