۴۹۶۹۰۳
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

نماینده ولی فقیه در استان البرز :

غربی ها چگونه زنان ایرانی را هدف گرفته اند؟

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: توطئه‌ دشمنان اسلام برای ترویج بی‌عفتی در جامعه جدی است و می‌خواهند کانون خانواده‌های ایرانی را متزلزل کنند.

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) عصر امروز در مصلای کرج برگزار شد.

در بخشی از این مراسم آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی طی سخنانی اظهار داشت: حضرت ام‌البنین(س) تبدیل به اسوه صبر و استقامت در تاریخ اسلام و تشیع شده است که این جایگاه به واسطه خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بصیرت، آگاهی،‌ ولایتمداری و تأکید بر دفاع از حریم ولایت از جمله ویژگی‌های مهم حضرت ام‌البنین(س) است و مادران شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از ایشان الگوبرداری کرده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان کرج تصریح کرد: یکی از اقداماتی که ایشان پس از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان در کربلا انجام داد،‌ آگاه‌سازی مردم بود. چرا که به قبرستان بقیع می‌رفت و با روضه‌خوانی مردم را از جنایات حکام ظالم وقت آگاه می‌ساخت.

حسینی‌همدانی گفت: اگر حضرت ام‌البنین(س) اخبار را پیگیری نمی‌کرد و راه و وظیفه خود را به درستی نمی‌شناخت، نمی‌توانست چنین گام‌های بزرگی بردارد و به همین دلیل است که می‌گویم ایشان دارای بصیرت بود.

وی بیان داشت: مادران شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با الگوبرداری از حضرت ام‌البنین(س) فرزندانی را تربیت و راهی جبهه‌های دفاع از اسلام و انقلاب کردند و این اقدام آنها به طور قطع تاثیرگذار و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: به همین دلیل است که غربی‌ها تلاش بسیاری برای تزلزل کانون خانواده در ایران داشته و به طور مداوم برای از هم پاشیدن خانواده‌های عفیف ایرانی توطئه می‌کنند.

حسینی‌همدانی ادامه داد: یکی از این توطئه‌ها بحث ترویج بی‌عفتی است و باید به شدت مراقب این توطئه بود.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر توطئه کاهش جمعیت را در دستور کار قرار دادند و تبلیغات گسترده‌ای انجام دادند تا زوج‌های ایرانی دارای فرزند نباشند و یا به یک فرزند اکتفا کنند.

* فروش دارو را به ایران تحریم کردند، اما صادرات داروهای ضد بارداری را آزاد گذاشتند!

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: وقتی به عمق توطئه‌ها دقت می‌کنیم، به نکات مهمی می‌رسیم. از جمله اینکه فروش دارو به ایران را تحریم کردند، اما در همان زمان صادرات داروهای ضد بارداری را آزاد گذاشتند.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: از سوی دیگر تبلیغ می‌کنند که زایمان برای خانم‌ها مشکلاتی را به بار می‌آورد و در همان زمان تحقیقات نشان می‌دهد که هر زایمان پوکی استخوان خانم‌ها را برای حداقل ۱۵ سال به تأخیر می‌اندازد.

وی افزود: در کشور ما تبلیغ می‌کنند که زنان از ۳۵ سالگی به بعد نباید بچه‌دار شوند و به دروغ می‌گویند زایمان پس از ۳۵ سالگی موجب تولد بچه‌های عقب‌افتاده ذهنی می‌شود، اما در کشورهای غربی به زنان بارداری در سنین ۴۰ تا ۴۵ سالگی را توصیه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: از سوی دیگر ازدواج را بسیار سخت می‌کنند و سن بارداری را پایین می‌آورند. این توطئه‌ها نتایج بسیار بدی برای کشور دارد که یکی از آنها پیر شدن سن جامعه است.

* امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) هستیم

حسینی‌همدانی گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ اسلامی هستیم، چرا که دین مبین اسلام برای لحظه لحظه زندگی بشر برنامه دارد.

وی بیان داشت: اگر به احکام اسلامی توجه کنیم، می‌بینیم به طور مداوم بر ضرورت ازدواج و فرزندآوری تاکید می‌شود و علت این است که کانون خانواده و تربیت فرزندان صالح راهکار اصلی برای توسعه و پیشرفت و تعالی و کمال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غربی کار خودشان را کردن حالا زنان ایرانی تبدیل به زنان مرد خوار شدن انقد به مردای بی زبون گیر میدن و غرررر میزنن تا مردا برن خودکشی کنن

    • بدون نام

      بچه خرج داره مگه میشه با اینکه بیکاریم بچه هم داشته باشیم خرج شو از کجا بیاریم تو همین یکی میونده ایم وای از اون روزی ک بشه دوتا

    • بدون نام

      شعار شعار شعار ودیگرهیچ

    • بدون نام

      بانوان ایرانی بخاطر استفاده از نیازهای اولیه ی هرانسانیه همیشه مورد شماتت و متهم به اینکه غربی ها روشون تاثیر گذاشته هستن حالا یخورده به دلخواه لباس میپوشن یا شغل مورد علاقشون رو انتخاب میکنن و اینکه یخورده بیشتر از قبل به خودشون وقت میزارن و تفریح میکنن برای جامعه ی مرد سالارمون تلخ و سنگینه...

    • بدون نام

      غربی ها سن ازدواج را بالا برده اند یا مشکلاتی که توسط مسولین ایجاد شده است؟

    • کاربر

      چه ربطی به غربی ها داره.از بس گرونیه بابااااا
      والله من الان یه دختره ۸ساله دارم التماس میکنه براش ابجی بیاریم.وقتی پول نداریم خرج همین یه دونه رو بدیم یکی دیگه بیاریم چی بشه.شما ارزونی کن ببین ملت ۳تا ۳تا میارن
      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
      گوشت بود یا موش!!!شما اصل کلام بچسب داداش

    • بهروز

      متاسفانه در کشور ما چون مرد سالاری بود هیچ وقت روی شخصیت زن کار نشد وامروزه اسیب زنان جامعه را فرا گرفته چون همیشه در دین ما از زن به عنوان مادر وخانه دار نگاه شد حتی زنان هم وظیفه خودشان را نمی دانند الان در کشور ما مردان در خدمت زنان هستند وسه برابر زنان در معرض مرگ ومیر هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج