جاباما
۴۹۴۰۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۹۸ درصد پوشاک بازار وارداتی است

فهیمه فیروزفر با تاکید بر اینکه نگاه ما در نمایشگاه زنان تولید ملی توجه به برندهای داخلی است گفت: ۹۸درصد پوشاک فروش رفته در کشور را محصولات وارداتی تشکیل می دهند.

خبرگزاری مهر: فهیمه فیروزفر با تاکید بر اینکه نگاه ما در نمایشگاه زنان تولید ملی توجه به برندهای داخلی است گفت: ۹۸درصد پوشاک فروش رفته در کشور را محصولات وارداتی تشکیل می دهند.

مدیرستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری درباره برپایی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: این نمایشگاه حاصل دسترنج ۲ هزار و ۹۷۵ زن سرپرست خانوار است که از نمایشگاه پشتیبانی می کنند.

فهیمه فیروزفر افزود: زنان سرپرست خانوار شرکت کننده در این نمایشگاه به عرضه محصولات تولیدی خود دشامل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در قالب ۷۴ غرفه نمایشگاهی پرداخته اند. همچنین در بخش جنبی این نمایشگاه هم شاهد عرضه محصولات ارائه شده برای تکمیل بسته عید بازدید کنندگان از نمایشگاه شامل هفت سین و آجبل عید و شیرینی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی تصریح کرد: نمایشگاه زنان تولید ملی فرصت خوبی برای عرضه محصولات تولیدی برند در کشور است که به همت بانوان زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده؛ نمایشگاهی که برای نمایش توان خود امروز نیازمند تبلیغات گسترده برای معرفی به خانواده هاست تا در آستانه شب عید بتوانیم از حجم خرید کالاهای خارجی کاسته و مردم را به سمت خرید محصولات تولید داخل هدایت کنیم.

مدیرستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانواربا بیان این که بالغ بر ۹۸ درصد پوشاک فروش رفته در کشور را محصولات وارداتی تشکیل می دهند گفت: درشرایطی که تولید کننده های پوشاک کشور بر خلاف تولید کننده های پوشاک خارج از یک سو از حمایت های دولتی برای تقویت توان تولیدی خود بی بهره اند از سوی دیگر در میان مردم و خریدارانی اقبالی ندارند این صنعت دیگر جانی برای نفس کشیدن و زنده ماندن نخواهد داشت.

فیروزفر زمانی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تاکید می کند که معتقد است وقتی در بحث تولید ملی پای زنان سرپرست خانوار وسط باشد بی توجهی به این حوزه می تواند مولود مشکلات و اسیب های اجتماعی بعدی شود که در سایه بی توجهی به این قشر آسیب پذیر ایجاد خواهند شد.

به گفته او نجات صنعت پوشاک کشور در حالی که روزانه ۱۶۰ کانتینر لباس از کشور ترکیه به صورت قانونی و غیر قانونی وارد می شود کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که بدون همکاری دولت امکان پذیر نیست

فیروزفر در ادامه با اشاره به برنامه های شهرداری تهران در خصوص حمایت از زنان سرپرست خانوار تحت این مجموعه می گوید: ستاد توانمندی سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با هدف توانمند کردن زنان سرپرست خانوار شکل گرفته و می کوشد با ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به این خانواده ها از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه بکاهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج