۴۹۴۱۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اصولگرایان می خواهند احمدی نژاد را محو کنند

غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با انتقاد از هجمه های اخیر علیه مجلس به بهانه مصوبه حقوق مدیران،گفت: بعضی ها در جامعه به صورت کلی دوست دارند پشت بلندگو صحبت کنند حالا یک فرصتی برای آنها فراهم شده تا حرف بزنند و اینکه موضوع صحبتشان مجلس باشد یا دولت خیلی برایشان فرق نمی کند.

اعتمادآنلاین: غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با انتقاد از هجمه های اخیر علیه مجلس به بهانه مصوبه حقوق مدیران،گفت: بعضی ها در جامعه به صورت کلی دوست دارند پشت بلندگو صحبت کنند حالا یک فرصتی برای آنها فراهم شده تا حرف بزنند و اینکه موضوع صحبتشان مجلس باشد یا دولت خیلی برایشان فرق نمی کند.
وی تصریح کرد: این داستان نشان داد که آقایان به دنبال حرف زدن هایشان هستند در غیر اینصورت با توجه به متن مصوبه با این سرو صدا ها تنها دودش در چشم مناطق عملیاتی، مرزی و محروم رفته و هیچ اتفاق دیگری نیفتاده است. ما پیش از این در مورد حقوق مدیران صحبت کردیم اما وقتی یکسری آدم سیاسی یکدفعه با هم اظهار نظر می کنند قطعا به دنبال موضوع دیگری هستند. در غیر اینصورت حقوقها که پیش از این تعیین و تکلیف شده بود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به هدف این هجمه ها، تاکید کرد: به نظر می رسد می خواهند فضا را انتخاباتی کنند. آنها با چهره ها نتوانستند این کار را کنند و حالا سعی می کنند با موضوعات فضای انتخاباتی را شکل بدهند.
تاجگردون همچنین در خصوص بیانیه احمدی نژاد مبنی بر عدم تحویل خزانه خالی به دولت روحانی، گفت: احمدی نژاد در چهار سال گذشته می توانست این بیانیه را بدهد اما به نظر می رسد که با این اقدامات از فرصت استفاده می کند تا خود را در فضا نگه دارد.
وی تصریح کرد: البته احمدی نژاد کار درستی هم می کند چون اصولگرایان او را محو کرده اند اما ایشان تمایل دارد که حضور داشته باشد و به این زبان یا آن زبان می خواهد خود را در صحنه نگه دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: احمدی نژاد می توانست چهار سال پیش هم این حرفها را بزند و جواب هم بگیرد. این عددها رسمی است و پول رفته و خزانه خالی کاملا مشهود بود. در سال ۹۲ وقتی که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت کسری شدیدی در تراز مالی کشور داشتیم؛ رکود مشهود بود و تورم مشخص. این حرفها را هیچ کس قبول ندارد اما او می خواهد در صحنه حضور داشته باشد و این حرفها هم یک بهانه برای حضور او است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شاید هم موفق نشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج