۴۹۴۱۷۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پزشکیان: هجمه ها علیه دولت سیاسی است

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به مجلس شورای اسلامی به بهانه حقوق های مدیران، گفت: کارهایی که این ها انجام می دهند بیشتر جناحی و سیاسی است و با صداقت برخورد نمی کنند و اطلاعات درست نمی دهند.

اعتمادآنلاین: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به مجلس شورای اسلامی به بهانه حقوق های مدیران، گفت: کارهایی که این ها انجام می دهند بیشتر جناحی و سیاسی است و با صداقت برخورد نمی کنند و اطلاعات درست نمی دهند.

وی تصریح کرد: کارهایی که در خصوص حقوقهای نامتعارف انجام گرفته تازه نیست. در این اقدام صورت گرفته همه از جمله این دولت، دولت قبلی، مجلس، قوه قضاییه و در آن دخیل بودند و شورای نگهبان نیز این قوانین را به تصویب رسانده و الان همه می گویند ما نبودیم پس که بود؟

نایب رئیس مجلس با انتقاد از متهم کردن افراد در این مشکل، خاطرنشان کرد: در این کشور اگر قرار است کاری کنیم باید دست به دست هم دهیم و مشکل را پیدا کنیم و راه حل بدهیم. نه اینکه بیاییم بگوییم این مشکل وجود دارد و مقصر شما هستید. این مقررات و آیین نامه ها از مسیرهایی که باید رد شوند رد شده اند و اگر یکی اشتباه کرده دیگری باید مانع او می شد ولی همه رد شده اند و حالا وقتی اجرا شده اینکه یقه یکی را بگیریم و بگوییم چرا این کار را کردی درست نیست.

پزشکیان اظهارداشت: یک عده می خواهند اقدامات دولت را در ذهن مردم ضعیف جلوه دهند تا با این ضعیف جلوه دادن ها افرادی که در نظر دارند را بیاورند.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما تاکید کرد: صداوسیما گزارش های مثبت را هم با اما و اگر پخش می کند که همین موجب تضعیف است. هر کاری در این مملکت انجام دهیم اما دارد و هیچ وقت ایده آل نیستیم. نوع پیام رساندن خیلی مهم است اما صدا و سیمایی ها پیام را به شکل صحیح به مردم نمی رسانند.

نایب رئیس مجلس همچنین در خصوص اظهارات توهین آمیز کریمی قدوسی در خصوص دفن پیکر آیت الله هاشمی در کنار امام خمینی(ره)،گفت: باید ابتدا فایل صوتی آن سخنرانی را گوش دهیم تا بتوانیم اظهارنظر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا ازاول دولت روحانی به همه انتقادات برچسب سیاسی میزدید
      کلا نباید ازدولت انتقادکرد.بایدهمش تعریف وتمجید کرد

    • متین

      هجمه به دولت قبل چطور؟؟؟لابد اون سیاسی نیست وکارشناسیه؟؟فقط انتقادکردن ازحضرات عالی سیاسیه؟
      چقدرشمانقدپذیرید

    • hamed

      پزشکیان حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج