جاباما
۴۹۵۶۸۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سبزه ۵ روز پیش از عید روانه بازار می‌شود

رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران گفت: در بازار هیچ کمبودی برای تامین گل‌های مورد نیاز مردم برای شب عید وجود ندارد.

خبرگزاری ایلنا: رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران گفت: در بازار هیچ کمبودی برای تامین گل‌های مورد نیاز مردم برای شب عید وجود ندارد.

اکبر شاهرخی-رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران- در رابطه با وضعیت گل‌فروشی‌ها در آخرین روزهای سال جاری بیان داشت: با توجه به اینکه به فصل بهار نزدیک می‌شویم اغلب سفارش‌ها مربوز به گلکاری در باغچه‌های خانگی است که در این مواقع از گل‌های تزیینی استفاده می‌شود، در بازار هیچ کمبودی برای تامین گل‌های مورد نیاز مردم وجود ندارد و خریداران با مراجعه به واحدهای معرفی شده می‌توانند گل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او در پاسخ به این سوال که بهترین زمان برای خرید سبزه عید چه زمانی است، اظهار داشت: سبزه ها عمر کوتاهی دارند و به همین خاطر جزو آخرین خریدهای عیدی مردم محسوب می‌شود به همین خاطر این محصول ۵ روز پیش از عید به بازار عرضه خواهد شد.

رییس اتحادیه گل‌فروشی تهران در ادامه تاکید کرد: نوروز امسال قیمت گل تفاوت چندانی با سال‌های قبل نخواهد داشت و ممکن است به دلیل عرضه بیش از تقاضا قیمت گیاهان زینتی شب عید ارزان تر هم بشود.

رییس اتحادیه گل فروشی تهران از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف گران فروشی از سوی واحدهای صنفی؛مثل فروش گل‌های بی کیفیت بالاتر از قیمت و برخورد نامناسب افراد شاغل در واحد صنفی از طریق شماره تلفن ۸۸۷۱۵۱۴۰ به طور مستقیم با این اتحادیه تماس بگیرند. همچنین شهروندان می توانند بعد از تماس با شماره فوق، شماره تلفن همراه کارشناس این اتحادیه را به منظور ارسال عکس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام در اختیار بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج