۴۹۶۸۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

لیورپول موفق شد در خانه و با نتیحه ۱-۲ از سد برنلی عبور کرده تا امیدهای کسب سهمیه این تیم حفظ شود.

ورزش سه: لیورپول موفق شد در خانه و با نتیحه ۱-۲ از سد برنلی عبور کرده تا امیدهای کسب سهمیه این تیم حفظ شود.
لیورپول برای سنت شکنی در برابر تیم های نیمه پایین جدول و حفظ امید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، در خانه میزبان برنلی بود.
در دقایق ابتدای بازی اتفاق خاصی رخ نداد اما این برنلی بود که موفق شد در دقیقه ۷ به گل برسد. ارسال مواج و زمینی لاوتون بعد از گذشت از چند بازیکن برنلی و لیورپول به بارنز رسید و او نیز با قطع توپی دیدنی موفق شد دروازه مینیوله را باز کرده و برنلی را با یک گل از حریف پیش اندازد.
شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

دقایقی بعد، نفوذ مانه از ست راست اوریگی را در موقیت خوبی قرار دارد اما او در استفاده از آن ناتوان بود. در دقیقه ۲۵، گری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه از زاویه بسته در نهایت منجر به ایحاد موقعیت خطرناکی نشد.
اگرچه برنلی در خانه لیورپول از این تیم پیش بود، اما مهمان بیشتر صاحب موقعیت می شد و شاگردان کلوپ در خلق صحنه خطرناک روی دروازه برنلی ناکام بودند.
اما علیرغم ارائه نمایشی نه چندان خوب، لیورپول در ثانیه های پایانی نیمه اول به گل رسید. ارسال اوریگی از سمت راست با وینالدوم رسید و در حالیکه ضربه اول او توسط مدافعان دفع شد، وی در ریباند موفق شد با شوت دقیق گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام برسد.
شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

با شروع نیمه دوم، لیورپول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه برنلی کرد اما علیرغم تسلط بر توپ و میدان، در خلق موقعیت خطرناک ناتوان بود. در دقیقه ۵۵، ماتیپ در مقابل شلوغی دروازه صلحب موقعیت شد اما دفاع برنلی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.
اما در دقیقه ۶۰ لیورپول به گل رسید. امره جان در پشت محوطه و با پاس اوریگی صاحب موقعیت شد و با شوت محکم و دقیق به گوشه دروازه، گل دوم مرسی سایدی ها را به ثمر رساند.
شاگردان کلوپ بازی باخته را برنده شدند

چند دقیه بعد، برنلی در مقابل شلوغی دروازه صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع مدافعان لیورپول مانع باز شدن دروازه این تیم شد. در دقیقه ۷۹، بریدی پشت محوطه لیورپول صاحب فرصت مناسبی شد اما ضربه او با بی دقتی به یبرون رفت.
در دقیقه ۸۸، مانه بهترین موقعیت را برای افزایش اختلاف داشت. این مهاجم سنگالی در محوطه جریمه تک به تک شد اما ضربه او با عکس العمل فوق العاده سنگربان برنلی همراه بود.
در دقیقه ۹۳، لوتون موقعیت بسیار خوبی را در محطه جریمه لیورپول از دست داد تا در نهایت میزبان با نتیجه ۱-۲ برنلی را مغلوب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج