جاباما
۴۹۴۷۴۰
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

تولید خودروی روسی برای اولین‌بار در ایران

مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ گفت: ما یک زمین پانصد هزار متری در اصفهان برای احداث کارخانه در نظر گرفتیم و در حال آماده سازی زیرساخت ها برای تولید هستیم.

ایلنا: مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ گفت: ما یک زمین پانصد هزار متری در اصفهان برای احداث کارخانه در نظر گرفتیم و در حال آماده سازی زیرساخت ها برای تولید هستیم. در فاز اول تصمیم داریم دو مدل از این مجموعه یعنی پیکاپ و شاسی بلند پاتریوت را در این سایت تولید کنیم.
تولید خودروی روسی برای اولین‌بار در ایران

مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی UAZ روسیه در ایران در خصوص فعالیت‌های این شرکت در ایران گفت: ما تولید کننده خودرو هستیم. یک سال است در ایران به دنبال ارزیابی شرایط برای حضور در این بازار هستیم. ضمن آن که در این مدت نیز چندین دستگاه از تولیدات این مجموعه وارد کشور شده است.

تولید خودروی روسی برای اولین‌بار در ایران
کابین پاتریوت

مانی حدادی ادامه داد: در بررسی هایی که ما انجام دادیم در بازار ایران خلائی برای خودروهای شاسی بلند و آف رود وجود دارد که تولید این خودروها در تخصص خودرو سازی UAZ است.

وی در خصوص محصولات این خودروسازی گفت: یکی از محصولات ما در کلاس پیکاپ و دو کابین است که رنج قیمتی آن از 80 میلیون تومان آغاز می‌شود. دیگری مدل کارگو است که جزو خودروهای باری محسوب می‌شود و قیمت آن از 70 میلیون تومان شروع می‌شود.

حدادی تصریح کرد: خودروی خانواده و شهری ما نیز شاسی بلند پاتریوت است که قیمت آن از 110 میلیون تومان آغاز می شود و فکر می کنیم با توجه به آپشن ها و قیمت پایینی که دارد با استقبال خوبی روبرو شود. ضمن آن که تمامی این خودروها دارای استاندارد یورو 6 است و علاوه بر خانواده ها، نهادها و ارگان‌هایی که با مدیریت بحران سر و کار دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مخالف بااتومبیل های روسی

      نمایندگی تولیدی تویوتا ازژاپن بگیرید که اگر پول بدی بدونی چه زیر پاته بعد از اشغالای فرانسه وکره حالا اشغالای روس میخواید تولید کنید

    • بدون نام

      به روسها نمی توان اطمینا ن کرد

    • بدون نام

      همه مغزدارها کشور رو ترک کردن و دیگر کسی پولی نداره تا بتونه این خودروها رو بخره

    • بدون نام

      یه توپولوف دیگه

    • بدون نام

      کسی نمی خره انشالله چون صدو ده میلیون تومان قیمت پایین نیست و روسیه چیه خودرو اش چی باشه چرا با تویاتا شورلت فورد قرار داد نمی بندید

    • خاسر

      امریکابداست درست،خودروهاشون که بدنیست چرا همیشه دنبال خاک برسری هستید.اینقدرکه روسها توایران جنایت کردندامریکائها نکردندول کنیداین بولشویکهای عوضی رو.

    • بدون نام

      توپولف های جاده هم آمد اینم شانتیون روس‌هاست ازطرف ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج