جاباما
۴۹۶۶۹۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حیرت انگیزترین ترفندهای شعبده بازی که تا به حال انجام شده (۵)

بشر همواره در طول تاریخ سعی داشته هنر جادوگری و شعبده بازی را فرا گیرد. ترفندهای جالب و باور نکردنی که در شعبده بازی ها مشاهده می کنیم، هر کسی را به حیرت وا می دارند. غیب کردن یک خودکار و یا ظاهر کردن خرگوش در کلاه، تنها بخش کوچکی از ترفند های شعبده بازی هستند.

وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: بشر همواره در طول تاریخ سعی داشته هنر جادوگری و شعبده بازی را فرا گیرد. ترفندهای جالب و باور نکردنی که در شعبده بازی ها مشاهده می کنیم، هر کسی را به حیرت وا می دارند. غیب کردن یک خودکار و یا ظاهر کردن خرگوش در کلاه، تنها بخش کوچکی از ترفند های شعبده بازی هستند.

افرادی وجود دارند که با به خطر انداختن جان خود، کارهایی انجام می دهند که هیچ کس حاضر به تجربه آن ها نیست. بهترین مثال در این زمینه، شعبده بازی های دیوید کاپرفیلد سرشناس است.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ نمونه از بهترین و باور نکردنی ترین شعبده بازی هایی که تا به حال نمایش داده شده را به شما نشان دهیم. شما با تماشای آن ها به طور حتم شگفت زده خواهید شد و برخی از آن ها را باور نمی کنید. تا پایان مطلب همراه باشید.
5- پرواز بر فراز دره گراند کانیون

شعبده باز مشهور در ششمین برنامه تلویزیونی دیوید کاپرفیلد، بر فراز دره گراند کانیون پرواز کرد. هیچ گونه جلوه بصری و یا تکنیک پرده سبز در این نمایش به کار گرفته نشد.
چنین کارهایی در سال ۱۹۸۴ غیر ممکن بود، زیرا فناوری های امروزی وجود نداشت و بسیاری از موارد تا این حد پیشرفته نبودند. ویدیوی زیر ماجرای یاد شده را به شما نشان خواهد داد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
حیرت انگیزترین ترفندهای شعبده بازی که تا به حال انجام شده (5)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج