۴۹۴۲۴۶
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی نیازی به تبلیغ ندارد

روزنامه نوآوران در گفت وگو با کارشناسان به بررسی فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم پرداخت و آورد: به نظر نمی رسد روحانی به تبلیغ نیاز داشته باشد. شاید مردم به لحاظ مادی در فشار باشند، اما مردم خود به خوبی نسبت به تلاش های اقتصادی دولت تدبیر و امید آگاه هستند.

روزنامه نوآوران در گفت وگو با کارشناسان به بررسی فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم پرداخت و آورد: به نظر نمی رسد روحانی به تبلیغ نیاز داشته باشد. شاید مردم به لحاظ مادی در فشار باشند، اما مردم خود به خوبی نسبت به تلاش های اقتصادی دولت تدبیر و امید آگاه هستند.

در ادامه این گفت وگو می خوانیم: انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم نزدیک است و تب و تاب انتخاباتی هر روز بیشتر می شود. هر روز اخبار متعددی از فعالیت های انتخاباتی افراد و جناح های مختلف سیاسی شنیده می شود.همچنین بسیاری از تحلیل گران و فعالان عرصه سیاسی نیز پیشاپیش به بیان آینده نگری های انتخاباتی خود می پردازند.

در همین زمینه محمد رضا باهنر، دبیر کل جامعه مهندسین طی نشستی که در شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، گفته است:« حسن روحانی برای موفقیت در انتخابات یک پارامترهای مثبت و یک پارامترهای لرزان دارد. غیر از رئیس جمهور اول که عزل و فراری شد و شهید بزرگوار رجایی که در فاصله کوتاهی بعد از ریاست جمهوری‌اش به درجه والای شهادت رسید، دیگر رؤسای جمهوری ما دو دوره‌ای بودند و این یک پارامتر مثبت است که رئیس جمهور مستقر در انتخابات آتی رأی بیاورد.

باهنر ادامه داد: روحانی در انتخابات سال ۹۲ کمتر از ۵۱ درصد رأی آورد که یک پارامتر منفی برای وی محسوب می‌شود چرا که این رأی لرزان است و به قولی وی ناپلئونی پیروز انتخابات شد.

باهنر با تأکید بر اینکه روحانی اگر می‌خواهد در انتخابات سال آتی موفق باشد باید رویش‌هایش بیشتر از ریزش ‌هایش باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مسئله با اهمیت در این میان این است که رقیب روحانی چه کسی یا چه کسانی باشند، گفت: اگر بازهم جبهه رقیب یعنی اصولگرایان با تعدد کاندیداها وارد انتخابات شوند، باعث شکست خود و پیروزی روحانی می‌شوند اما اگر یک کاندیداهای واحد داشته باشند احتمال پیروزی ‌شان افزایش می‌‌یابد.

رئیس جبهه پیروان گفت: نه اصولگرایان امیدی به روحانی دارند و نه روحانی امیدی به اصولگرایان دارد و هر دو طرف امیدی به یکدیگر ندارند و جریان اصولگرایی به دنبال یک کاندیدای دیگر برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری است.»

با توجه به تحلیل های این فعال سیاسی پیروزی روحانی در انتخابات سال ۹۲ شانسی بود و در حال حاضر حامیان سیاسی محکمی در رقابت ریاست جمهوری ۹۶ را دارا نیست.در رابطه با این موضوع به گفت و گو با کارشناسان سیاسی به بررسی موضوع پرداختیم که با هم می خوانیم:

** روحانی با رأی مردم رئیس جمهور شد

کوروش کرم پورحقیقی، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی به نوآوران گفت: مردم مبارز و همیشه در صحنه ما، در انتخابات و در هر زمینه ای که مربوط به مسائل مهم کشور است، همیشه حاضر بوده و هستند. آن ها در انتخابات آینده نیز به طور آگاهانه حضور خواهند یافت و با توجه به عملکردها کاملاً اثبات خواهند کرد که چه کسانی در دل آن ها جای دارند.

او در ادامه افزود: در انتخابات آتی اگر روحانی و حامیان او بتوانند عملکردهای دولت تدبیر و امید را با انصاف و صداقت مورد ارزیابی قرار دهند، مردم هم قضاوتی عادلانه خواهند داشت.

این نماینده مجلس در جواب سخن باهنر که اظهار کرده بودند، پیروزی روحانی در سال ۹۲ به قولی ناپلئونی بود، گفت: تحلیل مهندس باهنر در مورد پیروزی روحانی در سال ۹۲، بر اساس شاخص های شخصی اعلام شده است. پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دارای فرایندی خاص است و به همین راحتی نمی توان رئیس جمهور یک کشور شد.

او در ادامه تأکید کرد: اگر روحانی در حال حاضر رئیس جمهور است با انتخاب مردم پیروز شده است. حال این انتخاب درست باشد یا غلط انتخاب مردم بوده و باید به تصمیم مردم احترام گذاشت و از جریان های سیاسی انتظار می رود اگر انتخاب مردم خلاف میل آن ها شده است، اما تصمیم مردم را کم رنگ تر نکنند.

** اصلاح طلبان از روحانی حمایت خواهند کرد

سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به نوآوران گفت: در فرایند انتخابات و درباره شانس پیروزی کاندیداها هر شخص صاحب سخنی می تواند اظهار نظر کند. این که محمدرضا باهنر اظهار کرده روحانی در پیروزی انتخابات آینده یک سری پارامترهای لرزانی دارد؛ نظر شخصی اوست.

او در ادامه افزود: حسن روحانی برای پیروزی در انتخابات ۹۶ کارنامه مثبت و موفقی برای معرفی خود دارد. او می تواند با ارائه عملکردهای مثبتی که در این چهار سال با وجود خزانه خالی که از دوره قبل به ارث رسیده بود، ارائه داد، آرای اکثریت مردم را به دست آورد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: تا آن جایی که همه شاهد هستیم خواسته های مردم برای روحانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همیشه با صبوری مسائل مردم را در الویت بررسی و رسیدگی قرار داده است. به طور مثال مساله مطالبات مردم خوزستان در صدر توجهات رئیس جمهوری بوده است. دور از انتظار نیست که مردم در سال ۹۲ ناشناخته بودند و رأی مردم را به دست آوردند. به طور حتم در این دوره هم با توجه به عملکردهایش آرای مردم را به دست خواهد آورد.

ذوالقدر در جواب این که آیا اصلاح طلبان در انتخابات آتی از روحانی حمایت خواهند کرد، گفت: جریان اصلاح طلب مواضع مختلف خود را به روحانی بیان کرده اند و از او حمایت خواهند کرد. اصلاح طلبان با روحانی در تعامل هستند. بنابراین حسن روحانی شانس پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارد.

** انتخاب نهایی را رأی مردم تعیین می کند

سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به نوآوران گفت: در دوران انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظرهایی از طرف جریان های سیاسی ارائه می شود، اما انتخاب نهایی را رأی مردم تعیین می کند.

او در ادامه افزود: مردم به تفکر اعتدالی روحانی اعتماد دارند و چنانچه علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده است؛ حسن روحانی مجدداً رئیس جمهور خواهد شد.

این نماینده مجلس در جواب این که اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶ از روحانی حمایت خواهند کرد یا خیر، گفت: اصلاح طلبان همیشه حامی روحانی بودند و در انتخابات آتی نیز خواهند بود.

او در ادامه تأکید کرد: روحانی در این مدت کم ریاست خود توانست چند کار تاریخی را در کارنامه خود به ثبت برساند. او توانست با شرایط به وجود آمده هم از طرف سیاسیون داخلی و هم فشارهایی که از طرف دولت های غربی و منطقه ای به کشور وارد شده، کارهای مهمی در زمینه اقتصادی و بین المللی انجام دهد.

بهادری در ادامه گفت: روحانی و هیأت همراه او توانستند در دنیا و داخل در حوزه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی شرایط بهتری برای تعامل را ایجاد کند، اما روحانی در انتخابات آتی باید عملکردهای دولت خود را تبیین کند و در برابر تخریب هایی که علیه دولت می شود ، ساز و کارهایی که در زمینه های مختلف عملیاتی شده است، با زبان اقشار مختلف بازگو کند.

این فعال سیاسی در مورد برنامه های تبلیغاتی روحانی در انتخابات آینده، تأکید کرد: به نظر نمی رسد روحانی به تبلیغ نیاز داشته باشد. شاید مردم به لحاظ مادی در فشار باشند، اما مردم خود به خوبی نسبت به تلاش های اقتصادی دولت تدبیر و امید آگاه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا موافقم روحانی هیچ احتیاجی به تبلیغ نداره چون مردم کاملا به ماهیت دولتش پی بردن .دولتی که هیچ کاری برای مردم نکرد.فقط مشکلات راباعبارت تقصیردولت قبل بود توجیه کرد.
      تبلیغات میخوادکنه ؟؟؟ازچه اقدامش میخواد فیلم تبلیغاتی درست کنه؟؟ازحقوقهای نجومیش؟ازشام خوردن میلیاردیش؟ ازذخیره نظامش؟ازادب وزیربهداشتش؟ازابتکار محیط زیستش؟
      یا ازترکمنچای برجامش؟

    • بدون نام

      ههههههههههعههههه

    • بدون نام

      اره چون می دونه اولین رییس جمهوری است که بار دوم رای نمیاره

    • بدون نام

      چه رویی داره واقعا گند زده

    • بدون نام

      تبلیغ لازم نداره که دیگه ...بیچارمون کرد رفت ...

    • بدون نام

      هر چه باش بر جام خوب بود درود بر روحانی

    • بدون نام

      ماکه خیری ازاین دولت ندیدیم امسال اولین عیدی است که قدرت خریدن یک کیلو اجیل راهم ندارم بخدا سوگند نه خانه کسی میرم نه ازخجالتم درب خانه ام راروی کسی بازمی کنم

    • بی نام

      مردم از دورغ بیزارند اصولگراها بایدهرچه سریعتر کاندیدای شاخص وسرشناس ومردمی خودرامعرفی کنندتادرانتخابات موردقیاس قراربگیرد

    • بدون نام

      مردم ایران. هنانطور که در 92 و انخابات مجلس ودر مراسم آ قای. رفسنجانی. نشان دادند معلوم است که فقط به روحانی رای میدهند ...

    • مهدی

      دلواپسا اگر روحانی دوره دوم رای اورد خوب زبونتون کوتاه میشه

    • حامد

      اقا مهدی خواهشن مردمتو به پول حرومی که واسه حمایت مجازی از این دولت میگیری نفروش .مردم هم متل پدر ومادرت حق زندگی دارن.دلواپسا رو هم ازمایش کردیم اونام دروغگوهستن .فقط مردم عزیزکشورتو دوست داشته باش.

    • بدون نام

      بس کنید آقا دیگه این پارامترهایی مثبت منفی خیالی و مسخره شما احزاب سیاسی تو کت مردم نمیره و گول تبلیغات دروغین و وعده های صد روزه و خوش خیالی های برجام و کذا و کذا رو نمی خوردند هرچی دلتان می خواهد تبلیغ کنید جوجه رو آخر پاییز میشمارند

    • ایرانی

      قیافه دلواپسان افولگرا در روز بعد از انتخابات دیدن داره

    • hamed

      او وی . او وی. جوووووون. تو مثل گلی ناز و خوشکلی

    • وطنخواه

      البته که نیازی به تبلیغات ندارد!! عملکرد ایشان در اینمدت انقدر عالیه که ملت را به روز سیاه نشونده وهمه کاسه گدایی به دست گرفته اند ؛ وارزوی خوردن یک شکم سیر نون وپنیر خود وخانواده به دل همه مونده .......الی لعنت الله

    • بدون نام

      سر منو ببرن به این رای نمیدم

    • بدون نام

      باش تا صبح دولتت بدمت، واالله.
      .

    • بدون نام

      هر کس به روحانی رای بده خیانت به ملت کرده..........روحانی خداحافظ

    • بی نام

      من از این دوره دولت راضی نیستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج