جاباما
۴۹۴۲۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اروپاگردی حامد همایون با «دوباره عشق»

تور کنسرت‌های خواننده آلبوم «دوباره عشق» در اروپا برگزار می‌شود.

وب سایت موسقیی ما: تور کنسرت‌های خواننده آلبوم «دوباره عشق» در اروپا برگزار می‌شود.

حامد همایون که در سال ۹۵ با انتشار تک‌آهنگ‌ها و اولین آلبوم رسمی‌اش به شهرت رسید، پس از برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران، به زودی برای برگزاری کنسرت راهی کشورهای اروپایی خواهد شد.
اروپاگردی حامد همایون با «دوباره عشق»

«محسن رجب‌پور» مدیر شرکت «ترانه شرقی» که تهیه‌کنندگی و مدیریت برنامه‌های حامد همایون را بر عهده دارد، با اشاره به سیاست‌های تعیین‌شده از سوی شرکت ترانه شرقی برای فعالیت‌های این خواننده، به «موسیقی ما» گفت: «مأموریتی که در اتاق فکر شرکت «ترانه شرقی» برای حامد همایون در نظر گرفته شده بود، تولید قطعاتی با انرژی و فضای مثبت و تزریق انگیزه و امید به جامعه بود که مورد توجه هم قرار گرفت. ایرانی‌های خارج کشور هم احتمالاً علاقه بیشتری به این نوع موسیقی دارند و در حوزه موسیقی پاپ، در کنسرت‌هایی شرکت می‌کنند که انرژی مثبتی داشته باشد و به همین دلیل از اقصی نقاط دنیا، درخواست‌های زیادی برای اجرای حامد همایون داشته‌ایم. برای مثال، فقط از کشور کانادا بیش از ۵۰ برگزارکننده درخواست انعقاد قرارداد کنسرت این خواننده را داشته‌اند.»

رجب‌پور درباره کنسرت‌های حامد همایون در اروپا گفت: «تور کنسرت‌های اروپا را از اواخر فرودین شروع می‌کنیم و طبق برنامه آن را در چند مقطع برگزار می‌کنیم. ابتدا در انگلیس اجرا خواهیم داشت. سپس برمی‌گردیم و یک هفته در ایران خواهیم بود. بعد از آن در شهرهای کلن، هامبورگ، فرانکفورت و برلین از کشور آلمان و «استکهلم» سوئد اجرا خواهیم داشت. این شهرها قطعی شده‌اند و در حال رایزنی برای شهرهای دیگر هستیم که در آینده درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

حامد همایون که ۵ و ۶ اسفند سال جاری، ۴ سانس در نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفته بود، ۱۹ و ۲۰ اسفند چهار سانس دیگر در این سالن اجرا خواهد کرد. رشت و قزوین دیگر شهرهایی هستند که این خواننده تا پایان سال در آن‌ها کنسرت برگزار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گرگاتی

      سبک این خواننده قشنگه پاپ با سنتی رو باهم قاطی کرده قشنگ شده . ولی بنظرم عمرشهرتی این خواننده کمه به خاطر اینکه ملودی های خوبی استفاده نمیشه بیشتر ملودی هاش کامپیوتری هست . درصورتی که یک تراک اهنگ زیبا بودنش به ملودی قشنگ هست که بوسیله نوازنده اجرا بشه . انشالله موفق باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج