جاباما
۴۹۶۰۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کامپیوتر جیبی (GPD Pocket) و آینده‌ ویندوز ۱۰

اکثر کاربران به دنبال کامپیوترهای قابل حمل و سبک هستند، به همین دلیل زمانی که GPD Pocket یا کامپیوتر جیبی معرفی شد با موفقیت زیادی همراه بود. این کامپیوتر از سری اتم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید.

وب سایت کلیک: اکثر کاربران به دنبال کامپیوترهای قابل حمل و سبک هستند، به همین دلیل زمانی که GPD Pocket یا کامپیوتر جیبی معرفی شد با موفقیت زیادی همراه بود. این کامپیوتر از سری اتم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند و می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید.
کامپیوتر جیبی (GPD Pocket) و آینده‌ ویندوز 10

کامپیوتر جیبی تصویر اجمالی از آینده ویندوز ۱۰ را به دنیا معرفی خواهد کرد. ولی این ویندوز ۱۰ مبنی بر ARM نبوده و از نسخه X۸۶ مختص کامپیوتر برای این دستگاه استفاده شده است.

این کامپیوتر جیبی که با ویندوز ۱۰ و یا سیستم عامل Ubuntu کار می‌کند، سخت افزار و امکانات خوبی را در مقایسه با سایز کوچک ۱۸۰×۱۰۶×۱۸٫۵ میلی‌متری خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
کامپیوتر جیبی (GPD Pocket) و آینده‌ ویندوز 10

به جرات می‌توان گفت GPD Pocket به راحتی قابل مقایسه با مایکروسافت سرفیس ۳ است. البته باید گفت که تفاوت‌های اساسی نیز بین این دو محصول وجود دارد. کامپیوتر جیبی وزن کمتر و ابعاد کوچکتری داشته و باتری قدرتمندتری نیز دارد، علاوه بر این از تراکم پیکسلی بالاتری نسبت به سرفیس ۳ برخوردار است اما ویژگی‌ اساسی سرفیس یعنی قابلیت جداسازی کیبرد را ندارد.

شرکت GPD مدعی شده؛ که کامپیوتر جیبی این شرکت از قدرت اجرایی و قطعات بهتری در مقایسه با سرفیس ۳ شرکت مایکروسافت برخوردار است، به این علت که GPD Pocket به سیستم خنک سازی Active Cooling مجهز است.
کامپیوتر جیبی (GPD Pocket) و آینده‌ ویندوز 10

سازندگان GPD Pocket به دلیل ابعاد کوچک این محصول استفاده از TrackPoint را به تاچ پد ترجیح داده‌اند، اما در عین حال پورت‌های یو‌اس‌بی فراوانی برای متصل نمودن ماوس به این کامپیوتر تعبیه کرده‌اند، همچنین در صورت تمایل به اتصال کاملا بی‌سیم، کاربران می‌توانند از بلوتوث دستگاه استفاده کنند.

کمپانی GPD اعلام کرده که در ژوئن ۲۰۱۷ این محصول را معرفی می‌کند و علاقمندان می‌توانند این لپ تاپ جیبی را از طریق وب‌سایت Indiego.com با قیمت ۳۹۹ دلار خریداری کنند. از آنجایی که گزارشات از لغو رونمایی سرفیس مینی خبر می‌دهند، در نتیجه GPD Pocket می‌تواند بهترین جایگزین برای این دستگاه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج