جاباما
۴۹۵۳۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجریان زن هم به «سه ستاره» اضافه شدند

بخش «مجریان زن» به برنامه «سه ستاره» سال ۹۵ اضافه شد.

خبرگزاری مهر: بخش «مجریان زن» به برنامه «سه ستاره» سال ۹۵ اضافه شد.

«سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی‌پور امشب به معرفی کاندیداهای یک بخش جدید می‌پردازد. از آن جایی که در فصل‌های گذشته غیبت مجریان زن در میان کاندیداها محسوس بود طراح و تهیه‌کننده این برنامه از همان ابتدای پیش تولید فصل سوم به اضافه شدن بخش «مجریان زن» برای جلوگیری از تضییع حقوق مجریان زن تاکید داشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی «سه ستاره» با تایید مدیران در نهایت این بخش جدید به این فستیوال تلویزیونی مردمی اضافه شده و اسامی کاندیداهای این بخش که خروجی آرای هیات انتخاب است بدین شرح است: گیتی خامنه، ژاله صادقیان، ژیلا امیرشاهی، مهسا ملک مرزبان، مژده لواسانی، ندا ملکی، راحله امینیان و زنیب ابوطالبی که به واسطه رای نهایی هیات انتخاب حالا در نظرسنجی مردمی حضور دارند.

امسال مانند سنوات گذشته نام‌های بزرگ و مهمی در هیات انتخاب سه ستاره حضور دارند که می‌توان به نام‌هایی نظیر حجت الاسلام و المسلمین سرلک، سردار منتظر المهدی، فریدون جیرانی، طهماسب صلح جو، مجتبی امینی، محمدرضا داورزنی، مرضیه وحید دستجردی، محمد احسانی، مسعود سلطانی فر، امیرمهرداد خسروی، مریم جلالی، علی طلوعی، عبدالکریم خیامی، ابراهیم داروغه زاده، شهرام گیل آبادی، ایرج محمدی، حسین کرمی و مازیار ناظمی و بخش عمده‌ای از رسانه‌های مکتوب معتبر اشاره کرد که در انتخاب نهایی از میان آثار ارسالی شبکه‌ها نقش داشتند.

«سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی‌پور از ۱۴ تا ۲۰ اسفندماه هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج