۴۹۴۴۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا

کادیلاک در سال گذشته میلادی، ۳۴.۷ درصد بازار اروپا را در اختیار داشت، بنابراین برند لوکس خودروساز آمریکایی تصمیم گرفت محصولات جدیدی را برای بازار سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کند تا این سهم را بیش از پیش افزایش دهد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: کادیلاک در سال گذشته میلادی، ۳۴.۷ درصد بازار اروپا را در اختیار داشت، بنابراین برند لوکس خودروساز آمریکایی تصمیم گرفت محصولات جدیدی را برای بازار سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کند تا این سهم را بیش از پیش افزایش دهد. اما در کنار خودروهای این شرکت، یک خودرو طرح مفهومی آشنا نیز چشم نوازی کرد. برند کادیلاک تحت نظر ژنرال موتورز با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو امسال طرح مفهومی یکی از زیباترین کادیلاک‌های تاریخ را به نمایش گذاشت.
رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا
به نقل از Nysschen مدیرعامل جهانی کادیلاک، طرح مفهومی کادیلاک اسکالا (Cadillac Eskala) حاوی 2 پیام مهم است. در رده نخست اسکالا زبان طراحی بهبودیافته کادیلاک را به جهانیان معرفی خواهد کرد و سپس قدرت توسعه اتومبیل های کادیلاک برای آینده را به رخ رقبا می‌کشد. این خودرو پالس‌های مثبتی را مبنی بر بازگشت برند پرآوازه اتومبیل‌های لوکس شرکت ژنرال موتورز به اوج محبوبیت ارسال می‌کند.

رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا

کادیلاک اسکالا یک خودرو چهار درب با اورهنگ کوتاه جلویی، درب‌هایی بدون دستگیره و همچنین چراغ‌های خاص و منحصر به فرد خطی است که می‌تواند تکامل قدرت طراحی کادیلاک را به نمایش بگذارد. اسکالا در اصل، کلمه‌ انگلیسی عبارت "Scale" به معنی مقیاس و اندازه است و به خاطر ابعاد بزرگ این سدان است که چنین نامی برای آن در نظر گرفته شده است.
رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا
این اتومبیل از معماری یکسانی با اتومبیل‌های لوکس بزرگی همچون کادیلاک CT6 برخوردار است و 152 میلی‌متر از آن نیز طول بیشتری دارد. طول این اتومبیل 5.3 متر بوده که حتی نسبت به کلاس اس مرسدس بنز نیز کشیده‌تر است. علاوه بر این، رینگ‌های 22 این خودرو لوکس نیز حسابی در اتومبیل چشم نوازی می‌کند.

رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا

فضای داخلی این اتومبیل با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، در واقع دو شخصیتی نامیده می‌شود. دلیل گرفتن این لقب استفاده از آلومینیوم و چوب در طراحی متریال قسمت جلو بوده، درحالی که متریال به کار رفته در قسمت پشتی تنها از جنس چوب بوده و صندلی‌هایی باشکوه و مجللی تعبیه شده است.
رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا
جالب اینجاست که یک نمایشگر خمیده لمسی که ساخته شده با تکنولوژی اولد است، سراسر پشت فرمان را به خود اختصاص داده است که می‌تواند در نوع خود بی‌مثال باشد. نکته حائز اهمیت در مورد رابطه این خودرو با تکنولوژی، پشتیبانی از فرامین صوتی و حتی ژسچرهای حرکتی دست کاربر است که می‌تواند کاددیلاک اسکالا را به خودرویی کاملا از جنس آینده تبدیل کند.
رونمایی از طرح مفهومی کادیلاک اسکالا

یک موتور V۸ با حجم ۴.۲ لیتری توربو که هم اکنون با خودرو CT۶ نیز قابل سفارش است، در زیر کاپوت این خودرو به قدرت‌نمایی مشغول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج