۴۹۵۵۱۰
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پروژه «کلاه قرمزی» متوقف شد

تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلويزيونى كلاه قرمزى در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسك گردان جديد عروسك محبوب كلاه قرمزى كه به جاى مرحوم دنيا فنى زاده به شيما بخشنده رسيد منتشر شد تا اينكه در يك خبر تعجب بر انگيز خبر از متوقف شدن اين پروژه اعلام شد.

میزان نوشت: تمام مراحل ساخت پروژه محبوب تلويزيونى كلاه قرمزى در حال انجام بود و هفته گذشته خبر مشخص شدن عروسك گردان جديد عروسك محبوب كلاه قرمزى كه به جاى مرحوم دنيا فنى زاده به شيما بخشنده رسيد منتشر شد تا اينكه در يك خبر تعجب بر انگيز خبر از متوقف شدن اين پروژه اعلام شد.

خبرها حاكى از آن است كه عنوان شده اين پروژه هيچ گونه قراردادى با رسانه ملى نداشته و به دليل نبود پيگيرى وضعيت بودجه آن اسپانسرهاى خود را از دست داده و محمد مدرسى تهيه كننده كلاه قرمزى نيز توان براورده كردن بخش مالى اين پروژه ندارد ضمن اينكه از ٣ سال گذشته هنوز دست مزد اين مجموعه در قسمت هاى گذشته به وى پرداخت نشده است.

لازم به ذكر است يك مقام اگاه در اين زمينه اظهار داشت مشکلات مالی این پروژه به مدیران سیما در طی ماههای گذشته مدام اطلاع رسانی شده است به همين خاطر اين پروژه محبوب تلويزيون عملا به نوروز ٩٦ نمى رسد.

حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه دو هفته است که پروژه کلاه قرمزی به دلیل نبود بودجه متوقف شده اسن و عملا ین پروژه اگر مورد حمایت قرار نگیرد به نوروز ۹۶ نمی رسد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ قرار دادی بین ما و رسانه ملی بسته نشده است و تمام اسپانسرهایی که قرار بود این پروژه را حمایت کنند به دلیل نبود پیگیری از سوی رسانه ملی آنها را از دست دادیم.

مدرسی افزود: بخش زیادی از این پروژه ضبط شده و پروژه ای بسیار متفاوت از کلاه قرمزی سالهای گذشته است از ۷ عروسک جدید گرفته تا دکور و غیره از ویژگی های این دوره از کلاه قرمزی بود که متاسفانه اینگونه شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه عملا با وجود شرایطی که پیش آمده به نوروز ۹۶ نمی رسد و از همین طریق از همه مردم و تماشاگران منتظر این مجموعه پوزش می طلبیم و امیدواریم با حل مشکلات این پرژه و رسیدگی مدیران محترم سیما این پروژه به سرانجام برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اینهمه بدبختی میکشن مردم ما..دبشون به دورهمی و کلاه قرمزی و چهارتا برنامه خوشه بخندن..اینارو نداشته باشیم ...

    • بدون نام

      يعني واقعا كه!!!!
      يه برنامه محبوب رو هم نمي تونن توليد كنن
      همش برنامه هاي كارشناسي بدرد نخور و خسته كننده
      اين همه تبليغات پس پولش كجا ميره؟!!!!

    • بدون نام

      متاسفم !!سریال های تلویزیونی پرمخاطب و دوست داشتنی ساخته نمیشوند!!!

    • بدون نام

      حالا واااااای وای

    • بدون نام

      برای برنامه های مزخرف و بی محتوا که هزینه میکنند. آنها را متوقف کنند و هزینه مربوطه را صرف برنامه های مثل کلاه قرمزی بکنند

    • بنده

      نظام که این همه ادعاش میشه یعنی هزینه یه پروژه به این سادگی رو نداره؟

    • معین

      کلاه قرمزی باید با تغییر بروزو گسترده بشه

    • setare

      واقعا که . همه یِ دلخوشی ما این برنامه بود توی عید .
      حالا مگه هزینش چقدر میشد که اینجوری کردین !
      اغلن واسه مردم ارزش قائل میشدید :|

    • بدون نام

      عیبی نداره برن با جم قرارداد ببندن بیننده هاشونم بیشتر خواهد بود

    • بدون نام

      مبلغ هزینه ساخت کلاه قرمزی نوروز 1394 (آخرین دوره ای که پخش شد ) مبلغ 2/5 دو و نیم میلیارد تومان بود که تا امروز هنوز به عوامل ساخت مجموعه پرداخت نشده . وقتی این مبلغ رو در کنار هزینه 200 میلیارد تومانی معمای شاه میزاریم (در حدود صد برابر کلاه قرمزی )متوجه میشیم که موضوع نبود بوجه نیست بلکه عدم تمایل مسئولین از حمایت کردن از این مجموعه است .

    • محمد سلطان

      حالا بشینیم پای برنامه های گند علیخانی وفرزاد حسنی وچهار تا نوکیسه دیگه! 4تا عروسک که جانی ندارند ولله که از 100تا مجری بی خاصیت بهترند! در صدا وسیما را باید تخته کرد وگل گرفت!

    • بدون نام

      بودجه و این حرفها همش بهانه مدیرانه تا غیر مستقیم جلوی تولید رو بگیرن . خدا لعنت کنه دستای پشت پرده رو که خوشی مردم براشون ناخوشیه . همیشه رضایت یه عده خاص مهمتر از نظر مردم بوده

    • بدون نام

      سازمانی به اون عریض و طویلی با بودجه کلان که به خاطر بی کیفیتی برنامه هاش و هم راستا نبودن با مردم واقعی جامعه مخاطبینشو از دست داده، حالا شانسی آورده و با یه برنامه ساده عروسکی که با ممیزیهاش هم از قضا سازگاره تونسته چندتا مخاطبشو برای چند روز برگردونه همینو هم لگد میزنه به بختش. بعد میگن چرا مردم ماهواره میبینن. حیف ۱۰ ریال آبونمان :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج