۴۹۷۰۵۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

سارقان خشن در تهران به دام افتادند

سارقان خشن ۱۶ خانه را خالی کردند و میلیاردها تومان به جیب زدند.

جام جم آنلاین: سارقان خشن ۱۶ خانه را خالی کردند و میلیاردها تومان به جیب زدند.

آنها که در جریان سرقت‌هایشان ۳ موتور‌سوار را هم ‏خفت کرده و با شمشیر آنها را زخمی کرده بودند در آخرین سرقت، یک برگه جریمه خودرو جا گذاشتند و ‏همین کار دستشان داد. ‏ مدتی قبل مردی به اداره پلیس رفت و اعلام کرد که سارقان به خانه اش دستبرد زده اند.

وی در ‏توضیح ماجرا گفت: به خانه یکی از بستگانمان رفته بودیم و وقتی برگشتیم ناباورانه با خانه‌ای به‌هم ‏ریخته روبه رو شدیم. دزدان از طریق بالکن و تخریب پنجره وارد خانه ام شده و تمام طلاو جواهرات همسر و دخترانم، ارز و دیگر اموال باارزش خانه ام که حدود ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت را به سرقت برده اند.‏ با ثبت این شکایت ، تحقیقات با دستورقاضی عموزاد بازپرس دادسرای ویژه سرقت کلید خورد.

همچنان که بررسی ها ادامه داشت ‏چندین شکایت مشابه دیگر پیش روی تیم پلیس قرار گرفت که نشان می داد اعضای باندی به صورت سریالی به خانه ها در ‏مناطق غرب و مرکز تهران دستبرد می زنند. در چنین شرایطی ماموران از طریق دوربین های ‏مداربسته اطراف ساختمان ها موفق به شناسایی موتور سیکلت سارقان شدند.تیم تحقیق در مرحله بعد به بررسی شماره پلاک ‏موتور و شناسایی صاحب آن پرداختند که این‌بار راز خفت گیری دزدان خشن فاش شد.

آنها در تاریکی شب و در مناطق خلوت ،‌۳ ‏موتور سوار را طعمه قرار داده و با حمله به سمت آنها دست به خفت گیری زده بودند. سارقان با ضربات شمشیر ، طعمه ‏های خود را به شدت زخمی کردند تا موتورشان را سرقت کنند. شدت این ضربات به حدی بود که یکی از موتورسواران از ناحیه ‏مچ دست فلج شد. ‏

این نشان می داد که ماموران با یک گروه مخوف روبه رو هستند و آنها آنقدر حرفه‌ای عمل می‌کردند تا ردی از خود به جا ‏نگذارند اما در شانزدهمین سرقت کار دست خودشان دادند.دزدان که برای سرقت راهی خانه ای در غرب تهران شده و بیش از ‏‏۲۰۰ میلیون تومان اموال باارزش را سرقت کرده بودند ، برگه جریمه خودرویی که متعلق به یکی از سارقان بود را بی‌آنکه ‏خودشان متوجه شوند در محل جا گذاشتند و ماموران از این طریق ردپای این گروه مخوف را شناسایی کردند. هر ۳ عضو این ‏باند که سابقه دار هستند و بارها به زندان رفته‌اند دستگیر شدند و در بازجویی ها به ۳ سرقت موتورسیکلت با زخمی‌کردن طعمه ‏هایشان و دستبرد به ۱۶ خانه اقرار کردند. ‏

متهمان اقرار کردند که در سرقت ها بیش از یک میلیاردتومان پول به جیب زدند و پس از آن با قرار قانونی ‏در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      فقط اعدام کارساز اگه غيراز این باشه
      وضع بدتر هم می شود

    • بدون نام

      خدا ماموران پلیس رو سلامتی بده،ممنون

    • وحید پرسپولیسی

      شماکه میگی اعدام معلومه پدرومادرنداری تابدونی بی فرزندی یعنی چه داغ فرزندندیدی

    • بدون نام

      اینا انگل جامعه ان.

    • محمد سلطان

      وحید پرسپولیسی خودت جزء این گروهی خداکنه گیر یکی از اینها بیوفتی واز مچ دست فلجت کنن تا بفهمی مادرت برات چیکار میکنی! گویا حامی دزدان هستی اعدام برای این گروه حداقل هست وکمتر از اون یعنی حمایت قانون از دزدان!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج