۴۹۶۵۲۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۴۴)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

فیلم سینمایی "سرنوشت خشمگین" (The Fate of the Furious) که با تکیه بر موفقیت فیلم خشمگین ۷ ساخته می شود، با صدها ماشین کنترلی، یک تانک، یک زیردریایی و با حضور هنرپیشه ای مانند شارلیز ترون که این بار وین دیزل را اغوا می کند، از پروژه های قبلی بسیار بزرگتر است. این فیلم که در سراسر دنیا فیلمبرداری شده است و قرار است ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ اکران گردد، توسط اف. گری گری (کارگردان "بچه ناف کامپتون") کارگردانی شده و با ستاره هایی نظیر دواین جانسون، جیسون استاتهام، لوکاس بلک، جوردانا بروستر، میشل رودریگوئز، تایریس گیبسون، لوداکریس، کرت راسل و ناتالی امانوئل نزد طرفداران باز خواهد گشت.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

فیلم سینمایی "بلوند اتمی" (Atomic Blonde) که در یکشنبه هفته گذشته در SXSW به نمایش درآمد، شارلیز ترون را در نقش مأمور لورن براتون، دارد که جاسوس و کارمند سرویس مخفی اطلاعات انگلستان است. مأموریت او تحویل داده یک پرونده مهم در برلین است و برای این مأموریت با دیوید پرسیوال (جیمز مک‌اووی) رئیس پلیس همکاری می کند. این فیلم که بر اساس رمان مصور "سردترین شهر" اثر آنتونی جانستون ساخته شده دیوید لیچ را در سمت کارگردان دارد و جان گودمن، سوفیا بوتلا، تیل شوایگر، ادی مارسان و توبی جونز از دیگران بازیگران این فیلم هستند که قرار است 28 جولای اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

با پیوستن زازی بیتز به تیم بازیگران "ددپول ۲" (Deadpool ۲) در نقش دومینو، پروژه آن در حال شکل گرفتن است. دیوید لیچ به جای تیم میلر آن را کارگردانی خواهد کرد و می گویند درو گدار قرار است فیلمنامه را بنویسد. شایعه شده که دیوید هاربور قرار است نقش کیبل را بازی کند. بازیگری که تغییر نکرده رایان رینولدز است که با هیو جکمن تفریح کوچکی خواهد داشت.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

"ژئواستورم" (Geostorm) دنیایی را مجسم می کند که در آن آب و هوا با سیستمی پیچیده از ماهواره ها کنترل می شود. جرارد باتلر در نقش دانشمندی بازی می کند که با کمک برادرش (جیم استرجیس) باید ماهواره ها را تعمیر کند، زیرا اشکال بزرگی در آنها پیش آمده که تهدید بزرگی برای زمین ایجاده کرده است. در این فیلم که قرار است 20 اکتبر 2017 به نمایش درآید و دین دولین کارگردانی آن را انجام می دهد، ابی کورنیش نقش مأمور سرویس مخفی را بازی می کند، اندی گارسیا رئیس جمهور است و اد هریس وزیر کشور است. الکساندرا ماریا لارا، دنیل وو، ادپرو اودویه و امر واکد هم در این فیلم نقش های مکمل را دارند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

در فیلم "شب سخت" (Rough Night) پنج دوست بسیار صمیمی (اسکارلت جوهانسون، کیت مک‌کینون، جیلیان بل، ایلانا گلیزر و زوئی کراویتز) هستند که برای آخر هفته به میامی می روند، ولی شب تفریح و خوش گذرانی شان با کشته شدن تصادفی یک مرد خراب می شود. لوسیا انیلو این فیلم را از روی فیلمنامه ای که با پل دبلیو. داونز نوشته کارگردانی کرده است و قرار است این فیلم که مخلوطی از فیلم های "خماری"، "چیزهای خیلی بد" و "آخر هفته در منزل برنی" است، روز ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

فیلم "شادترین روز در زندگی اُلی ماکی" (The Happiest Day in the Life of Olli Maki) ساخته جوهو کوئوسمانن در بخش نگاه خاص جشنواره کن 2016، بالاترین جایزه را دریافت نمود. این فیلم که در تابستان سال 1962 رخ می دهد داستان واقعی یک بوکسور فنلاندی به نام الی ماکی را روایت می کند که در طی آماده سازی خود برای بزرگترین مبارزه زندگی اش، عاشق می شود. بیست و یکم آوریل 2017 منتظر اکران آن در سینماها باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

فیلم "کمون" (The Commune) آخرین کار توماس وینتربرگ (کارگردان) است که نوزدهم مه ۲۰۱۷ روی پرده سینماها می رود و داستان اریک، آنا و دخترشان فریا را دنبال می کند که در کپنهاگ یک جامعه درست می کنند. نقدهای اولیه این فیلم مختلط بوده اند، ولی ترینه دیرهولم، بازیگر نقش اول آن، در جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۶ جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (44)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• پنجمین فیلم از سری فیلم های ایندیانا جونز تاریخ اکران ۱۹ جولای ۲۰۱۹ دریافت کرده است. هریسون فورد دوباره با نقش اصلی باز خواهد گشت و استیون اسپیلبرگ سکان کارگردانی را به دست خواهد داشت.

• ونسا کیربی در کنار تام کروز، ربه‌کا فرگوسن، سایمون پگ و جرمی رنر در دنباله جدید "مأموریت ناممکن" (Mission: Impossible) نقش آفرینی خواهد نمود. (منبع: Variety)

• مایکل کی. ویلیامز به آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، تندی نیوتن، فیبی والر-بریج، وودی هارلسون و امیلیا کلارک پیوست تا در فیلمی درباره هان سولو ساخته فیل لرد و کریس میلر نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• استیون اسپیلبرگ قرار است فیلم "پست" (The Post) با بازی تام هنکس و مریل استریپ را کارگردانی کند، فیلمی که درباره انتشار اوراق پنتاگون 1971 توسط واشینگتن پست است. (منبع: Deadline)

• دیزنی در حال انجام مراحل اولیه ساخت فیلمی جدیدی از "ترون" (Tron) با بازی جرد لتو است. (منبع: Heat Vision)

• مارگو رابی در فیلمی درباره رابین نقش بانو ماریان را بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• لیزی کاپلان قرار است نقش همسر مایکل پنیا را در فیلم علمی-تخیلی مهیج "انقراض" (Extinction) بازی کند. (منبع: Variety)

• جو الوین به اما استون، ریچل وایس، نیکولاس هولت، و الیویا کولمن در فیلم درامی از یورگوس لانتیموس به نام "سوگلی" (The Favourite) پیوست. (منبع: THR)

• لیام نیسون در حال مذاکره برای بازی در نقش همسر وایولا دیویس در مقابل الیزابت دبیکی، سینتیا اریوو، میشل رودریگز، دنیل کالویا و آندره هالند در فیلم "بیوه ها" (Widows) ساخته استیو مک‌کوئین است. (منبع:Variety)

• اوما ثورمن در فیلم بعدی لارس وون تریر که درامی با عنوان "خانه ای که جک ساخت" (The House That Jack Built) است بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• تی. جی. میلر و جسیکا هنویک به کریستن استوارت پیوستند تا فیلم "زیر آب" (Underwater) به کارگردانی ویل یوبانک بازی کنند. (منبع: Variety)

• آنا فاریس و یوجنیو دربز در فیلم بازخلق شده ای از کمدی Overboard (1987) بازی خواهند کرد. دربز نقش مرد ثروتمندی را بازی می کند که از فراموشی رنج می برد و فاریس نقش مادر طبقه کارگری را بازی می کند که می کوشد این مرد را متقاعد کند که او همسرش است. (منبع: Variety)

• میشل ییو همراه با کنستانس وو در فیلم اقتباسی جان ام. چو از رمان پرفروش کوین کوان با عنوان "آسیایی های ثروتمند دیوانه" (Crazy Rich Asians) ایفای نقش خواهد کرد. (منبع: THR)

• جیسون موموآ در فیلم اقتباسی برد پیتون از سری بازی های Just Cause نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• ایوا گرین و دنی دویتو در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم اکشن زنده اقتباسی "دامبو" (Dumbo) ساخته تیم برتون هستند. (منبع: Deadline)

• هیو جکمن و نومی رپیس در حال مذاکره برای بازی در نقش انزو فراری و همسرش لیندا در فیلم "فراری" (Ferrari) ساخته مایکل مان هستند. (منبع: Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      این بخش عالیه ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اووووپس
        !!!!
        در تصویر فیلم "شب سخت" شاخک های تو تصویر :))))

      • reza

        کوچیکه ایرادی نداره:)))

    • علی

      منم دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج