۴۹۵۷۲۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شیائومی از کفش هوشمند جدید خود رونمایی کرد

شاید به جرأت بتوان کمپانی شیائومی را از معدود بازیگران دنیای تکنولوژی دانست که توانسته به منظور کسب سهم بیشتر از بازار محصولات هوشمند، به هر حوزه ای ورود و محصولات متعددی را روانه بازار کند.

وب سایت تک شات: شاید به جرأت بتوان کمپانی شیائومی را از معدود بازیگران دنیای تکنولوژی دانست که توانسته به منظور کسب سهم بیشتر از بازار محصولات هوشمند، به هر حوزه ای ورود و محصولات متعددی را روانه بازار کند.
شیائومی از کفش هوشمند جدید خود رونمایی کرد

این شرکت چینی که اخیراً از سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری بر روی فناوری نوظهور هوش مصنوعی خبر داده بود، ساعاتی پیش با رونمایی از کفش هوشمند جدید خود که از تکنولوژی شرکت اینتل بهره می برد، دامنه فعالیت های خود در بازار را بیش از پیش توسعه داد.

این کفش که نام کامل آن «۹۰ Minutes Ultra Smart Sportwear» عنوان شده است، به تراشه Curie شرکت اینتل مجهز شده که به لطف این تراشه، اطلاعات مفیدی از قبیل میزان کالری مصرفی و مسافت طی شده برای کاربر به نمایش درخواهد آمد.

این کفش هوشمند که با همکاری شرکت Runmi Technology ساخته شده، از طول عمر باتری ۶۰ روزه برخوردار است و به ادعای شیائومی، می تواند محصولی ایده‌آل برای ورزشکاران حرفه ای و همچنین آن هایی باشد که به دنبال آگاهی از نحوه و میزان فعالیت های خود در طول روز هستند.

این کفش به گونه ای طراحی شده که می تواند در حین پیاده روی، دویدن و یا حتی کوهنوردی نیز مورد استفاده قرار گیرد. قرار است این محصول در رنگ های مشکی و آبی برای مردان و در رنگ های مشکی و صورتی برای بانوان روانه بازار شود.
همچنین، نسخه ای ویژه از این کفش تحت عنوان Blue Edition عرضه خواهد شد که به گفته شرکت سازنده، در شب می درخشد. عرضه این کفش از امروز و با قیمت تقریبی ۴۶ دلار در کشور چین آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شراره فتاحی

      به چین تبریک وبه ایران تلنگر بزنید تا به حقش برسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج