۴۹۶۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۵/۱۲/۲۲

فال روزانه 1395/12/22


فال روزانه یک شنبه 22 اسفند 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۲ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما با رضایت نسبی همراه خواهد بود. عشق برایتان خیلی راحت تر از همیشه به دست خواهد آمد و روابط عاشقانه ای که امسال آغاز شوند شانس زیادی برای یک دوام طولانی مدت و تبدیل شدن به رابطه زناشویی خواهند داشت. برای متأهل ها نیز امسال فرصتی فوق العاده برای ایجاد هماهنگی بیشتر در خانواده و یا حتی اضافه کردن یک عضو جدید به خانواده خواهد بود. امسال شما علاوه بر دیگران پول و منافع مادی را نیز به راحتی به خود جذب خواهید کرد، به شرط آن که نگرشی مثبت داشته و انعطاف پذیر نیز باشید. شاید در محل کارتان مسئولیت هایی بیش از قبل به عهده شما گذاشته شوند که هر چند شما را تا حدودی تحت فشار قرار خواهد داد، باعث خواهد شد نزد مقامات مافوق خود ارزش و اهمیتی بیش از همیشه پیدا کرده و فرصتی هایی برای ارتقای رتبه و مقام برایتان فراهم شوند. در آرامشی که بیشتر امسال در اختیار خواهید داشت، به گذشته خوب فکر کنید و از خطاهایتان درس بگیرید تا خودتان را برای سال هایی بسیار زیباتر از قبل آماده کنید.

فال روزانه 1395/12/22
امروز اطلاعاتی که به شما داده می شوند ممکن است کاملا دقیق نباشند. شاید طرف مقابلتان فقط غیبت هایی که از این و آن به گوشش رسیده اند را تکرار میکند و یا حتی از خودش داستان پردازی می کند. اشکالی ندارد اگر به این حرف ها گوش کنید، اما تا وقتی از صحت آنها اطمینان پیدا نکرده اید هیچ کدام را باور نکنید. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و مجبور خواهید بود برخی کارهایی که موعد آنها به سر رسیده است را تکمیل کرده و تحویل دهید و این می تواند بهانه خیلی خوبی برای فرار کردن از دست کسی باشد که با داستان هایش فقط وقتتان را هدر کرده و ذهنیتی اشتباه در شما ایجاد می کند.

فال روزانه 1395/12/22
امروز منفی نگری در مورد مسائل مادی ذهن شما را به خود درگیر کرده است. شاید برخلاف انتظاری که داشته اید افزایش حقوقتان برای شما میسر نشده باشد و یا دلتان بخواهد چیزی را بخرید که از لحاظ مادی امکان خرید آن برایتان فراهم نیست. شاید وقت آن رسیده باشد که به جای غصه خوردن و منفی بافی به فکر پیدا کردن راه حلی برای بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی خود و به دست آوردن پولی که نیاز دارید باشید. قطعا شما فرصت های بسیار خوبی برای این کار خواهید داشت، فقط باید کمی صبر داشته باشید. شما مجبور نیستید برای زیباتر کردن خانه تان در آستانه سال نو پول زیادی خرج کنید، بعضی چیزها را خودتان بسازید تا زیبایی آنها در چشمتان چندین برابر باشد.

فال روزانه 1395/12/22

امروز ممکن است از لحاظ عاطفی وضعیت چندان مناسبی نداشته باشید. اعتماد به نفستان نسبت به همیشه کمتر شده است و کمی احساس بی حوصلگی می کنید. برای بدتر کردن وضعیت، انجام کارهایی بیش از اندازه طولانی و خسته کننده که شما را محدود نیز می کنند به عهده تان هستند. سعی کنید با گوش کردن به موسیقی و یک استراحت نیمروزی مناسب و خوردن ناهار مورد علاقه تان فشاری که روی خود احساس می کنید را کمتر کنید. اگر حالتان از لحاظ روحی و عاطفی خوب نباشد قطعا کارهایی که انجام می دهید نیز نتیجه مورد نظرتان را برای شما به همراه نخواهند داشت، پس اول حال خودتان را خوب کنید بعد به سراغ کارهایتان بروید.

فال روزانه 1395/12/22

امروز از لحاظ فیزیکی زیاد سرحال نیستید و ذهنتان هم مثل همیشه سریع کار نمی کند و همه چیز برایتان در هاله ای از ابهام است و غرق در خاطرات گذشته هستید. این وضعیت چندان هم بیهوده نیست و فکر کردن به خاطرات و اتفاقات گذشته می تواند کلید حل مشکل یا مشکلاتی که در زمان حال دارید را برایتان فراهم کند. در هر صورت فراموش نکنید که باید به مسئولیت و وظایفی که در حال حاضر دارید نیز رسیدگی کنید و غرق شدن در دنیای فکر و خیال برای مدت طولانی به ضررتان تمام خواهد شد. امروز رعایت اعتدال می تواند بهترین روش برای لذت بردن از روزی بدون دردسر باشد. شاید همه چیز خوب و عالی پیش نرود، اما مشکل خاصی نیز پیش نخواهد آمد.

فال روزانه 1395/12/22
تأخیرهای زیادی که در تکمیل یک پروژه و یا مسئولیتی که به عهده تان گذاشته شده است پیش می آیند امروز ممکن است باعث شوند که نسبت به مهارت ها و توانایی خود دچار شک و تردید شوید. نگاهی عمیق و جدی به وضعیت موجود بیندازید و سعی کنید ببینید کجای کار است که اشکال دارد و تلاش کنید آن را برطرف نمایید. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده بودید و خیلی هم برایتان اهمیت دارد بگذرید. این اصلا دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید. قطعا خواهید توانست با نبوغ سرشارتان راه حلی برای این مشکل پیدا کنید.

فال روزانه 1395/12/22
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید پر انرژی و با شور و نشاط هستید، اما با فکر کردن به همه کارهایی که در انتظارتان هستند و باید انجام شوند ممکن است کمی حال و حوصله تان از بین برود. شاید زمان آن فرا رسیده است که از خودتان بپرسید چه تغیراتی باید در زندگی و برنامه هایتان ایجاد کنید تا بتوانید لذت بیشتری از آنها ببرید. اگر احساس می کنید در قفسی زندانی شده اید شاید باید به دنبال فرصتی بگردید که به شما آزادی بیشتری می دهد. با وجود این که مشخص کردن حد و مرزها برای یک رابطه سالم ضروری است، شاید بهتر باشد کمی پیش از آن که حرفی بزنید که قابل پس گرفتن نیست کمی بیشتر فکر کنید.

فال روزانه 1395/12/22
امروز به توانایی هایی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از وجود آنها بی خبر بوده اید، بهتر است ساده از کنار آنها نگذرید و به فکر استفاده از آنها باشید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید وقت و انرژی خود را صرف کاری با ارزش کنید، اما اگر کاری را فقط به خاطر این که به شما پیشنهاد شده پذیرفته و انجام دهید اصلا دلیل خوبی نیست و باید نگاهی جدی به ارزش و اهمیت آن در زندگیتان بیندازید و اگر دلیل محکمی برای ادامه آن پیدا نمی کنید سعی کنید آن را از برنامه هایتان حذف کنید. شما باید زمان و انرژی خود را صرف کارهایی کنید که دوست دارید و شما را به اهدافتان نزدیک می کنند. در خیال و رویا زندگی نکنید، رویاهایتان را زندگی کنید.
فال روزانه 1395/12/22
امروز میل شدیدی به خدمت به دیگران احساس می کنید و این نیاز ممکن است شما را به سوی انجام فعالیت های گروهی که ممکن است شامل کارهای خیریه نیز بشوند بکشاند. شاید با افرادی همراه شوید که پیش از این نمی شناخته اید، اما این نباید باعث شود که احساس کنید زیادی هستید و یا خودتان را از این جمع کنار بکشید. اگر خودتان هم سعی کنید با آنها آشنا شوید و رفتاری صمیمی داشته باشید خیلی زود در این جمع پذیرفته خواهید شد و شاید حتی برخی از بهترین دوست های زندگیتان را در میان آنها بیابید. شما آنقدر درگیر زندگی روزمره شده اید که دارید برخی از مهمترین رویاهایتان را فراموش می کنید ، اجازه ندهید این اتفاق برایتان بیفتد.

فال روزانه 1395/12/22
امروز ممکن است برایتان پر از فشار، استرس و نگرانی باشد. بار کاری سنگینی به عهده تان گذاشته شده است و شاید مجبور باشید خیلی بیشتر از ساعت کاریتان مشغول انجام این کارها باشید. روابطتان با دیگران نیز ممکن است با تنش هایی همراه باشند. بهترین راه برای کمتر کردن این فشار و استرس این است که به موسیقی آرامش بخش گوش کنید و هر از گاهی در طی روز به خودتان برای چند دقیقه هم که شده استراحت بدهید و اصلا به کارتان فکر هم نکنید. اگر بتوانید امروز را تاب بیاورید تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. البته این نکته را نیز باید مدام به خودتان یادآوری کنید که تمام این کارهای سنگین برای ساختن فردایی بهتر برای خودتان و عزیزانتان هستند.

فال روزانه 1395/12/22
امروز کمی بی حوصله و بیقرار هستید و از وضعیت فعلی زندگیتان چندان راضی نیستید. شما مسئولیت هایی به عهده دارید که باید به انجام برسانید اما پروژه های دیگری ذهنتان را به شدت به خود مشغول کرده اند و خیلی جالب تر از کارهای خسته کننده روزمره که مدام انجام می دهید به نظر می رسند. در نتیجه این افکار ممکن است رفتارتان نسبت به اطرافیانتان تغییر کرده و کمی تندتر از همیشه باشید. خشمتان را سر بقیه تخلیه نکنید و به خودتان یادآوری کنید که «این نیز بگذرد»! اگر می خواهید به رویاهایتان رسیده و افق های پیش رویتان را گسترش دهید باید یک برنامه ریزی حساب شده برای خودتن در نظر بگیرید، هیچ چیز اتفاقی نیست!
فال روزانه 1395/12/22

امروز شاید کمی بیش از اندازه دست و دلباز شده باشید و پولتان را بدون در نظر گرفتن این که آیا چیزی که می خرید را واقعا نیاز دارید و آیا اصلا آن را می خواهید خرج وسایل و اشیای گران قیمتی کنید که حتی برای چند روز هم نخواهند توانست جذابیت اولیه شان را در چشم شما حفظ کنند. این روزها مخارج به اندازه کافی زیاد هستند، دیگر خودتان آنها را بیشتر نکنید. امروز شما خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید اما برخلاف انتظار شما اختلاف نظرها و مشکلات جزئی ممکن است بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد کنند. اگر می خواهید از پیش آمدن چنین وضعیتی اجتناب کنید باید کمی صبورتر باشید و سعی کنید در مورد مشکلاتی که پیش می آیند حرف بزنید.

فال روزانه 1395/12/22

امروز تنش هایی عصبی کننده بین اعضای خانواده پیش خواهند آمد و اگر دعواهای بی مورد بین آنها راه بیفتند اصلا تعجبی ندارد. شاید بهترین کاری که در شرایط موجود از دست شما برمی آید این است که همه را طوری که با هم برخورد چندانی نداشته باشند مشغول نگه دارید تا هرکسی سرش به کار خودش گرم باشد و فرصتی برای بحث و دعوا ایجاد نشود. در صورت پیش آمدن شرایط اضطراری دیگران را تشویق کنید بجای داد و فریاد با منطق و آرامش در مورد مشکلات خود صحبت کنند. امروز ذهنتان سرشار از احساسات رمانتیک و شاعرانه است اما همین که می خواهید آنها را به زبان بیاورید انگار همه چیز از ذهنتان پاک می شود. عشقتان را با نگاهتان و کارهایتان نشان دهید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوکیلی همه روزه فالها را تعقیب کرده ام
      لیکن هیچ کدامش واقعیت نداشت و همه اش بسیار چرند و مزخرف بود
      ممنون از سر کار گذاشتنش

    • تیماm

      اتفاقا هرچی میگه راسته
      نمیدونم چرا شاید به این خاطر که به فال اعتقاد دارم
      مرسی بابت فال ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج